Wednesday 29 October 2014

RUPA-RUPANYA PRESIDEN PERSATUAN MAHASISWA UNIVERSITI MALAYA PERNAH CERCA DSAI PASAL LANGKAH KAJANG.


Pemimpin persatuan mahasiswa yang dipuji DSAI atas keberanian memimpin mahasiswa melakukan rempuhan pagar Universiti Malaya baru-baru ini, rupa-rupanya ketika Langkah Kajang cukup kuat dan ligat mencerca dan memburukkan DSAI... Ajak rakyat tumbangkan DSAI .. Gelar DSAI sebagai badut .. Anwar pemimpin sombong, gila pangkat, gila nama dan gila mencipta sejarah.

Omak cukup pasti dan yakin DSAI tidak tahu akan perkara ini.

Apakah pemimpin sebegini mempunyai prinsip dan pendirian yang teguh padu dalam perjuangan??? ,,, Jawapannya sudah pasti tidak ... adakah pemimpin sebegini boleh dipercayai???? .. Lagi sekali jawapannya tidak.

Jadi mengapa beliau boleh berubah pendirian dan prinsip???? ... Jawapannya ialah menuduh pihak lain meraih kehebatan atas menumpang populariti orang lain nampaknya Kata Dulang Paku Serpih.

Jangan ghairah apabila ada rakyat menunjukkan sokongan tanpa menyelidik terlebih dahulu sebab dulu kutuk tetiba puja menjulang sudah pasti menyimpan niat dan hasrat yang songsang.


Surat Cinta Buat Abang Anuar Ibrahim dari Mahasiswa Kelas Bawahan

Mahasiswa kini diheret ke mahkamah, tetapi ahli politik pula berebut kawasan dan jawatan terutama di kawasan Adun Kajang.Siapa yang tipu siapa, siapa yang bela siapa? Mahasiswa tetap berdiri teguh untuk membela nasib rakyat biarpun diheret ke mahkamah.


Mahasiswa tahun akhir Universiti Malaya iaitu Bukhairy akan diheret ke mahkamah esok jam 9 pagi di Mahkamah Jalan Duta, tetapi apa yang berlaku di negaraku Malaysia sekarang ? Alangkah lucunya dimana semuanya bapak-bapak Menteri tertumpu kepada Anwar Ibrahim yang dikatakan seolah-olah penyelamat Malaysia( sambil ketawa nakal ). Tidak kurang juga dengan pimpinan-pimpinan tertinggi parti, ada yang mengatakan bahawa ini adalah perancangan yang strategik buat Pakatan Rakyat.


Tetapi secara realitinya rakyat Malaysia sekali lagi ingin diperbodohkan oleh si badut-badut yang mengejar impian yang tidak tercapai, impian yang tertangguh. Gila pangkat, gila nama, gila untuk mencipta sejarah, itu yang boleh dilabelkan kepada Anwar Ibrahim. Apabila berlaku sebeginilah baru kita tahu siapa pejuang ikhlas siapa macai.


Anwar Ibrahim sejak dari dahulu lagi terkenal dengan sejarah beliau yang dikatakan hebat, tetapi pandangan peribadi saya ianya bukan dicipta oleh beliau diri sendiri, tetapi hanya menumpang populiriti orang lain, misalnya peristiwa Baling. Dan kini beliau kembali ingin mencipta sejarah kononnya, tetapi sebenarnya menyusahkan rakyat. Bagi menjalankan Pilihanraya Kecil memerlukan belanja yang besar dan ianya juga membabitkan wang rakyat, bukannya seperti berbelanja kenduri kahwin. Tindakan anwar juga mempermainkan undian rakyat, perlu ingat, RAKYAT TUAN KEPADA anda, jangan sombong dan ego.


Rakyat dibawah berhempah pulas dibawah dengan kos sara hidup yang melambung tinggi, dengan mahasiswa diheret ke Mahkamah untuk membela nasib rakyat, Anwar Ibrahim mampu pula memikirkan untuk merebut kawasan Kajang.


Patutlah Malaysiaku masih ditahap lama dan tidak maju oleh kerana dipimpin oleh bapak-bapak menteri yang ingin isi perut mereka sahaja. Mahasiswa kelas bawahan menyelar tindakan Anwar dan mana-manaa pimpinan Parti yang menyokong tindakan Anwar ini.


Rakyat Selangor bangun, sama-sama kita tumbangkan perosak negara. Mahasiswa kelas bawahan ini sanggup turun ke Kajang untuk membantu tumbangkan anwar ibrahim.


Fahmi Zainol

Mahasiswa Universiti Malaya Kelas Bawahan

20 comments:

  1. Harap pkr lucut kn bloger omak kau...duri dlm pantat gayanya si omakau ni...dasar perempuan x dtg bulan..meroyan x habis...agaknya sama specis x mandi junub...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang omak ko ni sial orang nya

      Delete
    2. Bila tidak ada hujah maki, hina, cerca orang. Cuba berfikir cara dinamik dan berfakta. Minat politik, mahirkan diri dengan 'produk politik'. Jika minat menjual, pastikan anda mahir 'produk knowledge'

      Anon 13.58 dan anon 14.20 - belajar lah jadi matang. Jangan jadi pecacai (angkat tahi waktu dini hari - zaman orang berak dalam jamban tahi berkumpul dalam baldi). Bayang bau nya dan diri yang tercalit najis-najis.

      Delete
    3. 13:58/1420..dah jadi cacing kering kepanasan

      Fuck U

      Delete
    4. Puak azmin kepanasan...rasakan

      Delete
    5. dalam politikus tidak memiliki sekutu abadi, dan kita tidak memiliki musuh abadi

      Delete
    6. Perjuangan harikini mungkin menjadi kemenangan atau kekalahan besok. Tuhan akan memutuskan.......

      Delete
  2. Hidup Omakkau teruskan PERJUANGAN mu.. Kebenaran memang pahit, berani kerana benar

    ReplyDelete
  3. Wehhhhh Selingan Sekejap (Session Kutuk Kajang Move)

    PUTRAJAYA: Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli memberitahu panel hakim kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa “api neraka” menunggu mereka jika “keputusan zalim” dibuat terhadap Ketua Pembangkang itu.

    Komen Aku

    Apa kau cakap Mat Piji betoi, aku sokong. Tapi at the same time kamu menfitnah dan menjatuhkan orang yakni TSKI.

    Jadi cakap kamu tu aku boleh accept dari orang baik2. Tapi kamu pun 2 x5.

    Sebagai Reformist sejati, kami akan protest memboikot kamu dan Mat Cherok Tok Kun sekeluarga. Kamu semua meminta keadilan tapi pada yang sama melaksanakan kezaliman.

    Rafizi !!!!!!!!!!!!!!!! Balik Pandan daaaaaaaaaa. TB Malaysiawaves, kau hantar mamat stratgic hayun ni jauh jauh. Dont forget Papa and Mama Nepotism and their daughter d touch dog (Hadir waktu program sentuh anjing)

    ReplyDelete
  4. Kami dari Pertubuhan Kajang Solidariti Move (Pekasam) ingin membuat offer kepada ahli baru:

    Ahli2 yang Dicari

    a. Penyokong Dinasti Mahligai Segam-Boot
    b. Kaki kipas tarak ampooon
    c. Lagi hebat jika kaki bakar t-shirt walaupun membazir.

    Disyorkan blogger2 Malaysiawaves, Kedahlanie, Greenboc, Addin untuk memohon segera. Juak2 PASMA, Gang Kajang Move-Ninja Turtle dan ahli pembodek mat matang (PenMatMat) sila isi borang. Keahlian hanya seposen

    Tenkiu Veri Mash

    ReplyDelete
  5. Kami dari Pertubuhan Kajang Solidariti Move (Pekasam) jugak tidak melupakan suadari2 dari mereka yang hadir ke program touch the dog samak the hand untuk tampil menjadi ahli

    Sori Lupa. Jgn lupa samak tangan sebelum sentuh nasi ok

    Tenkiu Veri Mash

    ReplyDelete
  6. Epoi jugak selamber rock.. Lubang jubor je boleh buat modal.. Huhuuu...

    ReplyDelete
  7. bagus la tu mahasiswa menegur apa yg tak betul tak kira siapa org tu.

    ReplyDelete
  8. Apa la bangsa melayu dok sokong PEJUANG LGBT..

    ReplyDelete
  9. sy bukan org PKR, tp sy kenal Anwar lebih 40tahun lalu.

    tu lebihnya anwar berbanding org lain... walaupun dicerca... tp dia takde dendam dan memaafkan... lihat sape je... even Tun Mahathir pun dia berkali2 sebut dia maafkan... tp Tun terus menerus sebut pasal fitnah...

    nak ingatkan Omakkau, atleast Anwar seorg pemaaf dan tak berdendam... bkn mcm blogger Omakkau... tak puas hati punya pasal, habis dijaja jela walaupun sepasukan... akhlak diutamakan... setiap penulisn kita bakal dipersoalkan kelak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 16:19

      Betul kau kau orang???? Kah Kah Kah

      Yes, Anuar kata you forgiven tapi trusss dia buat macam2. Tak caya tengok TSKI kena pecat, Che Gu Bard kena gantung, Saifuddin hilang jayawatan Secretary General dan lain2.

      Lepas kurang macam ni la, kamu buat salah aku kata no hal aku maafkan. Lepastu aku ludah muka kamu. Inilah spesis mat matang

      Delete
    2. mungkin dia ada asbab atas perbuatan tu... kita tak tahu
      sy menyentuh bab peribadi beliau, bukan bab pengusan & politik beliau
      mcm kes TSKI, dr segi pengurusan semua pihak tau dia hebat... tp dr segi politik dia agak lemah... org koporat duk dlm dunia politik berbeza... gaya langkahnya berbeza dgn org politik...

      bila masa TSKI jd MB, puak2 sebelah sana meroyan2 kata Selangor sampah, air problem bagai2... so, Anwar cari jalan penyelsesaian dgn cara tersebut, 6 tahun MB masalah tak selesai... acara parti tak sertai... so dia ada alasan utk memecat TSKI...

      dunia koporat boleh bangga simpan duit billion2 bagaikan mengaut keuntungan, dunia politik bangga dgn simpanan dan pulangkan kpd rakyat... rentaknya berbeza

      yang sy nak tuju, Omakkau satu kapal... tp bila tak puas hati habis dihamburnya jaja jela... berakhlak lebih diutamakan

      Delete
  10. Orang berpolitik, kamu nak berpolitik juga... orang berpolitik ada strategi dan sasaran untuk diperjuangkan tapi kamu berpolitik berasaskan bayaran. Ada duit sokong, tak ada duit melolong macam anjing nampak hantu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perjuanga apa? Perjuangan utk tembolok puak azmin ka?

      Delete
  11. jgn ada kes liwat 3 sudah. bkn ke saiful tu totok mahathir tp keje ngan anwar.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...