Tuesday 1 April 2014

HISHAMUDDIN HUSSEIN LARI MENCICIT LINTANG PUNGKANG KE HAWAII KERANA ENGGAN BERDEPAN DENGAN AHLI-AHLI PARLIMEN PAKATAN RAKYAT MEMBERI PENJELASAN DAN TAKLIMAT TRAGEDI MH370.



Inikah watak, gelagat dan perangai serta sikap seorang pemimpin UMNO yang sudah pasang niat dan tetiba dengan tragedi MH370 di lambungkan namanya sebagai bakal Perdana Menteri malaysia???... Itu pun kalau UMNO masih menanglah..

Nak berdepan dengan wakil rakyat Pakatan Rakyat pun tidak berani dan mampu.

Kalau sekadar tunjuk lagak depan wartawan tempatan jangan nak mimpilah anda layak menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Mungkin dalam berdepan dengan wartawan dari kalangan menteri-menteri UMNO/BN boleh dikatakan yang terbaik .. tetapi terbaik dikalangan yang terteruk.

Ahli Parlimen Pakatan Rakyat (PR) hari ini melahirkan kekesalan setelah taklimat berhubung kehilangan pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370 yang dijadualkan berlangsung malam ini tidak disampaikan sendiri oleh pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein.


Ahli Parlimen Gombak, Mohamed Azmin Ali berkata, keengganan Hishammuddin memberikan taklimat itu sendiri kepada ahli Parlimen PR seperti yang diumumkan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri

Shahidan Kassim menunjukkan Barisan Nasiional (BN) tidak serius menyelesaikan isu kehilangan pesawat MAS tersebut.


“Pagi ini kita dapat maklumat menteri lari dan pergi ke Hawaii untuk sidang yang lain.


“Pihak yang mempolitikkan isu ini adalah kerajaan BN yang tidak serius bekerjasama dengan ahli Parlimen PR bagi mencari penyelesaian penting dalam isu antarabangsa,” katanya pada satu sidang media di lobi Parlimen hari ini.


Shahidan sebelum ini mendakwa kerajaan sedia mengadakan pertemuan dengan anggota Parlimen pembangkang bagi menyampaikan maklumat terperinci berhubung tragedi penerbangan MAS MH370.


Katanya, pertemuan itu diatur pada malam Selasa ini di antara anggota Parlimen pembangkang dengan Hishammuddin.

10 comments:

  1. Jit mongol ni lubng blakang tuya yg kecik tu boleh pulak dia nampak.tp pesawat yg beso mcm bik mana dia boleh tak nampak pulak.akai ada ka.

    kuikuikui

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm tu perangai pemimpin BN. Pengecut berdepan dgn hujah dan fakta. Kerja mereka hanya merompak wang rakyat dan lepas tu memperbodohkan rakyat guna TV dan radio. Mereka tu la sebenarnya kaki fitnah.

      Delete
  2. I tk nak laaaaaa
    I maluuuuuu...
    Malu la I nanti tak dpt jwp soalan
    Auw...auw...auw..

    ReplyDelete
  3. semoga pesawat mewah yg dinaiki oleh najib dan rosmah pula akan hilang dari radar selepas ini.. hishamuddin mulut lebar jgn mimpi nk jadi pm.. helikopter yg terhempas masa pru 13 dh ganti ke belum? menjahanamkan aset negara...

    ReplyDelete
  4. http://www.rakyatnews.my/index.php/20140119130392/ekslusif/hishammuddin-malaysia-kukuhkan-kerjasama-pertahanan-dengan-as

    ReplyDelete
  5. baca di sini..

    http://web6.bernama.com/bernama//v3/bm/news_lite.php?id=1014613

    ReplyDelete
  6. Kalau dah ada jadual kerja luar, kenapa tak diubah hari lain untuk bertemu dan bertaklimat dengan ahli parlimen pembangkang ? Inilah dinamakan lari dari tanggongjawab.

    Sikap seumpama itu yang membuatkan rakyat bertambah benci melihatnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerajaan Najib adalah kerajaan cakap tak serupa bikin. Bodoh sombong. Mentaliti kelas ketiga. Hanya kebas komisyen projek saja yang mereka bijak laksanakan.

      Delete
    2. Cara menyelesaikan krisis MH370 juga mengundang persepsi Malaysia berkomplot dengan Amerika untuk mengintai kekuatan negara tertentu.

      Delete
  7. dasar pengecut, bacul, naghai siam, bungkok, taik babi punye menteri sama bacul dan tak ada telur mcm sepupu dia.....kalau penakut lebih jgn jadi menteri jadi tukang jilat taik lembu nfc lg baik

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...