Saturday 4 October 2014

HEBOH DI ALAM MAYA SITI BENGANG APABILA ADA PENGIKUT TWITTERNYA BERTANYAKAN SAMA ADA SUAMINYA ITU ADALAH AYAHNYA?????


jefrizzal98 ... Ayah ke? .. Jawab ctdk .. awok lahir kat mana?

Disini pelbagai persepsi timbu ... 1)  bukan semua rakyat Malaysia kenal akan Siti Nurhalizah apalagi suaminya terutamanya dikalangan anak-anak muda  2)  mungkin dia perli atau menganjing dengan tujuan untuk menyakitkan hati Siti Nurhalizah  3)  cara Siti menjawab agak keras dan berlagak sombong sedikit .. perlu bersangka baik .. jawab sahaja lah .. "bukan .. itu bukan ayah saya tetapi suami saya yang tersayang"  .. susah sangat kah???  .. mengapa harus melatah dan melenting. .. STEADYLAH SIKIT, SEBAB ANDA ADALAH PUBLIC FIGURE.

23 comments:

  1. Macam la ko bagus sangat omakkau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omakkau mana blh brpisah dgn phd kpd mana2 melayu yg lbh dari dia.. sian omakkau...

      Delete
    2. Biasalah budak Melayu .....Jefririzal adalah didikan sekolah kebangsaan...malas membaca....kalau nak Tanya soalan, baca dulu website siti.....
      tak heran pun kalau budak Melayu Tanya gaya gitu...sebab budak Melayu memamg kurang ajar, pemalas dan kurang cerdik..Cuba dengar cara dia bercakap....perkataan bodoh dan babi sentiasa dibibir dia orang ....ini angkara Mak bapa dia tidak mendidik anak2 moral dan sopan santu....Majoriti Melayu kena kerja overtime dan part-time....dah pulak beranak satu team bola...anak terbiar didikan yang betul.

      Delete
    3. Alamak marah ke..haha cai umno la ni.. Sbb unmo x bleh hidup tnpa hiburan jgn la kutuk artis pujaan dorg.. Melenting woo ulamak diorg tu..haha dlm hidup hiburan konsert2 bjoget x tntu arah tu penting bg depa kiki

      Delete
  2. Korang rasa DSWA peduli dgn wsrga Kajang. Ayoh Azizah pi melawat. elaun Adun bukan untul beli cendol semata.


    ARKIB : 17/07/2014
    Ponteng sekolah jaga bapa sakit



    Oleh Norliza Abd. Rahman
    pengarang@utusan.com.my

    Mohd. Azirol ketika ditemui pemberita di Kajang, baru-baru ini.
    KAJANG 16 Julai - Seorang murid tahun tiga terpaksa 'ponteng' sekolah hampir sebulan kerana perlu menjaga ayahnya yang diserang penyakit saraf secara tiba-tiba sejak beberapa bulan lalu.

    Mohd. Azirol Mohd. Khirudin, 9, juga terpaksa mengorbankan masa dan tenaganya untuk menguruskan makan minum ayahnya, Mohd. Khirudin Mohd. Yaakub, 44, yang kini terlantar sakit.

    Murid Sekolah Kebangsaan (SK) Kajang Utama itu memberitahu, sejak jatuh sakit kira-kira tiga bulan lalu ayah dijaga ibu, namun apabila ibunya berpindah ke Melaka, dia terpaksa mengambil alih tanggungjawab tersebut.

    "Mama kata dia pergi kerja kilang dekat Melaka, kadang-kadang ibu ada telefon saya untuk tanya khabar, saya rindukan ibu,'' katanya kepada Utusan Malaysia ketika ditemui semalam.

    Menurut Mohd. Azirol yang mesra dengan panggilan Haziq, rutin hariannya adalah memasak nasi dan meletakkan sebiji telur di dalamnya untuk dibuat lauk sebelum menikmati makanan ringkas itu bersama-sama ayahnya.

    Jika ayah memberi duit, dia akan berjalan kaki ke kedai yang terletak kira-kira 800 meter dari rumah untuk membeli ayam goreng.

    "Saya rindukan mama, saya nak pergi sekolah, nak jumpa kawan-kawan tapi ayah minta temankan dia di rumah sebab sakit tak boleh berjalan. Ayah cuma boleh mengesot untuk ke bilik air,'' katanya.

    Mohd. Azirol memberitahu, keluarganya sebelum ini menetap di Kampung Suriati, Papar, Sabah sebelum berpindah ke Taman Kajang Utama kerana ayahnya mendapat tawaran kerja sebagai pemandu lori ais.

    Dia yang pernah bersekolah di SK Kampung Suriati, Papar, dalam nada sedih memaklumkan hanya mahu ibunya pulang ke pangkuan bapanya supaya mereka sekeluarga dapat hidup bersama kembali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utusan? Malang la kalau percaya berita dr akhbar..cai UMNO lain la..

      Delete
  3. Satay kajang atau kipas kajang. Mana pilihan anda.

    Kajang move Dah Jadi kongkang move

    ReplyDelete
  4. TERBAIK DARI ZUL ....BLACK 29 LA PULAKKK....SEMPENA KUNJUNGAN ANWAR KE SG BULOH..
    MKP terbaca tulisan Zulkifli Nordin mantan Ahli PArlimen Kulim Bandar Baru sememanganya bagus direnung...

    Saya mengenali Anwar dan pembankang ini lebih 12 tahun. Saya duduk dlm inner circle dia dan insyallah boleh baca gerak fikir dia.

    Anwar tahu 29 Okt dia akn naik landrover polis ke Sg Buloh. Dia sdg mencari2 isu utk menimbulkan kebencian rkyt trhdp PM & UMNO/BN dan dia sbg hero.

    Dia dh sangkut sbb kesan perbalahan isu MB Sgor & PAS-DAP! Dia dh ada Krjn Sgor, dia dh ada dana berbillion, tp xde isu.

    Tiba2 para penasihat & pakar strategi PM memberi dia talian hayat dgn isu kenaikan minyak.

    Saya cukup yakin pmbkg akn mnggunakan semaksimum mgkn isu ini sbg built up kpd 29 Okt utk memburuk & memperlekeh PM.

    1. Mrk akan beri label - Black 29!

    2. Anwar & pmbkg akan guna sidang Parlm mulai mnggu dpn utk hentam PM semaksimum mgkn. Nanti mrk akan spin Anwar pasti dipenjara utk menutup mulut dia memprjuangkn nsb rkyt yg dizalimi BN;

    3. Mrk akn mula atur demo kecil2an mulai mnggu ini utk built up;

    4. Hari PM bentang bajet, mrk akan atur demo dpn Parlm utk malukan PM;

    5. Masa PM nak bentang bajet, MP pmbkg akn pasang kain rentang & placard kutuk PM. Mrk akan buat kecoh. Ini akn disiar di CNN, BBC, Aljazeera. TV Sgor akn pancarkn secara langsung melalui internet TV;

    6. Akhbr SlangorKu akan disebar sebanyak mungkin di seluruh Masjid & surau serta tempat2 awam memainkan isu petrol ini, disamping Red Bean Army & para cybertroopers pmbkg akan serang PM habis2an;

    7. Saya tidak akn trkejut kalau MP pmbkg stage walk out masa PM bentang bajet;

    8. DUN Sgor dbawah MB baru akan panggil sidang khas DUN mengutuk & menolak kenaikan harga petrol ini;

    9. Setelah proses pembencian ini berlaku, mrk akn atur demo besar2an pd hari Jmt 24 Okt atau Sabtu 25 Okt di Dataran Merdeka, kemudian bergerak ramai2 ke KLCC HQ Petronas; saya yakin dgn dana yg banyak mrk kuasai skrg mrk mampu membuat sit-in demo mgkn hingga hari bicara Anwar.

    10. Pd 28-29 Okt, mrk akn buat demo besar2an dpn Istana Kehakiman Putrajaya memaksa Anwar dibebaskan.

    Semua ini yang minggu lepas nampak mustahil sudah boleh menjadi realiti krn kesan kenaikan harga minyak ini!

    Anwar sudah diberi nyawa baru!

    Sebab itu pada saya para penasihat & pakar strategi keliling PM ini samada terlalu naif, atau na'uzubillh sbg pengkhianat kpd PM....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zul Nordin? Baik aku gi tidor..

      Delete
  5. DSWA perlu shut up. Pi melawat budak yang susah tu. Kesian. Pi uruskan bantusn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis tu JKM buat apa? PPZ lak sibuk kira duit zakat ke?

      Delete
  6. Macam 'I' ngan omak kau la niih... tak kenal puuuun... tiada tujuan apa2 selain menegur jer... I ni boleh di panggil ayah daaah...

    Cuma bila berpolitik jangan mendabik, semua yang di sokong 'paling sempurna'.... belajar kritik 'milik' sendiri jika 'benar dan salah nya' amat nyata di sisi yang Haq... itu pun kalau mengaku Islam. Otherwise its all bullshit ! and bullshit ! and bullshit !

    Pengaruh ekstrim boleh menjahanamkan fitrah manusia ! Bayangkan dosa nya jika omak kau sebarkan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sokong Ibrahim Ali

      Mr Mr

      Delete
  7. Komen gila dari manusia bodoh. Keluar tajuk.

    ReplyDelete
  8. NI AKU NK KOMEN IKUT TAJUK....SITI Nurhaliza tu tension la omakkau....sensitif pun ye...maklumlah dah bertahun kawin ngan orang tua tu tak dapat anak lagi sampai la ni...jangan jangan masih Dara lagi....harap misai je yg tebal belum tentu power seumur hidup.kah kah kah...jgn marah SITI gurau aja...

    ReplyDelete
  9. Poyoooo..smua poyo..aku pun ikut poyo bca bnda poyo ni kahkah..pepun slmt aidiladha..sama2 kita hayati pngorbanan nbi ibrahim dan nbi ismail alaihimassalaam

    ReplyDelete
  10. Ikuti lah kisah sebenar kt sini http://goo.gl/YuN5fO

    ReplyDelete
  11. kwen ngan org yg dh brpngkat ayh gitu la gamaknya...

    ReplyDelete
  12. hurrmmm...malaysia tanah airku..!!!

    PENDAPATAN SAMPINGAN BUAT RAKYAT MARHAEN..
    MOGA2 BERMANFAAT..IN SYAA ALLAH..

    www.needjiadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Sensasi..! Kah kah kah. -Saudagar Unta-

    ReplyDelete
  14. Kecoh betul cai umno msuk blog ni.mcm bagus je bagi komen tp penipu.amacam manisfesto bn pd pru 13. 1 malaysia kene kencing.hrga minyak tidak akan di naik konon.demi kesejahteraan rakyat .puiiiii.

    ReplyDelete
  15. Ayah awak ke tu siti?mcm mesra jekk tgk-hensem gak ayah awak tu siti-kalau dia duda leh dijodohkan dgn org kampung-

    ReplyDelete
  16. umo dh tua mna powernya...muda lwn tua,faham je la...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...