Monday 19 December 2011

110% RAKYAT PERCAYA VIDEO SEKS DATUK "T"..PELAKUNYA ADALAH DSAI!!!!



Tinjauan: 1/2 tak percaya Anwar dalam video seks
Tinjauan terkini Universiti Malaya (UM) mendapati seorang daripada dua orang tidak percaya bahawa video seks yang didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan asli.
Menurut kajian Pusat Kajian Demokrasi dan Pilihan Raya UM (Umcedel) itu, sebanyak 46 peratus daripada 1,304 tidak percaya terhadap video yang mula-mula didedahkan 'Datuk T' sebelum ini.
NONEKajian yang dijalankan pada 23 hingga 30 Oktober itu juga mendapati 36 peratus tidak pasti dan 18 peratus lagi percaya bahawa Anwar merupakan pelaku dalam video itu.
Manakala 40 peratus beranggapan bahawa pendedahan video itu tidak menjejaskan kewibawaan Anwar manakala 34 peratus beranggapan sebaliknya. Satu perempat lagi tidak jelas.

IKUT LOGIK.. KALAU YANG TAK PASTI ERTINYA KURANG PERCAYA DAN YAKIN...

YANG BETUL-BETUL YAKIN DAN PERCAYA ADALAH SEKITAR 18% SAHAJA.. 

RAKYAT YANG TAK PERCAYA SEBENARNYA MELEBEHI 80%...

SUATU ANGKA YANG AMAT TINGGI...MUNGKIN SIPENGKAJI MENANYAKAN SOALAN YANG PERCAYA INI KEPADA PAPA GOMO, PARPU KARI, JAS SALLEH, PAS BERUK DLL YANG SEWAKTU DENGAN NYA.. 

KALAU TANYAKAN KEPADA WARGA WARAS MEREKA TIDAK AKAN MEMPERCAYAINYA...

KESIAN JUGA TENGOK UMNO.. BERHEMPAS PULAS NAK YAKINKAN RAKYAT NAMUN HASILNYA TAK SAMPAI 20% YANG PERCAYA...

BUKTIKAN YANG KEBIJAKSANAAN RAKYAT UNTUK BERFIKIR DAN MENILAI JANGAN SESEKALI PEMERINTAH PERKECIL DAN PERLEKEHKAN....

Asalkan Bukan Umno....KEBENARAN ITU PAHIT... KEADILAN ITU PERIT... PERJUANGAN ITU SAKIT....RAKYAT BENCI UMNO... ANAK-ANAK MUDA TOLAK UMNO...UMNO PARTI POYO... UMNO IS DEAD...PR GANTI BN

4 comments:

  1. Anwar Ibrahim sendiri akui dialah pelaku seks haram tu!! Sebab itu saya percaya jika anwar ibrahim jadi PM, berpuluh-puluh akuan bersumpah mengatakan dia tidak berliwat dan tidak berzina akan keluar dan di failkan. Kerana itu dia nak sangat jadi PM!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepalo but** KAO PENCACAI UMNGOK

      Delete
  2. apabila datang satu berita kpd kamu, hendaklah kamu periksa kebenarannya. dalam islam pun perlukan saksi 4 orang yang boleh dipercayai dan mempunyai ciri2 tertentu. ini bukan ulamak yg cakap, tapi datang dari Allah swt. Ada bran ke nak lawan perintah Allah? Kat dunia boleh la cakap mcm2, kat akhirat berani ke cakap mcm tu depan Allah swt?

    ReplyDelete
  3. Datuk T sahaja saksi sekarang ini.

    Dalam Islam perlukan 4 saksi yang boleh dipercayai, dan bukannya musuh kepada pesalah seperti Datuk T yang terlibat dengan Bapa Ayam.

    Orang yang menjadi saksi mestilah bebas daripada motif tertentu dan menjatuhkan seseorang.

    Tidak seperti Datuk T memang berniat menjatuhkan Anwar.

    Kalau benar Anwar buat seks, mengapa mereka tidak panggil Jabatan Agama Islam semasa Anwar melakukan seks tersebut. Confirm fakta yang jelas dan cukup 4 saksi. Anwar pasti akan jatuh.

    Saya tahu mengapa dia tidak panggil Jabatan Agama Islam.

    Ini adalah kerana, VIDEO SEKS TERSEBUT BUKAN DATUK SERI ANWAR.



    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...