Saturday 17 December 2011

HAJI NAJIB SELAR DIRI SENDIRI!!!!

                                                 INI FOTO-FOTO SUPERIMPOSE KE?


Foto haji satu fitnah, kata Najib
Perdana menteri Datuk Seri Najib Razak hari ini menyelar golongan yang mempolitikkan ibadat haji yang dikerjakannya bulan lalu.

Berucap di satu majlis yang dihadiri ulama dan imam di Kuala Lumpur, Najib berkata tindakan berkenaan juga merupakan satu "fitnah menggunakan media" ke atasnya.

Najib mendakwa, sebilangan foto yang berlegar di Internet, didakwa menunjukkan beliau mengerjakan haji itu telah diubahsuai.

"Gambar buat tawaf telah dipadam jemaah haji lain. Itu dilakukan untuk timbulkan kemarahan rakyat kepada pemimpin.

"Di mana letak moral dan etika... Fitnah itu dosa yang amat besar," katanya yang turut memetik satu ayat daripada al-Quran.

Beberapa gambar yang menunjukkan Najib dan dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor menerima layanan istimewa ketika mengerjakan haji itu tersebar di Internet sejak bulan lalu.

Dalam pada itu, Najib turut mengambil peluang untuk menyelar golongan ulama tertentu yang didakwa "taksub" dan "fanatik" dengan politik kepartian.

Najib dipercayai berkata demikian dengan merujuk kenyataan mufti perlis, Dr Juanda Jaya sebelum ini yang mempersoalkan bagaimana perdana menteri dapat menamatkan hajinya lebih awal daripada jemaah lain.

"Ulama tidak boleh bersikap fanatik dan partisan dalam politik, taksub melulu atau suka menjatuhkan hukuman terhadap orang lain tanpa usul periksa.

"Bukan semua isu dalam negara ini, terutama isu agama, perlu dipolemik dan dipolitikkan. Hatta isu mengerjakan haji di tanah suci pun turut dipolitikkan demi keuntungan politik sesetengah pihak," katanya lagi..

SEJAK BILA HJ NAJIB SEDAR BAB FITNAH NI DOSA BESAR...

ULAMA YANG TEGUR BELIAU DIKATEGORIKAN SEBAGAI ULAMA TAKSUB MELULU...

YANG MENGAMPU KIRA ULAMA YANG SEBENAR-BENARNYA ULAMA BESAR....

SIAPA YANG MAUKAN ISU MENGERJAKAN HAJI DIMEKAH SEBAGAI MODAL PRU?....

SAMPAIKAN SAIFUL PERGI MEKAH PUN DIJAJA SEBAGAI PROPAGANDA POLITIK MURAHAN...

NAJIB SUDAH SEPERTI MENYELAR DIRI SENDIRI.....

KEBENARAN ITU PAHIT... KEADILAN ITU PERIT.. PERJUANGAN ITU SAKIT.. RAKYAT BENCI UMNO... ANAK-ANAK MUDA TOLAK UMNO...RAKYAT BERSAMA PAKATAN RAKYAT...UMNO IS DEAD.. ASALKAN BUKAN UMNO.. PR GANTI BN

5 comments:

  1. PM dan rombongan pergi mengerjakan haji mengerjakian wang siapa??????????

    ReplyDelete
  2. Wang dia lah.Habis kau ingat PM tu takde Gaji ke Benggong.....Terresa Kok pun gaji RM 80,000.00 Lebih besar dari Najib.....Sekurang-kurangnya Allah bagi peluang Pada DS Najib jejakkan kaki di Masjidil Haram.....Kalau dia jahat sangat kau ingat Allah bagi dia peluang ke?Nama pun dah tanah haram.Cuma maaf nak cakap,aku tak pernah pun tengok DSAI pergi Mekah.....tulis dalam tweet je la kot.....padahal melencong kat tempat lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku bukan macai PR bukan juga penyokong fanatik DSAI...parti-parti aku tak main...kecuali parti `tupperware'...Anon 16:27, tolong buat kerja dan selidik sikit sebelum komen. Jangan rujuk kat 'Cartoon Network' aje...Kerja aku bawak kapalterbang ke hulu ke hilir...nanti aku cakap lebih-lebih kang malu kau nanti...komen kau tak ada `substance'...sorry ekk.......

      Delete
  3. Najib berzina dengan dengan Altantuya pun di Mekah.
    Tetapi Rosmah bom kan altantuya di Malaysia.

    Cuba teka, teka-teki ini.. pening kepala beb.....

    ReplyDelete
  4. Ha...ha...

    Bila lagi Parti BN (Blue and Nude) nak buat filem blue untuk Najib dan Altantuya.

    Pening kepala Rosmah nak jawab media lepas tu.....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...