Tuesday 20 December 2011

LEMBU FEEDLOT SHAHRIZAT JUGA ADA KONDOMINIUM MEWAH DISINGAPURA HARGA RM10JUTA!!!

 
KASI DEDAH...KASI TERJAH..KASI TAMBAH SAMBAL... KASI PANAS...

PKR dakwa keluarga Shahrizat miliki kondo di S'pura
PKR hari ini membuat pendedahan terbaru berhubung dakwaan penyelewengan dalam projek fidlot melibatkan keluarga menteri kabinet Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil -- kali ini berhubung pemilikan kondominium mewah dianggar bernilai RM10 juta di Singapura.

Setiausaha agung PKR, Saifuddin Nasution mendakwa demikian ketika mendedahkan dokumen yang didakwa menunjukkan bahawa menteri itu, sejak Januari tahun lalu, memiliki satu unit kondominium mewah Orchard Scotts di Anthony Road.

NONEKondominium dengan keluasan lantai 2,282 kaki persegi itu dibeli dengan harga SGD4.1 juta, dakwa ahli parlimen Machang itu lagi dalam satu sidang media hari ini.

Menurut rekod pihak berkuasa Singapore Redevelopment Authority, keluasan unit kondominium itu merupakan antara yang paling selesa di kawasan pusat bandar Singapura, kata Saifuddin.

Saifuddin mendakwa kondominium itu didaftarkan atas nama suami Shahrizat, Datuk Dr Mohamad Salleh Ismail dan juga anak mereka – Wan Shahinur Izran Mohamad Salleh dan Wan Izzana Fatimah Zabedah Mohamad Salleh.
Rekod berkenaan adalah hasil carian di agensi yang mengawal selia tanah negara itu, Singapore Land Authority, kata Saifuddin lagi yang turut mengedarkan rekod berkenaan kepada wartawan dalam sidang media di ibu pejabat parti itu...

INI BUKAN LAGI UMNO MEMIKUL BIAWAK HIDUP TETAPI MEMBELA BANGKAI BIAWAK KOMODO...

KALAU UMNO MASIH LAGI NAK PERTAHANKAN SHAHRIZAT JALIL ANAK MAMI NI.. TAK DAPEK DEN NAK TOLONG DOH.. 

TUNGGU SAJA PRU 13 NANTI... 

RAKYAT KASI AJAR DENGAN MENERAJANG KELUAR UMNO DARI PUTRAJAYA...

KEBENARAN ITU PAHIT... KEADILAN ITU PERIT...PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI UMNO.. ANAK-ANAK MUDA BERSAMA DENGAN PAKATAN RAKYAT... UMNO IS DEAD.. PR GANTI BN.

2 comments:

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...