Thursday 1 December 2011

MUHYIDDIN YASIN KATA PAS LAWAN UMNO YANG MENANG DAP...BANGANG MELANTUN PUNYA TPM UMNO!!!!


PAS lawan Umno, tak kan yang menang DAP...BANGANG SUNGGUH MUHYIDDIN YASIN



“Budak tadika pun tahu jawapannya, jika Umno lawan PAS, yang menang sudah tentu antara Umno atau PAS,” kata AJK PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad.
Beliau menyatakan demikian sebagai respons kepada kenyataan Tan Sri Muhyiddin Yasin ketika merasmikan Persidangan Wanita, Pemuda dan Puteri Umno di Dewan Merdeka PWTC pada 29 November lalu yang menyatakan DAP ganti PAS, bukan PAS ganti Umno.
“Sifir mana Timbalan Presiden Umno ini belajar.
“Bagaimana Najib lawan Muhyidin yang menang ialah Chua Soi Lek. Analogi yang tidak masuk akal langsung,” ujarnya kepada Harakahdaily.
Katanya, kalau itulah kenyataan yang keluar daripada seorang Menteri Pelajaran, maka amat malanglah rakyat Melaysia kerana lain yang ditanya maka lain pula yang dijawab.
Tambahnya, Timbalan Presiden Umno menyebut DAP ganti PAS sebagi strategi Umno untuk menakutkan rakyat daripada memilih PAS dan meninggalkan Umno walaupun anologi beliau sebagai orang yang pening lalat.
Menurutnya, rakyat Malaysia sedar Persidangan Umno pada kali ini akan menjadi pesta memaki hamun dan memfitnah PAS dan Pakatan Rakyat.
Ini, ujarnya adalah strategi Umno untuk menutup kelemahan Umno yang menjadi teras kepimpinan negara.
Katanya lagi, parahnya pentadbiran negara telah didedahkan oleh Ketua Audit Negara, sebaliknya pujian urus tadbir cemerlang diberi kepada negeri Pakatan Rakyat.
“Walaupun Tan Sri Muhyiddin cuba menakutkan rakyat terutama orang melayu daripada menyokong PAS, kononnya DAP yang mengganti PAS tetapi rakyat semakin cerdik dan tahu siapa sebenarnya pengkhianat RM52 bilion saham bumiputera, RM32 juta wang PPRT, 1.3 juta hektar tanah rezab melayu digadai di bawah kepimpinan Umno.
“Jika inilah yang berlaku layaklah PAS ganti Umno,” ujarnya........KEBENARAN ITU PAHIT... KEADILAN ITU PERIT... PERJUANGAN ITU SAKIT...ANAK-ANAK MUDA TOLAK UMNO... RAKYAT BENCI UMNO... UMNO IS DEAD... PR GANTI BN

2 comments:

  1. Ini 'standard' pemikiran pemimpin UMNO.Tiada
    'quality' pemimpin bila berhujah.Sepatutnya semua
    tuduhan dari pihak pembangkang diperjelaskan kepada ahlix.Tapi dah dasar UMNGOK dari pemimpin
    hingga keahli semuanya keturunan LEMBU nak buat
    macam mana????Dan untuk PKR pastikan bakal calon
    dalam PRU kelak betulx berquality.Kita tidak mahu
    sejarah di PERAK berulang.And don't ever talk
    about JUSTICE if ALIAS BIN ZENON is still a
    candidate in the next GE!!!!!

    ReplyDelete
  2. pekak badak pun jadi tpm,nak jadi apa tanah airku ini?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...