Thursday 8 December 2011

NOH OMAR ANTARA CALON BUKAN "WINNABLE"


Radio karat yang boleh dipercayai kini sedang mendendangkan kisah Noh Omar tidak akan dipilih untuk bertanding mewakili UMNO pada PRU 13 nanti. Beliau sudah dinilai sebagai pemimpin UMNO yang diselaputi bagasi. Liabiliti dan dibenci. Cara berpolitiknya mengundang kemarahan rakyat termasuk ahli-ahli UMNO sendiri. 

Khir Toyo sendiri pernah menyuarakan walaupun tidak menyebut nama namun rakyat sudah boleh menangkap dan membaca apa yang tersirat keluhan hatinya, yang beberapa menteri kabinet Selangor cukup kepingin beliau dihumban kepenjara. Semoga sebagai warga penjara akan memberikan sedikit keuntungan politik kepada maruah UMNO yang cukup terluka parah hina itu untuk menawan kembali Selangor dari kerajaan Pakatan Rakyat yang cukup popular pimpinan Tan Sri Khalid Ibrahim. 

Dalam Noh Omar cuba mengejar cita-cita yang sudah pun diketahui umum mau menjadi MB Selangor, beliau banyak sekali memijak kaki para pemimpin UMNO yang lain termasuk juga Ezam Mat Noor yang tidak ketinggalan mengharapkan jawatan yang sama. Gelagat dan gaya pembawakan watak Noh Omar ini lebih kepada cara budak samseng jalanan. 

Maka tidak hairan mengapa beliau cukup intim dengan pertubuhan "tiga line" Pekida. Siapa lagi dalam UMNO yang boleh ditonjolkan sebagai bahan kempen bakal MB untuk memujuk,memikat dan menambat hati para pengundi. Jawabnya tiada. 

Jelas UMNO Selangor amat ketandusan pemimpin yang berkualiti dan berkaliber....KEBENARAN ITU PAHIT...KEADILAN ITU PERIT.. PERJUANGAN ITU SAKIT.. RAKYAT AMAT BENCIKAN UMNO.. ANAK-ANAK MUDA MELOYA TENGOK UMNO....UMNO PARTI POYO.. UMNO IS DEAD... PR GANTI BN.

1 comment:

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...