Saturday 17 December 2011

PELAJAR GAY MELAYU KAHWIN GAY MAT SALLEH DIGEREJA DUBLIN!!!!!


Isu Pemuda Memakai Baju Melayu & Bersampin Kahwin Lelaki Eropah Kecoh Dalam Internet
KUALA LUMPUR: Isu mengenai seorang pemuda yang memakai baju Melayu serta bersampin dan bertengkolok di kepala sedang mencium pasangannya yang juga seorang lelaki (Eropah) dalam satu majlis perkahwinan pasangan gay telah mencetuskan kontroversi dan hebat diperkatakan di internet.
Majlis tersebut yang merupakan satu majlis perkahwinan sivil telah berlangsung di luar negara.
Terdapat juga gambar yang diposkan di dalam laman web bigayweddingproject.com menunjukkan 'kekasih' pemuda yang dipercayai Melayu itu sedang menyarungkan cincin ke jari manisnya.
Lelaki Eropah itu memakai pakaian yang biasa dipakai oleh pasangan lelaki pengantin Barat.
Tidak dinyatakan dengan jelas latarbelakang lelaki Melayu tersebut tetapi gambar yang memperlihatkan pasangan 'suami-isteri' itu sedang bercium sebaik sahaja majlis perkahwinan mereka selesai sambil disaksikan oleh ramai tetamu yang lain agak 'mengelikan' dan akan mencetuskan kontroversi di tanah air.
Hakikat bahawa pemuda berkenaan memakai baju Melayu dan bersampin kuat membuktikan bahawa dia adalah dari Nusantara


BEKAS PELAJAR PERUBATAN UNIVERSITY COLLEGE DUBLIN TAJAAN PETRONAS , ARIFF ALFIAN ROSLI, 28 TAHUN YANG DILAPORKAN HILANG KAT DUBLIN IRELAND OLEH KELUARGANYA 2 HARI YANG LALU DILAPORKAN OLEH UTUSAN BERADA DALAM KEADAAN "SELAMAT"....

RUPA-RUPANYA SELAMAT DALAM DAKAPAN MAT SALLEH BERJIWA SEKS SONGSANG DALAM SATU MAJLIS PERKAHWINAN YANG DIPERCAYAI DIADAKAN DALAM SEBUAH GEREJA DI DUBLIN....Muahahahahahahahaha...

3 comments:

  1. Tak hilang Melayu di dunia!
    Wa ka ka!

    ReplyDelete
  2. Celakala kamu wahai Ariff Alfian Rosli..semoga kau mampus dipanah petir

    ReplyDelete
  3. nak mintak hantaran RM10,000 nak lelaki handsome, nak kaya..lepas tu cakap lelaki tak pandai jaga isteri..lepas tu cari JANTAN lain..sebab tu Ariff Alfian dah penat karenah Isteri samseng cari lelaki lain supaya hentam dia sakit lepas tu kau cakap dia tak pandai jaga Isteri..Perempuan MUNAFIK!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...