Friday 9 December 2011

UMNO LEBIH JIJIK DAN BIADAP DARI YAHUDI LAKNATULLAH



Dalam berpolitik menyerang pihak lawan ada batasan dan garis keterlaluannya yang perlu diikuti, lebih-lebih lagi sebagai umat Islam yang mengaku berbangsa Melayu. 

Budaya UMNO langsung tidak ada sifat sedemikian. Roh sifat hormat menghormati tiada langsung.. sifar!!. 

Belum pernah terjadi budaya Umno semenjak ditubuhkan 65 tahun lalu, menghantar cendera hati termasuk kek hari jadi BERBENTUK NAJIS MANUSIA kepada pemimpin negara atau negeri walaupun berlainan ideologi parti. Kini budaya itu sudah menjadi satu kemestian malahan menjadi kebanggaan dan kemegahan Umno. 

Difahaman mendapat restu 110% dari kepimpinan parti Umno.  Buktinya tiada suara-suara yang membantah dan menegur kebiadapan amat melampau mereka termasuk para ulamak Umno. 

Sebelum ini menghadiahkan coli dan seluar dalam kepada YAB Sdr Lim Guan Eng Ketua Menteri pilihan rakyat Pulau Pinang. Kini mereka lebih biadap dan kurang ajar paling melampau, dengan menghadiahkah kek hari jadi berbentuk najis manusia. 

Gelagat dan perangai biadap melampau ini mendapat liputan meluas di semua media elektronik terutamanya TV3, NTV9,RTM dan TV8. Siap dengan diberikan temuramah lagi. 

Di Selangor dulu pun begitu juga, menghadiahkan kepada MB Selangor berupa mangkuk tandas dan penyapu. 

Apakah ini yang transformasi laungan Hj Najib yang maukan ahli-ahlinya berubah jika tidak mau Umno diubah? Tidak pernah terjadi dimana-mana negara yang penyokong dan ahli parti berlawanan ideologi menghadiahkan cenderahati berbentuk najis manusia kepada pihak lawannya. 

Tetapi ini berlaku di Malaysia. Negara yang diperintah oleh Umno dibawah pimpinan agung mereka Hj Najib Razak. Sejahat-jahat dan sejijik-jijik Bani Israel Yahudi Laknatullah, mereka tidak pernah melakukan perlakuan sejijik begini. 

UMNO LEBIH JIJIK,KOTOR DAN JAHAT DARI YAHUDI LAKNATULLAH...RAKYAT BENCI UMNO... ANAK-ANAK MUDA TOLAK UMNO.. UMNO PARTI MELOYA DAN POYO.. UMNO IS DEAD.. PR GANTI BN.

7 comments:

  1. ni la namanya Malaysia Boleh!!!! muahahahahaha...negara lain tak buat..hanya di Malaysia je...

    ReplyDelete
  2. pekata pakat ramai2 hanto replika TAIK LEMBU dan lempar kat muka sarizat

    ReplyDelete
  3. idea yang sangat BERNAS!! Omak sokong 200%

    ReplyDelete
  4. lambang kemegahan pemikiran umno yg bebal di akhir zaman ini...

    ReplyDelete
  5. WHAT THE SHIT MAN... X MALU KE DIORG BAWAK TAIK.. DA TUO PLAK TU.. MMG TERUK DIORG NI DARI YAHUDI..

    ReplyDelete
  6. Jgn bagi muka dekat MAMAK ni..bangsa tak sedar diri ..merantau ke malaysia tp perangai buruk..sebab tu org kata kedai makan MAMAK pengotor..lihat gambar di atas..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...