Monday 12 March 2012

HAKIM MAHKAMAH SYARIAH BERTINDAK ZALIM TERHADAP ANAK KETUA MENTERI SARAWAK TAIB MAHMUD!!!.. HANYA BERIKAN MASA 7 HARI SAJA SEDANGKAN ANAKNYA SEKURANG-KURANGNYA MEMERLUKAN MASA 7 BULAN KE 7 TAHUN!!!!!... MEMANG ZALIM DAN KEJAM!!!!!


Anak Taib diarah senaraikan harta dalam 7 hari
Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Lumpur hari ini mengarahkan anak Ketua Menteri Sarawak Datuk Seri Mahmud Abu Bekir Taib untuk mengemukakan dokumen berkaitan asetnya kepada bekas isteri beliau.

NONEKeputusan itu telah dibuat oleh Hakim Mahkamah Syariah Mohamad Abdullah yang menolak bantahan awal yang dibuat oleh peguam Mahmud Abu Bekir.

Dengan ini, pengerusi Cahaya Mata Sarawak itu diwajib menyenaraikan asetnya dalam masa tujuh hari bagi menentukan tuntutan harta sepencarian yang dibuat oleh bekas isterinya Shahnaz A Majid.

Menurut tuntutan Shahnaz, bekas suaminya mempunyai pelbagai aset dalam bentuk saham, hartanah di dalam dan luar negara.

Berikutan penceraian itu, beliau menuntut harta sepencarian dan hadiah berjumlah RM400 juta.

Kedua-dua Mahmud Abu Bekir dan Shahnaz hadir di mahkamah, hari ini.

ADAKAH PATUT BERI TEMPOH 7 HARI SENARAIKAN SEMUA HARTANYA....7 BULAN BELUM TENTU MAMPU NAK SENARAIKAN SEMUA ASET DAN HARTANYA....

3 comments:

  1. bukankah keluarga ini above the law?salah type kut bukan 7hari tak kena gaya tujuh keturunan baru siap senarai harta yang diketahui.belum lagi yang dalam alam ghaib.

    ReplyDelete
  2. Kasi telanjang sama itu Taib Mahmud family. Orang Sarawak kata Malaya jajah mereka. Taib Mahmud tu sapa??? Melayu ke Melanau?
    Undilah Pakatan Rakyat. Keadilan kepada semua rakyat. Tak kira apa bangsa.

    ReplyDelete
  3. Mak datuk!!!! 7 bulan tak cukup lagi nak senaraikan semua harta? Banyak harta tok sheikh nii.... Kalau dah banyak macam tu, apa salahnya bagi sedikit pada bekas isteri? Kan dia tu jugak ibu kepada anak tok sheikh jugak?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...