Thursday 22 March 2012

RAIS YATIM PERLI NAJIB SUPAYA JANGAN RASA SYOK SENDIRI MACAM ORANG KHAYAL HIDU GAM JIKA ADA HAMPIR 1 JUTA PEMINAT FACEBOOK DAN TWEETER!!!!!..

ADAKAH RAIS YATIM PERLI NAJIB RAZAK SEBAB DIA KINI SEDANG SYOK SENDIRI MACAM ORANG KHAYAL HIDU GAM, KERANA BELIAU ADA PEMINAT FB DAN TWEETER HAMPIR 1 JUTA....

Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Rais Yatim, kata

"Masalah dengan Twitter dan Facebook di Malaysia adalah tidak lama lagi, ia akan sampai ke peringkat yang sama, seperti yang berlaku di Eropah.

"Orang ramai akan mula untuk meninggalkan aktiviti ini, yang sekarang cukup kerap digunakan sehingga ke tahap sederhana, dan pengguna terutamanya terdiri daripada golongan muda,"

ADAKAH BELIAU PERLI NAJIB RAZAK SEBAB DIA KINI SEDANG SYOK SENDIRI MACAM ORANG KHAYAL HIDU GAM, KERANA BELIAU ADA PEMINAT FB DAN TWEETER HAMPIR 1 JUTA....

Pengikut PM di Twitter 500,000, Facebook sejuta

Jumlah pengikut Datuk Seri Najib Razak di laman sosial Twitter dan Facebook masing-masing mencecah hampir 500 ribu dan sejuta malam tadi.

Perdana Menteri dalam Tweetnya pada pukul 10.30 malam tadi melahirkan rasa terharu atas sokongan yang diberikan itu selain mengucapkan terima kasih kepada para pengikut beliau.

"Terharu lihat pengikut Twitter hampir 500 ribu. Facebook pula sudah dekat satu juta. Terima kasih kepada semua pengikut saya," katanya.

Beliau turut meminta pandangan rakyat untuk meraikan pengikutnya yang ke 500 ribu dan sejuta.

"Mungkin anda semua ada cadangan sempena mencecah pengikut saya yang ke 500 ribu dan sejuta?," katanya.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...