Sunday 18 March 2012

SUDAH KANTOI!!! BILA BUKTI TELAH DIDEDAHKAN, AKHIRNYA KERAJAAN UMNO MENGAKU NEGARA MALAYSIA ADA BERDAGANG TERUS DENGAN ISRAEL!!!!!

Kerajaan akui hubungan dagang dengan Israel


Kerajaan akui hubungan dagang dengan Israel
KOTA BHARU - Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata, beliau akan memperjelaskan isu mengenai hubungan perdagangan dengan Israel pada sidang Parlimen dalam masa terdekat.

Persidangan Dewan Rakyat yang bermula Isnin lalu akan disambung esok.
Menurutnya, kerajaan tidak pernah menyembunyikan fakta bahawa negara ini mempunyai hubungan dagangan dengan Israel, namun sama sekali tidak mengiktiraf negara tersebut yang jelas menindas rakyat Palestin.

“Sebagai sebuah negara Islam, kita tidak iktiraf Israel kerana mereka menindas rakyat Palestin dari segi kepentingan hak rakyat, namun Kerajaan Pusat tidak pernah menyembunyikan yang kita ada jalankan perniagaan dengan mereka.

Kerana dalam perkembangan dunia hari ini amat sukar untuk mengasingkan perdagangan dengan negara luar termasuk Israel,” katanya kepada pemberita selepas majlis seminar panel penasihat peringkat Kelantan di Politeknik Kota Bharu, hari ini.

AKHIRNYA  MENGAKU JUGA......SEBELUM INI BERMATI-MATIAN MENAFIKANNYA... TUDUH PIHAK PAKATAN RAKYAT MEMFITNAH DAN BERBOHONG... SEKARANG APA CERITA?....UMNO SUDAH KENA KANTOI!!!!.....SIAPA PENGKHIANAT KEPADA PERJUANGAN RAKYAT PALESTIN DAN AGAMA ISLAM?...


PSSSTTT.....LAGI MAU TANYA KAAA....

1 comment:

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...