KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 31 August 2012

BIAR GAMBAR BERBICARA!!!!!......MENGAPA BUDAK INI TAK MAU BERSALAM DENGAN ROSMAH MANSOR???


BIAR GAMBAR BERBICARA

Suasana yang dirakam di rumah terbuka Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor, Noh Omar, di Dewan PKNS, Kelana Jaya semalam.

9 comments:

  1. kasihan kat kat rosmah...hukum hakam pon tak tau...mmg tkleh d jadikann contoh kepada rakyat...

    ReplyDelete
  2. baru nak salam tu

    ReplyDelete
  3. kalau rosmah nak pilih neraka janganlah dibawa sekali anak2 yang tak berdosa ni, mereka tak jahil seperti mung.

    ReplyDelete
  4. aku sokong ape yg dr mahathir ckp hanye org bodoh n jahil je yg duduk dlm umno...salah sorang yg bodo mcm lembu adelah Rosmah mansor...xleh nak salah kat rosmah sbb suami dia pun jahil bab2 agama,..

    ReplyDelete
  5. malunye aku ade PM yg ade isteri camni..

    ReplyDelete
  6. tak pa, depa banyak duit dan ada kedudukan. hari mahsyar esok boleh sogok duit kat malaikat minta syafaat kat Nabi ataupun percepatkan hisab ataupun 'settle' dengan Tuhan.

    ReplyDelete
  7. ape2 pun dia ttap islam..kalu mati ttp kna urus ke lubang kbur..kta pakat2 doa mga BN kaloh kali ni..doa jgok moge rosmah 2 taubat..lgi baik deh..

    ReplyDelete
  8. Dah tua bangka tak tahu halal haram heh berat nanang!!!!

    ReplyDelete
  9. Dah tau..pun puak ni memang tak PAKAI hukum...bukan TAk TAHU Hukum..tak takut pada Allah langsung .. tu pun UMNGOK2 dok sokong lagi...memang bongok dan angkuh sungguh. .

    ReplyDelete