Thursday 2 August 2012

WOIT!!!.. NGO-NGO BERDARAH PEKAT UMNO...SEBELUM NAK MENYALAK... TENGOK DULU SIAPA GUNAKAN MASJID UNTUK BERPOLITIK!!!!.. INI KES APA CERITA BEB!!!!



UMNO meludah ke langit!!!

UMNO sebenarnya berpolitik di dalam masjid!!!

Ketua UMNO Bahagian Hulu Selangor,  Dato Idris Abu Bakar dan beg biru berlogokan BN sedang berpolitik di dalam Masjid Felda Gedangsa Hulu Selangor.

KATA DULANG PAKU SERPIH... KATA ORANG.. YANG PASTI UMNO JAUH LAGI LEBIH..

Sebelum tu kita imbau kembali beberapa NGO yang menyalak terlolong supaya kita boleh membuat perbandingan...


NGO desak JAIS bertindak pada politik di masjid

  • Koh Jun Lin
Sekumpulan aktivis NGO hari ini berhimpun di Shah Alam bagi menuntut Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) menghalang ucapan politik dibuat di masjid dan surau di negeri itu.

Dalam memorandumnya mereka mendakwa, tindakan itu dilakukan oleh wakil rakyat PAS, iaitu anggota parlimen Khalid Samad (Shah Alam) dan Dr Siti Mariah Mahmud (Kota Raja) serta exco pendidikan negeri Dr Halimah Ali.

NONE"Gelaran Yang Berhormat bukan tiket untuk mereka bebas melakukan apa yang mereka mahu di surau dan masji," memorandum itu dipetik.

Kumpulan 40 orang itu menegaskan, hanya pihak yang mendapat tauliah daripada Majlis Agama Islam Selangor boleh memberikan ucapan di tempat ibadat itu.

Aktivis terlibat daripada Gerakan Anti-Penyelewengan Selangor (Gaps), Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI) serta NGO pro-Melayu PERKASA dan Jalur Tiga (Jati) Selangor.

SEKARANG SUDAH JELAS BUKAN?...BENAR-BENAR PARIAH HAPRAK BETUL NGO-NGO BERJIWA TOTOK UMNO INI.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...