Tuesday 28 August 2012

GAMBAR TUAN GURU NIK AZIZ DAN TUAN GURU HADI AWANG BACA UTUSAN DIJADIKAN BAHAN FITNAH!!!!



Juak-juak UMNO menabur fitnah dialam maya kononnya Mursyidul Am PAS merangkap Menteri Besar Kelantan, Datuk Bentara Setia Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Hj Abd Hadi Awang pembaca tegar Utusan Malaysia walaupun dimana jua mereka berada termasuk ketika dirawat dalam wad di Hospital.

Membaca dan membelek-membelek ada perbezaannya.

Membaca sekadar ingin tahu apa lagi yang difitnah media perdana lidah biawak rasmi UMNO terhadap kedua pemimpin ini tidak langsung dilaporkan.


[Petikan dari Facebook Tok Guru]


Bismillah, saya dinasihatkan oleh doktor untuk berehat di HUSM hujung minggu ini. Pagi ini, saya dibekalkan dengan bahan-bahan bacaan dan akhbar-akhbar termasuk Utusan Malaysia yang membawa tajuk utama "An

war Tolak Hudud PAS.."

Di Malaysia ini, ada akhbar yang langsung tidak boleh dipercayai. Daripada sembilan berita yang ditulis, sepuluh daripadanya perlu diselidiki terlebih dahulu sebelum dipercayai. Salam hormat dari saya.

2 comments:

  1. Datuk Bentara Setia Tuan Guru Haji Nik Abdul Aziz Bin Haji Nik Mat.
    Tambah Haji pada Tuan Guru dan Arwah bapanya.
    Mengapa Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Hj Abd Hadi Awang, ada Haji.???

    ReplyDelete
  2. Harapnya puak Pakatan Rakyat(especially PAS) tak jadi gila gelaran dan pangkat.
    Ingat yg kuasa diberi rakyat untuk berkhidmat. Hangpa naik haji, bagus. Tu hangpa dengan tuhan. Nama yg Pak hangpa bagi kami guna untuk panggil hangpa. Tak boleh ka???
    Datok Bentara ka Berapi ka, tak boleh bawak kubuq pon. Kat dunia jadi fitnah.
    Aku panggil Pok Nik dengan Pok Adi. Kalau ada pencacai pengampu tak suka. Mai kita lawan tumbuk tepi bendang.
    Aku benam kepala hang dalam tali ayaq.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...