Friday 24 August 2012

GEMPAR!!!... GAMBAR SEORANG LELAKI INDIA BERUMUR 26 TAHUN, DITEMBAK MATI OLEH ANGGOTA POLIS DARI JARAK DEKAT!!!!.. LAPORAN POLIS SUDAH PUN DIBUAT OLEH KELUARGA TERDEKAT!!!








9 comments:

  1. alamak tuan admin, keling pun ko jilat...pegi mampuslah pada bangsa haram pendatang ni. Kt sini dpt makan pun dah bagus, kt india nak mencekik pun silap2 kene bunuh.

    ReplyDelete
  2. Hodoh nye anjing ni

    ReplyDelete
  3. pergh..racist tak ingat tuu....kesian melayu jenis ni

    ReplyDelete
  4. Macamana org islam nak dihormati...mcmana dakwah islam nak berkembang kalau org islam sendiri merendahkan martabat dengan menghina bangsa lain...Nabi x ajar tuu..

    ReplyDelete
  5. Dia India, dia China, dia Melayu, dia Punjabi, dia Indon sekali pun, tetap dia adalah manusia. Menulis/komen berpaksikan pada diri kita sebagai manusia yang sama2 duduk dimuka bumi ini, bukan sebagai bangsa Melayu yang takkan kemana pun kalau masih bersikap racism camtu.

    ReplyDelete
  6. Sedikit tegoran buat Tuan Innerzahn

    Tuan gimana kalau manusia keturunan Hind dari benua Kalingga itu dengan izin Allah mendapat petunjuk hidayah lalu dia menganut islam, di mana ayer muka tuan?

    ReplyDelete
  7. Melayu comment mmg cmtu..penuh hasad dengki..x hairan la anak2 mereka hanya bawa ex5 x maju2....

    ReplyDelete
  8. kalau keling paria dog dari benua kelinga tetap paria wala apa jenis agama dia anuti, bangsa yg mendatangkan huru hara dimana sahaja , ingat sikit pepatah org lama kalau jumpa ular dengan anak hindu paria,bunuh anak hindu paria tu dulu pastu baru settle ular tuu, begitu medalam sekali nasihat org dahulu kala, racun anak hindu paria dog lagi dahsyat dari bisa ular dan tiada ubat nya terkena racun anak hindu paria

    ReplyDelete
  9. kalau aku baca komen dari bangsa melayu...memang betul betul biadab dan rasis...berkata kata tak pakai akal,tak pakai otakkk..main hantam...aku tak heran kenapa melayu tak bisa hidup senang dan nyaman,tak mampu menguasai ilmu,teknologi dan ekonomi malaysia...karena melayu hanya diliputi rasa hasad dengki yg tiada habisnya...negara dah maju tapi melayu masih asyikkk ada dalam buaian karena memiliki hak istimewa bumi putra....andaikata hak istimewa ini dicabut,aku rasa melayu akan menjadi pengemis di tanahnya sendiri...macam mana taknya....melayu bodoh,malas,iri hati,dengki,penipu,maki hamun...studypun asal jee,dah lulus hanya jadi pekerja...mana usahawan melayu yg berjaya???mana kaum cerdik melayu yg berjaya??....cina,infia,bangla,indon semua dieorang kata kafir,pembuat huru hara,perosakk,...macamlah orang melayu ni paling arif bijaksana...mengamalkan ajaran agama dan paling tiada dosa...mati masuk sorga....wahai para melayu....bangunlah..cukupkan sudah kau ada dalam buaian....berpijaklah dibumi nyata...bahwasanya melayu sangat jauh terkebelakang dari kaum cina,india,indon,yg kalian kata kafir....walau akupun orang melayu...tapi aku tak rasis..aku hormati orang india,cina,indon yg duduk kat malaysia...karena titik peluh mereka juga bermakna untuk pembangunan malaysia...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...