Monday 21 October 2013

ALIF MIM TENDANG WAU .... SARKAS DAAAA...


Memang betul, tepat dan sahih ramalan Allahyarham Seniman Agung Tan Sri P. Ramlee dalam suatu dialog yang di ucapkan oleh seniman Allahyarham S.Shamsuddin dalam Filem Pendekar Bujang Lapok.

Alif mim tendang wau ... sarkas daaa...

Bukan niat nak mengata atau menghina tetapi kalau ya pun nak menyokong dan memuja serta menyanjung pemimpin pujaannya mesti ada batasan.

Kalau dah sampai satu badan dari hujung kepala sampai hujung kaki ditampal dengan picbadges bukankah badut sarkas namanya ni.

Inilah dia gelagat yang dipamirkan salah seorang dikira penyokong totok Hishamuddin Hussein yang bertindak sebagai perayu undi untuk beliau yang bertarung merebut salah satu jawatan Naib Presiden UMNO Sabtu lalu 19hb Oktober 2013.

Tak pasal-pasal dirinya di jadikan bawan lawak ketawa... Inilah terjadi apabila diri sendiri tidak menghormati dirinya sendiri... Niat nak mengampu ambil hati pemimpin tetapi akhirnya diri sendiri dijadikan bahan kutukan.


Tepat dan benar telahan dan pandangan mantan Presiden UMNO selama 22 tahun, Tun Dr Mahathir Mohamad ... ahli-ahli UMNO kini hanya terdiri dari mereka yang kurang cerdik.

9 comments:

  1. Pejuang asabbiyah yg sejati

    ReplyDelete
  2. Tidak terperi lawaknye PAKCIK AMENO ni...kah kah kah! Parti badut yg dianggotai pak lawak pak lawak sejati.

    Hidup parti badut!!!

    PokcikKau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alif min nun wau - sarkis...hihihihihi

      Delete
  3. Ini baru betul transformasi.........AUTAbot..............transform.....................

    ReplyDelete
  4. Laaa. . . . aku ingat kondom

    ReplyDelete
  5. laaaaaa.misai pun dah beruban tapi masih pakai topi muda mudi.sedar la diri tu dah tua.tua buat la cara tua.malu la skit.

    ReplyDelete
  6. dah mcm badigool so'ot je
    aku tengok..he..he..

    ReplyDelete
  7. ALA SEKALI SEKALA BUAT GIMIK, APA SALAHNYA.
    BAGI CERIA SUASANA TAK SALAHKAN

    ReplyDelete
  8. Lps ni dpt la lembu nfc dua ekor..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...