Monday 21 October 2013

PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT SELANGOR SUDAH KANTOI!!!!! ... KINI GILIRAN PESURUHJAYA PAS SELANGOR ...MENJALANKAN TUGAS RASMI KERAJAAN DENGAN BERMEWAH-MEWAH????


Apalah punya pemimpin Pakatan Rakyat Selangor ni ... mentang-mentang negeri terkaya di Malaysia yang kini sudah ada wang rizab sebanyak lebih RM3 billion sampai joli sakan untuk kepentingan diri sendiri.

Tadi kisah Dato' Menteri Besar Selangor YAB Tan Sri Khalid Ibrahim naik bas di Singapura untuk lawatan kerja rasmi kesana...

Kini ADUN Meru, merangkap Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor yang juga Pengerusi Skim Mikro Kredit Miskin Luar Bandar (SKIMSEL) pula buat hal dengan menaiki bas bersama rombongannya meninjau kemajuan para peserta SKIMSEL yang menjalankan perusahan membuat mee kuning dan pau.

Bas yang di naiki YB Dr Rani dan rombongan bukannya bas jenis Kelas Eksekutif tapi jenis bas biasa tapi berhawa dingin .. Aduhhhhh .. apasal tak naik bas mewah ... kalau macam ini habis lah modal juak-juak UMNO nak serang Kerajaan PR Selangor.

Juak-juak UMNO selama ini ingatkan gelagat dan perangai para pemimpin PR sebiji seketul macam perangai pemimpin-pemimpin mereka seperti mana di gambarkan dalam Laporan Ketua Audit Negara sejak dulu dan terkini 2012.

Alhamdulillah kini mereka sudah dapat meraih pendapatan RM3 ribu sebulan.

Kedekut kedekut juga .... berjimat berjimat juga ... tapi kena pastikan berjimat dan berhemah demi kebaikkan rakyat.

Dengar secara serius keluhan dan rintihan rakyat dibawah.  .. bantu dan belalah mereka ... nescaya kerja murni dan mulia ini rakyat tidak akan lupa sampai bila-bila.

13 comments:

  1. Puak UMNO akan kate berlakon lah tuuuu....

    Kerana telah menjadi lumrah PUAK ni semua pemimpin mereka adalah aktor2 hebat...

    Dalam kehidupan mereka drama pementasan dan segala seni lakonan..dah jadi darah daginggggg...

    ReplyDelete
  2. Puak2 lembu macam2 boleh cakap blakon ke liwat bik mama ke tp yang pastinya otak mereka sama taraf dgn lembu2 nfc ada untuk stakat hiasan smata mata tp tak boleh bfikir..

    ReplyDelete
  3. puak2 UMNO akan marahlah lepaihni.. sebab melayu masih undi depa.. pelik la..

    ReplyDelete
  4. Kalau nak tengok pemimpin umno lembu buat macam ni sampai kiamat la dok tunggu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jilatlah ludah anda sendiri jika ada prmimpin UMNO boleh buat.

      Delete
  5. Kat Kedah dulu sebelum PAS menang, dulu lagiiiiii dashat punya mencemar duli depa dah buat. Tapi bila menang, habis balak depa kenduri ramai ramai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuyoo.....tentu sedapkan makan kenduri balak.seeeedap to.mai secawen.

      Delete
  6. Lebih kurang najib kendurikan ziana zain dan altantuya..kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak der bukti der mcm bang non kendurikan china doll...hahahaha....

      Delete
    2. anon 22:42 video mana boleh jadi bukti der.. video besi.. dlm video perut buncit.. muka tak pakai botox.. tutnya bengkok tak lurus.. tapi yang Najib tu puak2 ni tengok ramai2 dengan mata sendirila.. tu yang depa berani cakap tu..

      Delete
  7. Macam video lingam la sbb tu tak boleh jadi bukti.itu video pertama kat malaysia yang tak boleh jd bukti sbb melibatkan lembu umno.
    cua solex pun main pelacur doll ada lembu umno ambil tindakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. video tetap video.. video lingam boleh percaya napa takmau percaya video stopa.. video nuar..

      Delete
  8. Setakat pecaya je la ada ke polis,peguam ngara or sprm nak ambil tindakan.
    tak de sbb mereka merupakan penjilat tegar umno..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...