Thursday 31 October 2013

HANYA KERANA KERETA INI ADA STICKER PAKATAN RAKYAT MAKA IANYA KENA CLAMP!!!!!


LOKASI .. UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG.

Ini dinamakan negara edan ... negara yang mengajak rakyat agar hormat dan patuh kedaulatan undang-undang dan keluhuran perlembagaan tetapi tidak di praktikan .. jenis retorik cakap omong-omong kosong.

Cuba perhatikan betul-betul .. jika kereta ini letak kereta di kawsan larangan mengapa kereta ini saja yang kena clamp sedangkan kedua belah kereta sebelah menyebelah langsung tidak diambil tindakan yang serupa dan sama?

Tidak lain tidak bukan kerana kereta ini ada sticker besar yang menjolok mata dan menguris hiris hati dan jiwa kakitangan UMP yang teramat pro UMNO/BN.

Apakah jika kereta ini tempelkan sticker lambang UMNO/BN dan wajah Najib Razak akan di perlakukan perkara yang sama? .. Sudah pasti tidak.

4 comments:

  1. Inilah kerja BAGHAL, BAHLOL, TOLOL, SAMDOL mereka jenis beranggapan dunia ni dia orang punya..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti bila PR memerintah..semua yg ada setika logo omno lahanat kita gari sama dia. Hehehe. Omno puki bosok.

      Delete
  2. Allah akan menjadi pihak umno berasa gerun sebelum kita tumbangkan mereka. Tengok bagaimana tentera Islam yang jumlah kecil dapat kalahkan lawan yang tentera nya berganda ganda jumlahnya.Percaya lah Allah berada kepada mereka kejalan Islam sebenar. Kalau rasuah dan fitnah agenda pihak lawan kita insyAllah pertolongan Illahi pasti datang. Cuma kita jangan lupa senjata termahal kita iaitu istikamah sholat 5 waktu dan doa dan hidup yang wasatiyah agar kita tak difitnah dengan kehidupan dunia.Allah Hu Akbar Allah Hu Akbar Allah Hu Akbar

    ReplyDelete
  3. ini semua salah umno....ini semua salah umno smpai kete kena clamp...salah umno la ni....ayat2 org PR bila dah kena....hahahahaha

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...