KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 23 October 2013

RAKAMAN GAMBAR NAIB KETUA PEMUDA UMNO YANG BARU INI TERSEBAR LUAS LAGI LIGAT DI ALAM INTERNET!!!!



Pergh!!!! Bijak bistari dan tepat sungguh para perwakilan Pemuda UMNO menangkat dan menobatkan mamat ni sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang baru.

Ini baru betul memperjuangkan Kalimah Allah dan Ketuanan Melayu ..

Pemimpin baru negara harapan Bangsa dan Agama .

Tahniah lah..... Bro ...Caya sama lu Bro atas kejayaan menang jawatan Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang baru untuk penggal 2013-2016.

Perjuangan Bro belum lagi selesai....

37 comments:

  1. Ini salah 1 budaya umno lembu apa yang nak dihairankan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang hang pa dok dengki tu pasai apaa... dah dia banyak duit. suka hati dia la nak jolok betina mana, gomol bini orang ka, bini kawan ka ikut suka dia laa. Yang dok campuq bab politik ni pasai apaa.. kalau tak puas hati hang pa pi la cari betina mana-mana jolok dalam hotel. macam tak biasa. piraaahhh PR konon

      Delete
    2. Anon 08:57,
      Cakap biar beralas iman, kita ada budaya, kita ada adab dan kita ada adat itu cakap pejuang bangsa Melayu, bagi yang cinta agama Allah kita ada iman, kita akidah,kita ada syara', kita ada hukum & kitab penting kita ada Surah Wal 'Asr.... Jangan main biaq pi..... Nanti hang dijilat api tak pasal-pasal kan

      Delete
    3. Omono lahanat memang kaki sundal.

      Delete
  2. otak ada.aqail tak sempurna...blah lah..

    ReplyDelete
  3. Tengok muka mcm super impose je..cukup2 ka fitnah woi ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok muka memang kaki burit kaki sundal. Inilah pemimpin omono laknatullah.

      Delete
    2. suami dayus tidak akan masuk syurga kerana membiarkan isteri mendedahkan auratnya.

      Delete
  4. Kena kat org lain percaya sgt...kena kat pemimpin sendiri makan aiskrim dlm jamban dan balun cinadoll tak percaya!! Betul ke tak betul otak hangpa ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu baru naib ketua pemuda tu belum lagi naib presiden atau timbalan dah betina keliling pinggang. Tengok je mat mongol hari belasah pelacur import dari merata2 bro. Mrmang omonu ni kaki sundallah bro.

      Delete
  5. Itu gambar dia dulu dulu kot skrg dah tak buat lagi. Masa dulu dia ke night club,pusat karaoke skrg udah ke masjid. Tak tau lah lepas ini kalau Allah nak uji dulu senang tak mewah bila dah jadi Naib KP dari senang jadi mewah. Takut lah dari minum tea dah minum arak dari pi masjid dan surau dia pi semula kat night club tapi todak di malaysia kat luar negara lah takut pecah lubang. Sama2 lah kita doakan semua si mamat ini berubah. Jgn kita nilai dia dulu2 tapi kita nilai dia selepas menang jawatan naib KP. Kalau tak berubah juha pemilihan lagi sekali pandai2 lah ahli UMNO menilainya semula kalau dok undi dia lagi memang bangang lah

    ReplyDelete
  6. Tak cukup kenal orgnya jadi tak boleh komen. Mungkin juga super impose jadi tak baik buat fitnah. Lainlah kalau ada video klipnya siap boleh dgr cakapnya dan boleh lihat lenggok badannya boleh dikomen macam video stopa. Tapi itu semua tak di terima hj hadi. Kalau video klip tak diterima jadi berdosalah omakau menyiarkan gambar ini krn dikira fitnah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg cai karat biru mati mati pertahankan fitnah k e atas pemimpin pr tu tak pulak nak siasat dulu. mai kena kat dia mcm mcm alasan...ni la melayu umno...selamanya duduk dlm kebodohan....huhuhu..

      Delete
    2. Betul...betul....betul....

      Delete
    3. Klu tunjuk gambar aziz ketua tabong haji lagi pulak bro...itu memang kaki puki tu...kaki sontot tu...jenis omno mana2 pon memang sial haramjadah. Ada hati nak jadi pemimpin tapi kaki burit. Sama je macam big bos diaorang kaki puki.

      Delete
  7. Tak payah dok heran memang macam tu perangai depa. Sekarang ni ramai yang sibuk komen sana sini nanti bila sampai PRU orang dah lupa sebab dah dapat BR1M.

    ReplyDelete
  8. Inilah dia dasar puak sekular yg bertopengkan perjuangan melayu kononnya.....

    ReplyDelete
  9. Umngok lembu dan...lembu umngok..ahakss

    ReplyDelete
  10. Wooow.....INILAH PEMUDA HARAPAN BANGSA......HIDUP MELAYU HIDUP UMNO....Dulu buat maksiat sekarang sudah tobat.....bila dah senang buat sunat2.....kahkahkah....filem PEMUDA UMNO BERBUJANG DUA....TAHNIAH BRO...

    ReplyDelete
  11. fuyoo....dua sekali jalan mamat nie hebat tu.sebenar nyer yg 2 minah tu dari cabang putri.upah keje ler tu.bro.bro.baru naib jer,jika ketua mau 4 putri diusung nyer.jgn sampai koyak baju udah ler bro.

    ReplyDelete
  12. ala biasa la..puak ni mmang jenis mcm tu..depa layak ngan jalang ja..kan spesis lembu..haha

    ReplyDelete
  13. Ada kes siap kasi duit lagi, bukan sikit, puloh ribu ratos ribu.
    mana datang duit ribu ribu kasi sama pompuan, itu pompuan bukan bini dia
    Tapi time pemilihan ketua/pemimpin orang ni menang jugak

    Soalnya duit ribu ribu tu dari mana?
    Jangan jangan hasil TUMBOK RUSOK penyelengan projek kerajaan
    Jila betol begitu maka risiko akan kena atas rakyat jelata

    DI MANA KEBAIKAN UMNO sebenarnya????????
    Apa menafaat UMNO kepada negara jika para pemimpinnya ramai BEJAT MORAL
    Gemar akan perkara ditegah ugama

    ReplyDelete
  14. Aku suka tgk pompuan yg terdedah setengah biji tu

    ReplyDelete
  15. TAKAN BARU TAHU KAKI KONGKEK,KAKI ARAK,MENCURI HARTA NEGARA RAKYAT,PENGKHIANAT BANGSA SEMUA PERANGAI BAPAK DAN ANAK UMNO SAJA.YANG PALING GELI SEKALI MEREKA CERTA ORANG JAHAT KONONNYA MEREKA INI MAKSUM KAKAKKAKKAAKAKAKAKKAKAKAKAKAKAK

    ReplyDelete
  16. melayu bodoh jahanam

    ReplyDelete
  17. Kenapa masa dia nak masuk bertanding tak keluar pun cerita2 ni... Lepas menang baru tunjuk semua ni.... Kalau tunjuk masa sebelum bertanding sudah tentu org takkan pilih dia. Siapa lagi jahat di sini? Dah tau dia jahat kenapa tak tunjuk awal2. Takkan baru dapat cari gambar dia kot?

    ReplyDelete
  18. Tunjuk awal sebelum bertanding sekalipun lembu umno tetap akan undi. tengok je kes mak lembu,pinjaman mudah dari kerajaan sebanyak rm250 juta sampai sekarang belum bayar balik.

    ReplyDelete
  19. Yang memilih siapa? Yang dipilih siapa? Semua daripada spesis yang sama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok la tu klu pok hang pilih dia samalah mcm dia..pok hang kaki burit

      Delete
  20. jadikan apa yang terjadi pada Bekas Timbalan Presiden UMNO saudara Nuar srbagai iktibar.. bila ada kuasa jadi camtula..

    ReplyDelete
  21. lembu umno ni bodoh je lebih jika betul ada bukti salah laku kuasa bg pihak pembangkang ingat kroni2 nak berdiam diri ke.dalam masa 1 saat je barua umno polis akan ambil tindakan.kes 3 bilion kenapa tak didakwa sampai sekarang sbb itu fitnah kroni semata.

    ReplyDelete
  22. Sesiapa tolong jawab, adakah semua penyokong parti politik kita suka memamki hamun, mencarut, mencela, mengguna perkataan jijik?
    Kalau kata penyokong BN yang demikian ada sedikit lojik,
    Kalau kata penyokong PR mereka ni confius dan bercampur aduk.....
    Tapi kalau datang dari yang mengaku penyokong PAS ini satu yang parah..... Tak bunyi cara cakap orang bershsiah dan berhemah hambor semacam saja.......
    Atau ini puak musang berbulu ayam
    Mohon pencerahan.

    ReplyDelete
  23. anon 1531 bru je lepas menyamar jd ahli pas ip sgor lepas tu ckap dok kedah..sanggup ke tanggung dosa fitnah sampai kiamat.tak payah la dok jd lembu umno lgi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro lu yakin ka apa yang lu cakap ni tak fitnah..

      Delete
  24. Kata orang macsm hirup sup. Pemimpin pr keluar gambar @ video semua kata palsu. Apa ni standard pakai. Pakai je lebai!

    ReplyDelete
  25. Tunjuk gambar budak ameno dengan betina keliling pinggang dengan tunjuk gambar orang memperjuangkan ugama pergi umrah atau haji adalah perkara biasa. Orang lelaki yang berjuangkan bangsa mestilah berpeluk-pelukan dengan betina bangsa dia cuma sesekali terbabas dengan betina lain seperti Mongolia ke. Tak de ape nak diheran kan. Begitu juga gambar orang yang berjuang untuk ugama apa nak heran kan kalau ia bergambar ketika umrah atau dalam majlis berbuka puasa atau memberi tazkirah. Ikut keta bos!!!!!!

    ReplyDelete