Saturday 19 October 2013

TUN MAHATHIR KASI PECAH RAHSIA BELIAU DAPAT MENJADI PERDANA MENTERI KERANA MENGAMALKAN POLITIK WANG!!!!!



Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad  mengakui politik wang masih berleluasa dalam Umno dan mengakui perwakilan yang mengundi pada pemilihan kali ini didalangi dengan kerenah politik wang.

Beliau berkata rakyat tidak perlu berharap kerajaan untuk membetulkan sistem sedia ada kerana mereka masih tidak mampu memperbaiki kelemahan dalam Umno.

"Saya dapati budaya rasuah masih berleluasa dan mereka yang mengundi dalam pemilihan hanya didorong oleh kerenah politik wang.

7 comments:

  1. siapa yang tak kenal dengan bapak segala rasuah ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omno haramjadah. Omno perasuah dari dulu sampai sekatang dan sampai bila2. Tak serik2 lagi ke sokong omno laknatullah nih.

      Delete
  2. haha..pecah lubang.tp sprm tk dpt ambil tindakan sbb masa tu sprm belum wujud...hehe

    ReplyDelete
  3. Hahahaha babi ngn hutan xdpt dipisahkan.. Kentut ngn taik umpama umno dgn rasuah.. Sehidup semati.. Umno siallllllll perosak agama bangsa negara!!!!

    ReplyDelete
  4. umno rasuah. masih nak menafi? rasuah pula halalan thoiyiban. Allahu akbar

    ReplyDelete
  5. bos hulur kat machai agih2 rm200 pada tiap sorang
    yang tambah pelik taik machai dapat rm20 jek
    hakk tuihhhh

    ReplyDelete
  6. nuwar berahim pon dlm umno lagi dasat. pakai wang. sama je. dh dpt kuasa lagi dasat. habis dibedal pungkok dan bini org.kihkih

    -nallakarupan-

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...