Sunday 27 October 2013

ANTARA "JASA" BESAR MUKHRIZ MAHATHIR SEBAGAI MENTERI BESAR SETAKAT INI!!!!




1)   MEMANSUHKAN SKIM KAFALAH -yang mana sebelum ini telah diperkenalkan oleh pentadbiran Kerajaan Negeri PR pada bulan Februari 2011 .. satu bentuk skim bantuan kewangan sebanyak RM500 keluarga miskin yang meninggal dunia.

2)   MEMBATALKAN PEMBINAAN MAAHAD TAHFIZ SAINS DI LANGKAWI - Yang mana telah diluluskan dan dirasmikan oleh YAB MB Tan Sri Azizan Razak di Pulau Tuba Langkawi.
   
3)  MENUTUP KAMPUS INDUK KUIN DI KUALA KETIL - Yang mana telah dibina dan dirasmikan oleh YANG MULIA TUANKU DI PERTUAN AGUNG untuk memberi keselesaan pembelajaran dan mengangkat mertabat pendidikan bagi rakyat Kedah ammnya.
   
4)  BAKAL MEMBANGUNKAN SEMULA PROJEK ZIPPY - projek ini akan memindahkan sebahagian rakyat Sg Limau serta sekolah dan beberapa prasarana seperti masjid & dewan orang ramai serta pelupusan tanah sawah gred A yang mana akan ditukarkan  kepada industri petroleum.
   
5)  HIBURAN TERBUKA SEMAKIN BANYAK - dizaman pemerintahan yang lalu hiburan terbuka tidak dibenarkan namun sekarang is sudah disuburkan semula.
   
6)  CADANGAN LITAR LUMBA - dalam ertikata mudah.. LITAR LUMBA boleh bina MAAHAD TAHFIZ dibatalkan...mana yang menjadi keutamaan untuk pembangunan insan untuk sepanjang zaman.

5 comments:

  1. Bapak borek anak rintik..kalau bapaknya mamak kutty..anaknya lagi la paria.

    ReplyDelete
  2. bukti tak ada..main hentam jo!!...dosa free2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukti apa hang nak.p la kedah sendiri.itu blm tmbh dia dok gondolkan hutan.

      Delete
  3. MasyAllah,aku bersangka baik..bahawa taktik buruk fitnah org ni bukan dari parti berlandaskan Islam...

    ReplyDelete
  4. Tunggu lama sikut kalau Mukhris jadi MB Kedah silap haribulan kilang arak pun dia akan bina di Kedah kongsi dgn arak Thailand Chang Bear dan Singha Bear. Adik dia kongsi kilang arak Philipina.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...