Sunday 20 October 2013

APA LAGI SPRM MAU???? ADAKAH SPRM HANYA BERTINDAK KE ATAS PENGAMAL POLITIK WANG BERTARAF IKAN BILIS SEDANGKAN IKAN JERUNG HANYA DIRUJUK KEPADA LEMBAGA DISPLIN UMNO????



Kisah politik wang atau bahasa dan istilah tepatnya politik rasuah sudah menjadi perbualan dan rahsia terbuka sebagai amalan dan budaya umno kalau mau menang sebarang jawatan dalam parti.

Nilai wang ditabur bergantung kepada taraf jawatan yang mau dimenangi .. lagi tinggi jawatan tersebut lagi banyak wang di gunakan untuk menyogok ahli.

Ini adalah bukti jelas yang di hebahkan secara terbuka oleh seorang ahli UMNO berstatus Datuk yang tumpas ditangan calon yang mengamalkan politik rasuah.

Pihak SPRM patut bertindak bijak dan cepat kutip maklumat ini dan jadikan sebagai laporan rasmi bagi memulakan siasatan berlakunya kegiatan rasuah yang begitu rancak dan meriah sekali pada Pemilihan UMNO 2013 ini.

Buktikan kepada dunia kewujudan SPRM bukan sekadar cekup ikan bilis untuk di jadikan KAMBING HITAM tetapi sebaliknya IKAN JERUNG untuk dijadikan teladan.

13 comments:

  1. Ya.Wahai Datuk-Datuk dalam UMNO,,sekira yakin sah berlaku rasuah,sila serahkan bukti kepada Lembaga Tatatertib UMNO.Usah berlengah.Rakyat tuntut janji supaya pemilihan bersih,bukan dalam PRU malah didalam UMNO.Ada berani??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprm dan omno haramjadah babi.

      Delete
  2. JOM PAKAT PAKAY BERHENTI CAKAP PEMILIHAN UMNO,
    UMNO KATA KITA TAK RELAVENT MAKA BERCAKAP PASAI DEPA NI RELAVENT KE??????
    AkuSikit pun TAK PEDULI sekalipun tun m jadi semula tp or amt.....
    Kalau sekali kata dah reput tu biar reput.....

    ReplyDelete
  3. Masa anak kutty kerala ni melakukan pembunuhan beramai-ramai kat kg memali dulu cai umno langsung tak ambik kisah ini kan pula setakat rasuah je.

    ReplyDelete
  4. bangsa omno harajadah ni bkn reti apa..smua bodo mcm lembo..

    ReplyDelete
  5. ikhlas dari HAMBA ALLAH, SELANGOR.....
    Setiausaha Agung Umno, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor mendedahkan bahawa Umno tidak pernah menggunakan walau sepotong ayat al-Quran pun dalam urusan politiknya.

    Katanya seperti dipetik Umno-Online:
    “Umno sebagai parti yang menyokong perjuangan kebangsaan Melayu tidak pernah menggunakan walau sepotong ayat al-Quran pun dalam urusan politik kerana apa yang penting adalah asas dan tujuan parti tersebut ditubuhkan selain usaha-usaha untuk terus memelihara akidah umat Islam.”

    ReplyDelete
  6. Orang buta Al-quran dan hadis mana nak gunanya ayat2 dalam al-quran.tengok je mat mongol budak sekolah tanya pasal najis berat pun langsung tak tau.ada ulamak pun g kawin lari kat siam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau pemimpin umno belajar dari P.Ramlee mungkin boleh jadi cerdik dalam ilmu dunia dan ilmu akhirat, .... alif...mim...nun...wau...=sarkas....???lu pikir sendiri wahai puak melayu umno dan macai ....!!!

      Delete
  7. Tangkap Madey Sekandar Kutty tu kalau SPRM ada telo.
    Tapi aku sanggup bet 500 Euro. SPRM hanya berani tangkap telo sendiri dalam seluar je.

    ReplyDelete
  8. agensi penguatkuasaan lumpuh ditangan umno.sembang para KP bukan main berdegar degar tapi tindakan hampeh.bole sembang ler.kalu spesis tiada telo,mcm tu ler.sembang jer lebe.betul tak para KP KP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen ko memang bijak.......sb saya yang telah diprintahkan maka dan hanya jika saya mesti menurut perintah.

      Delete
    2. Ko ikut perintah he...perintah taik babi. Hohihihohoho

      Delete
  9. Nak tahu rasuah tengok rumah rumah mereka bagai istana, dalam Islam masa lalu pemimpin hidup amat sederhana, kerana mereka tahu itu lah amanah. Allah.. Kita jangan risau di dunia Allah telah tunjukkan, bagaimana gila nya mereka berbelanja. tapi rakyat masih buta hati menilai.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...