Monday 21 October 2013

RESIT BAHASA MALAYSIA BAKU BANGLADESH!!!

Resit sebuah kedai jahit yang di miliki seorang warga Bangladesh yang sudah menjalankan perniagaan di sini.

Resitrnya memberi kata-kata amaran kepada pelanggan jika gagal ambil pakaian yang ditempah atau pun dihantar untuk dijahit.

Ayat berbunyi .. DALAM SATU MENGGO TERA AMBEL KEDAI TERA TANGGUNG JAWAP ..

Pandangan Omak Kau  .. Mungkin dia ingin memberitahu jika dalam tempoh 1 minggu tidak ambil maka kedai nya tidak bertanggung jawab jika hilang ataupun dipupuskan.



14 comments:

  1. Baku BAHASA MESIA......penulisan Bangsa BANGLAMESIA.....

    ReplyDelete
  2. Bila perkasa dan kuncu kuncunya nak buat demonstrasi membela bahasa Melayu. Jom pakat2 join sama gerenti tak ada gas & water cannon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu perkosa itu same berhem ali itu juga sama zol kulim itu juga sama2 mau buat tunjuk selek kain itu dekat lumbu umnu punya bos itu betine banglasia punya mari itu dia itu sudah monang banyak kasi wang punya itu habis juta2 punya. Ini sekarang mau selak kain dia. Koiiik koiiik.

      ketua wanita umnu banglasia se malaysia.

      Delete
  3. Tak lama lagi banglasia akan tuntut taraf warga negara.najib pun tpaksa bg sebab dia pun dr indon makan taik.

    ReplyDelete
  4. UMNO...Untu Meleyu No(tera ade) Otak.....selupa lumbu....hihihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap kamu semua menghormati akan perasaan kaum lain juga.. aku rasa tak baik kamu cakap lumbu lumbu.. kami bangsa India tidak suka bangsa lain main-main sama lembu yang suci itu.. harap kamu semua sensitif sama perasaan orang lain..
      sivarajan..

      Delete
  5. pehh.. elokla tu.. PR pulak nak pancing undi cina yang tak reti cakap bahasa Malaysia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu PR itu tare lumbu itu banyek lumbu itu umnu punye. Itu lumbu itu betine tare mari ambel itu sudah juallah itu duet sudah ambel itu juta2 punya itu wanita itu umnu punya laa. Itu betine banyak jahat itu macam setan punya laa. Itu betine itu bangla juga punye mari laa. Hek hek hek hek. Umnu lumbu kasi hantam. Itu dia punya bini otu bantot punya orang tare tinggi itu cuma 3 kaki tiga inci. Keuoik keouik.

      Delete
    2. Bro lu apa punya cakap daaa. Itu banglasia punya cakap ke?

      Delete
    3. satu menggo umnu tera ambel.. kasi vara sama dia laa

      Delete
  6. saya sivarajan memohon supaya orang melayu PAS menghormati kami.. jika tidak kami tidak akan lagi mengundi Pakatan Rakyat..

    ReplyDelete
  7. G tanya sivarajan kat india boleh ke sembelih lembu kat depan sekolah.

    ReplyDelete
  8. maka pada 2050 bahasa m'sia akan ditranformes ke bahasa b'desh all hope is gone.....tera ..teraa. tara..tera..om no...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...