Tuesday 1 October 2013

MOHON JANGAN KETAWA KUAT SANGAT!!!! .. MALAYSIA ANTARA NEGARA DALAM DUNIA YANG PALING BERSIH DARI RASUAH!!!

Inilah antara kata-kata Menteri yang paling lawak dalam sejarah negara dibawah pemerintahan UMNO/BN.

Malas nak ulas dengan panjang lebar ... sekadar nak beritahu betapa kualiti Menteri yang naik kerana menjilat dan mencium tangan Najib.

Kalau nak ketawa pun minta tolong jangan kuat sangat sebab kesian.

7 comments:

  1. kah kah kah kahhhh kahhhh kahhhh kahhhh kahhhh kahhhhhh.....

    Tak bley tahan nak ketawa.....kah kah kahh...

    Umno dan lawak bodo...berpisah tiada! kah kah kah....

    AbahKau

    ReplyDelete
  2. kah..kah...kah...kah...kah...kah...kahhhhhhh kahhhhh

    kami x bodoh... kami x bodoh.. kami x bodoohhhhhh. Sekali lagi kami x bodooooo

    ReplyDelete
  3. Ketawa voleh...tp jgn sampai terVARAK VARAK.....hahaha

    ReplyDelete
  4. Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi aturkan segalanya.

    Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan outstation, awak pandai2 jaga diri nanti…

    Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu,jadi mari kita habiskan masa bersama-sama….

    Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya ade kerja selama seminggu,jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen…

    Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya : Atuk-atuk, untuk seminggu ni saya takde kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan bermain-main ngan tuk…

    Atuk (rupenye boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa bersama cucu saya.. Batalkan outstation tu…

    Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah membatalkan outstation tu…

    Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya..

    Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biase.

    Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk. lain kali le ye…

    Atuk bagitau Secretary balik: Jangan risau, minggu ni kita jadi ke outstation. Uruskan semuanya..

    kah kah kah….penat aku nak tulih lagi nie….korang tau bace je….

    ReplyDelete
  5. Walau pun ia dipandang lucu tapi kita jangan leka bahawa Zahid Hamidi sedang berusaha menghidupkan semula akta ISA berjenama PCA demi kepentingan politik semasa mereka...

    Jenayah merupakan satu perbuatan yang menyalahi undang-undang kerajaan sesuatu tempat. Orang yang melakukan perbuatan jenayah ini dinamakan penjenayah.

    Dalam parlimen beliau tunjuk lagak memberi amaran kepada peguam dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) agar tidak menyebelahi penjenayah dalam menentang pindaan ke atas Akta Pencegahan Jenayah 1959 (PCA).

    Dan Tun Dr Mahathir Mohamad pula mengatakan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) adalah undang-undang paling relevan bagi menangani dan mencegah jenayah berat di negara ini.

    Apakah rasuah terkecuali dari perbuatan jenayah berat ? Kenapa jenayah berat saja yang sibuk diperbincangkan agar diluluskan sedangkan perbuatan rasuah itu adalah ibu segala kejadian jenayah berat.

    Apa yang kita lihat senario dalam negara kita hari ini, ahli politik, anggota polis dan gangsterism berkait rapat diantara satu sama lain. Kita tidak tuduh mereka berkomplot tapi perbuatan mereka itu mengujudkan konspirasi.

    Laporan Ketua Audit Negara 2012 mendedahkan bahawa pasukan Polis Diraja Malaysia merekodkan sejumlah 309 barangan dalam bentuk senjata api, gari dan kenderaan yang didapati hilang. Apakah diantara 309 barang yang hilang itu tidak disewakan pada orang yang berkepentingan untuk lakukan jenayah ?

    Bila kita cadangkan diwujudkan Suruhanjaya Aduan dan Salahlaku Polis (IPCMC) mereka menolak dengan alasan bodoh, kenapa ?

    Kedudukan pemimpin UMNO Baru amat panas ketika ini kerana segala keburukan mereka dibongkar tanpa ada sekatan. Kita tidak pernah lupa zaman Tun Mahathir telah menggunakan akta ISA dalam operasi lalangnya bagi mengkap sesiapa saja yang cuba mengganggu gugat kedudukan beliau.

    Dan ketika ini gilirian Zahid pula mahu melakukan kezaliman serupa Tun Mahathir lakukan dulu melalui akta PCA demi mengekalkan kedudukannya dalam UMNO Baru.

    Kepada sesiapa yang layak berperanan menghalang akta ini dihidupkan semula.... sila bertindak ! Jangan biarkan mereka menyalah gunakan kuasa sewenang-wenangnya untuk memaksa kita menerima apa saja yang mereka lakukan.

    ReplyDelete
  6. Ish ish ish dari w s c (what so call) list of kenyataan bengal & bangang yang sedia ada & dah boleh masuk guiness world record kini tambah satu lagi...... Pakai record ini permenant lah......
    Dari ula(r)mak muda, tua dan cenda(kia)wan 3.85 pointer kebingongan, kebodohan dan kebangangan kabinet ni makin menjadi-jadi.......
    Kabinet yang sering melakukan analisa songsang & mungkin membawa kepada ajaran sesat.
    YA ALLAH JAUHILAH KAMI DARI DIPENGARUHI MENUSIA INI

    ReplyDelete
  7. Agaknya semua anggota kabinet 2013 ni tak pernah gi tadika, sebab tu kenyataan dia orang lebih teruk dari budak tadika........
    Yang ssorang tu bangga dengan 3.8 pointer ini pasti kes copy paste or rank xerox thesis dia... Atau supervisor dia 2.8 pointer holder......
    Kesian Naji(s)b

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...