Tuesday 1 October 2013

SUSULAN DARI KENAIKAN HARGA ROKOK : TIPS PALING MUJARAB DAN BERKESAN UNTUK PEROKOK TEGAR BERENTI MEROKOK...JIKA TAK BERJAYA WANG ANDA AKAN DIKEMBALIKAN!!!!




Petua bagi perokok tegar yang amat sukar mau berhenti merokok....setakat menulis perkataan merokok boleh menjejaskan kesihatan dan dapat penyakit kanser langsung tak mujarab...

SEPATUTNYA PIHAK KERAJAAN JIKA BENAR BENAR SERIUS MAUKAN RAKYAT BERHENTI MEROKOK...PASTIKAN KESEMUA KOTAK ROKOK ADA TEMPELAN SALAH SATU DARI CONTOH YANG DIBERIKAN SEPERTI GAMBAR DI ATAS..... INSYA' ALLAH AKAN MEBERIKAN KESAN YANG AMAT POSITIF.....IKUT HUKUM AKAL LOGIK...

WHO (world heatlh organization) akan mengiktiraf dan menyanjung sumbangan yang tak terhingga nilainya kepada Rosmah dan UMNO yang selama ini pakar-pakar perubatan gagal mencari satu solusi untuk perokok-perokok tegar membuang tabiat buruk mereka..

Jutaan terima kasih didahulukan kepada Rosmah dan UMNO...HIDUP UMNO!!!!!!

8 comments:

  1. Bukan setakat berhenti merokok, selera makan pun mau sebulan hilang. betul2 mujarab

    ReplyDelete
  2. Logik tue... sy pn akn turut berenti...

    ReplyDelete
  3. Tak sanggup nak bawa rosmah dalam poket huhu

    ReplyDelete
  4. mmg logik wooooo....nanti nak nyala rokok....tiba2 meletup mcm letupan C4......ada berani kaaaaa......hihihihihi

    ReplyDelete
  5. Nak bwk gmbr bik mama g mana2 memang sial la..inilah idea yg paling bgus yg pnah aku tgk..

    ReplyDelete
  6. sokong2.letak gambar yg jelik.letak gambar sepol bohari pon ok jugak.tak sanggup bwk org telah diliwat dek bang nuwar.

    ReplyDelete
  7. kalu sykt rokok letak gambar kak ros, hari ni jugak aku berenti hisap rokok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol ka tu.Kaki rokok susah nak berhenti merokok kecuali dgn AZAM yg kuat utk berhenti.Kalau azam nak berhenti xkuat,harga naik RM 20 pun akn hisap juga.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...