Wednesday 9 April 2014

PAPA GOMO a.k.a. WAN MUHAMMAD AZRI BIN WAN DERIS TIDAK BERANI NAK BUAT LAPORAN POLIS MAKA DIA SURUH MACAINYA BUAT REPOT..


Dalam twitternya sebelum ini bukan main berdegar cakap dia akan buat laporan p[olis sebaik sahaja YB Rafizi membuat laporan polis terhadap dirinya .. Bila tiba waktunya seperti biasa menikus kecut perut.

Hari ini sejumlah 500 penyokong Papa Gomo ..ooppss tersilap ... bukan 500 orang tetapi 5 orang sahaja yang dikepalai oleh seorang bernama Norafiq b Md Nor pergi ke Balai Polis Setapak, Kuala Lumpur untuk buat laporan polis kononnya YB Rafizi cuba menghasut rakyat dan menyalah gunakan institusi kehakiman untuk mempenjarakan idolanya seorang bekas anggota polis berpangkat Konstable dari Cawangan Trafik Balai Polis Ampang yang kena pecat dari Pasukan Polis Di Raja Malaysia kerana melakukan jenayah rasuah RM400 terhadap seorang penagih tegar dan dihukum penjara dan denda RM10,000 bernama Wan Muhammad Azri b Wan Deris a.k.a. Papa Gomo.

Ianya berkaitan dengan suatu jawapan bertulis dari Menteri Pertahanan Dato' Seri Hishamuddin Hussein yang memperakui yang Wan Muhammad Azri bin Wan Deris adalah salah seorang awam yang dibenarkan menaiki kapal selam Scorpene milik negara sedangkan Papa Gomo semasa perbicaraan kes saman fitnah DSAI terhadapnya dirinya bermati-matian dalam bersumpah yang dirinya tidak penah menaiki kapal selam Scorpene ketika diajukan soalan oleh peguam YB Surendran.

Bila dah kantoi menipu maka semalam YB Rafizi buat laporan polis ... Hari ini dia sendiri tidak berani nak buat laporan polis sebab takut sebaik sahaja lepas buat laporan polis terus kena cekup sebab menipu dalam bersumpah memberi keterangan dalam mahkamah.. suatu kesalahan yang boleh dihumban dalam penjara selama 7 tahun'

Ingatkan ramai sangat penyokong Papa Gomo .. kalau setakat 5 orang jangan nak lagaklah .. jelas sekali mereka yang selama ini menyokong kerja-kerja fitnahnya bila nak kedepan seorang pun tak berani.

14 comments:

  1. Omakkau patut support dia, sama2 jadi bloger. Omakkau pun selalu juga buat fitnah tahi. Apa beza kamu dan dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pabila syaiton pengfitnah mengfitnah org lain buat fitnah. alangkah celakalah dan celakalah dan celakalah syaiton pengfitnah

      Delete
    2. anon 18:39 salah sorang penyokong papagomo kat atas,bos bacul nak dtg.tinggal macai babi 5 ekor je termasuk anon 18:39.

      Delete
  2. Papagomo mcm tu punya bodoh pun ada macai gak.. Alahai... Makin tenat puak umngok ni nampaknya..ha ha ha hai 3x

    ReplyDelete
  3. 400 je! Anwar hentam berbilion duit note 500 simpan di Singapura siap liwat lelaki tutuh china doll lagi. Lagi ramai yg mengidolakannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah buat POLIS REPORT ke bro...Jangan lama2 di biarkan perkara ini Gua pun nak tengok siapa yang masuk penjara nanti...

      Delete
    2. Mahkamah dah jatuh hukum pun ko tertinggal bas doh

      Delete
  4. Eh Betul ke Anoy 20.00..Buntut lu kena liwat ngn Nuar Gak????
    Ni kes tak dapatlah ye duk sibuk cerita Nuar balun org lain..Phuiiii.

    ReplyDelete
  5. Hehehe...giler punya olang..

    ReplyDelete
  6. papagomo vs mamagedik. sorang duda, sorang lagi janda. ngam sangat la tu.

    ReplyDelete
  7. Aku jumpa Papagomo perut dia tak kecut masih buncit macam perut Parpukari tapi yg pasti teloq Papagomo komfom kecut

    ReplyDelete
  8. aku kesian dengan masai nyer tu...
    alaaaahaaiii..

    ReplyDelete
  9. Ini sumer poyo...... haktuihhhhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...