Thursday 21 March 2013

ANWAR IBRAHIM BERIKRAR AKAN SAMAN PAPA GOMO @ WAN MUHAMMAD AZRI B WAN DERIS K/P 830121-03-5019 SAMPAI DIA BANKRAP!!!!!!!!

Mereka yang menipu tentang Anwar akan disaman hingga bankrap, kata peguam

Peguam Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini berkata kliennya akan menyaman mereka yang menyebar berita fitnah ke atasnya sehingga bankrap, selepas memfailkan saman ke atas blogger pro-Umno “Papa Gomo” yang mendakwa Anwar terlibat dalam sebuah video seks.

“Kita akan ambil tindakan undang-undang, kita akan bankrapkan mereka jika mereka berterusan melakukan penipuan ini,” kata peguam Anwar N. Surendran memberitahu wartawan di Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur hari ini.

Sebelum itu, beliau berkata akan memfailkan lebih banyak saman ke atas “Papa Gomo” atau Wan Muhammad Azri Wan Deris jika beliau terus membuat material fitnah di dalam blognya www.papagomo.com.


“Setiap kali Papa Gomo membuat tuduhan fitnah, gambar lucah, video fitnah, kita akan saman beliau sehingga bankrap,” kata Surendran.

7 comments:

  1. Kenapa tak saman dato eskay sekali,takut ke...Jam omega pun tak tunjuk lagi...U ulang i saman u

    ReplyDelete
  2. MUHAMMAD AZRI B WAN DERIS (PAPAGOMAO) ni adalah sejenis makhluk yang sukan makan bangkai. Kan orang yang suka memfitnah adalah lebih teruk pemakan bangkai.

    Siapa yang percaya dan sebar pula fitnah MUHAMMAD AZRI B WAN DERIS ni, anda pun lebih teruk dari makhluk pemakan bangkai.

    ReplyDelete
  3. AlhamduliLlah,
    Mahkamah dan hakim dah mengalami anjakan paradigma dan transfomsi dalam melaksanakan tugas dan tanggungjawab "..... without fear or favour...". Syabas.

    Kekalahan rtm dan dua ahli umno dalam kes saman di A Star semalam kepada Adun Kubang Rotan RM120 ribu dan RM 30 kos bukti anjakan ini.....

    Ini satu peringatan kepada papa gomo 48 jam berlalu...selamat berjuang.... Mudah-mudahan tewas.


    Otai minyak beku

    ReplyDelete
  4. video anwar part1 suda kluar
    hahaha
    kita tunggu je episod seterusnya

    ReplyDelete
  5. aku x subahat. cukuplah tv3, rtm, utusan,papagomo yg kena saman. aku melayu..agama islam...tp aku x iktiraf umno sebagai pejuang bangsaku. apa yg aku lihat umnolah yg banyak merosakkan bangsaku.

    ReplyDelete
  6. UMNO...BE END...:)

    ReplyDelete
  7. SPRM pun sudah minta maaf dengan Tan Sri Khalid MB Selangor pasal fitnah lembu dan mohon selesai luar mahkamah..mcmana nk harap SPRM??? Mujurlah Tna sri sudi memaafkan..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...