Monday 18 March 2013

BUKTI BERGAMBAR KEHADIRAN PULUHAN RIBU RAKYAT CERAMAH JOM UBAH DAP DI SUTERA MALL, SKUDAI, JOHOR, BUAT NAJIB DAN SELURUH KEPIMPINAN UMNO JOHOR KETAR KEPALA LUTUT KETAKUTAN!!!!!!


PROGRAM SEMPENA MENYAMBUT HARI KELAHIRAN DAP KE-47 TAHUN DISUTERA MALL, SKUDAI, JOHOR.


Sah!!!!! parlimen hanya akan bubar apabila sampai tamat tempoh hayat...Kalau diizinkan oleh Perlembagaan Negara Perdana Menteri mempunyai kuasa PRU boleh ditangguhkan sehingga 18 bulan, sudah pasti Najib Razak akan menangguhkannya... Omak kau cukup teramat yakin dan percaya.

Mau ke tidak beb!!!!.. Ini macam punya pandangan tidak pernah berlaku di Johor, kubu UMNO paling kuat selain tempat kelahiran UMNO.

Dulu kalau parti pembangkang buat ceramah, tidak kira dari parti apa sekali pun, bilangan penceramah dan petugas lebih ramai dari hadirin...Ini adalah kenyataan dan bukan cerita yang direka-reka.

Sekarang ini jumlah yang hadir setiap program anjuran Pakatan Rakyat di Johor, paling sengkek dan kokak pun ribuan yang hadir.. Puluhan ribu sudah perkara lazim.

Dalam ceramah bersejarah ini, DSAI telah mengumumkan yang Lim Kit Siang akan bertanding di Parlimen Pasir Gudang, Johor mewakili Pakatan Rakyat.

Lagilah kecut senak perut UMNO/BN apabila mendengar pengumuman ini beb!!!!

INI KALILAH UBAH...SELAMATKAN MALAYSIA...TUMBANGKAN UMNO.

14 comments:

  1. Jgn konfiden sangat...

    Tu mmg kubu PR...area tu majoriti pun chinese...

    Aku ni benci gak BN, tp jgn cepat sgt teruja dgn kehadiran ramai org ditempat yg mmg PR kuat...

    ReplyDelete
  2. kikiki...ramai pakai kopiah...cina ke tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. He eh. China Islam tetapi tak termasuk Redhuan Tee!!!

      Delete
  3. berkibarlah bendera mata satu di seluruh pelusuk malaysia. semoga agenda dajjal dan illuminati yahudi yg dipelopori pkr berjaya memikat hati rakyat


    -melayu pr-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tak sedar ke lambang umno to sama dengan star of david. Ko tak sedar ke lambang bn tu lambang zionis council. Lu kutip aje lambang mata satu.. setahu aku agenda yahudi ni hanyak pentingkan bangsa dia je. Agenda artis pakai ketat tetek terjojol. Adengan panas comolot tuh semua agenda apa? Abelisk kat putrajaya tuh sapa bangunkan? .. open ur mind lah. Jgn totok sgt.

      Delete
  4. ameno ada kubu lagi ke? kubu ke kubur?

    ReplyDelete
  5. Tiang seri umno telah bergegar untuk tumbang...jom kita pakat@ tolak kasi tumbang terus!!!!

    ReplyDelete
  6. Takpa kali ni aku pun nak tengok juga sebelah pembangkang majoritinya cina kerajaannya dah tentulah melayu mesti best punya

    ReplyDelete
  7. Nampaknya jawa2 johor dah faham apa ak cakap..jawa parit tak kan mampu masok lego land punya..mandi jelah air parit tanah gambut yg kelat payau tu..air jual murah kat singapore..ikutlah kami kat selangor..air free 11 ringgit..harap bn..huhuhuhu

    ReplyDelete
  8. Silap tu, Kit Siang bertanding di Parlimen Gelang Patah bukan Pasir Gudang

    ReplyDelete
  9. Masa orang ramai tu kalau jual air soya mesti laku!! Pergh!!!

    ReplyDelete
  10. ni bukan johor ni....auta saja ni....orang johor kan TEGAR BN/UMNO

    ReplyDelete
  11. apala yg org melayu ni benci sgt kat umno..biarla umno tumbang pon, yg seronok sgt kenapa..pelik tul..asal bukan umno..tu namanya melayu BODOH!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...