Thursday 21 March 2013

PARA PEMIMPIN UMNO PERAK TIDAK HORMAT DAN PERLEKEH TITAH SULTAN....RAKYAT KESAL MASJID TERUS JADI PENTAS POLITIK UMNO PERAK!!!!!!


Ini dinamakan cakap tidak serupa bikin, bikin lagi teruk pada cakap..

Perangai jijik jelek para pemimpin UMNO Perak yang membuat tuduhan melulu kononnya para pemimpin Pakatan rakyat khususnya dari PAS tidak menghormati titah Tuanku Sultan Perak agar masjid tidak digunakan sebagai pentas politik, sedangkan hakikatnya para pemimpin UMNO Peraklah yang menderhaka dan langgar titah perintah Sultan Perak secara terang-terang dengan megah dan sombongnya.

KATA DULANG PAKU SERPIH.... NAK KATAKAN KAT ORANG TAPI DIRI SENDIRI LEBIH TERUK DIA PUNYA LEBIH.

TITAH PERINTAH TUANKU SULTAN PUN PARA PEMIMPIN UMNO SANGGUP PERLEKEHKAN.

18 comments:

  1. Sudah-sudahlah Pakatan Rakyat, tak habis-habis nak fitnah terhadap kerajaan, kamu semua ni tak peduli pasal dosa dan pahala ke? Kamu semua tak kisah dengan akidah ke? Sampaikan setiap hari buat fitnah, tak malu ke?

    Dalam isu berpolitik di masjid, pihak Pakatan Rakyat terutama PAS paling teruk berpolitik di masjid, sampaikan tazkirah selepas solat pun dijadikan medan politik dengan mengubah tazkirah menjadi ceramah politik.

    Malahan 'Ostazah' Janice Lee yang kerap bebenor berceramah politik dalam masjid, apa cerita, itu semua sandiwara UMNO jugakah?

    Malahan sebelum ini pun, Harakah telah membohong dengan memutar belit titah Raja Muda Perak kononnya Raja Muda Perak menyokong PAS sedangkan rencana yang ditulis oleh kakitangan Harakah itu adalah palsu dan pembohongan hinggakan menyebabkan Raja Nazrin Shah menegur perbuatan jijik itu.

    Pakatan Rakyat dan fitnah serta pembohongan adalah ibarat lagu dan irama, ibarat ikan dan air, jika berjauhan, akan pincanglah lagu, rosaklah irama, malahan ikan pun akan menggelupur kelemasan tanpa air.

    Saya ingin mencabar Pakatan Rakyat supaya mengulas mengenai Menifesto PRU 13 Pakatan Rakyat yang mahu memansuhkan tol, tetapi DAP Pulau Pinang pula nak buat terowong bawah laut dan kenakan tol untuk penggunaan terowong itu, apa ini semua? Dalam menifesto kata nak hapuskan tol, tapi nak buat terowong bawah laut dari Seberang Perai ke Pulau Pinang nak kenakan tol pula, apa ini semua? Mana dia pemansuhan tol jika terowong bawah laut yang hendak dibuat oleh DAP Penang hendak dikenakan tol pula?

    Rakyat sedarlah, Pakatan Rakyat dalam menifesto terbaru mereka adalah suatu penipuan, lihatlah isu tol penggunaan terowong bawah laut yang hendak dibina di Penang oleh DAP, suatu bukti bahawa Pakatan Rakyat akan menipu dan menindas rakyat sesuka hati mereka sahajalah apabila telah berkuasa. Oleh yang demikian, Menifesto PRU 13 Pakatan Rakyat adalah suatu pembohongan kerana nanti lepas mereka menang mereka akan kata "MENIFESTO BUKAN PERJANJIAN", jadi mereka tak buat itu semua, maka rakyat akan dibohongi sebagaimana penduduk Kampung Buah Pala, kanak-kanak tadika dan pra sekolah, ibu tunggal, suri rumah, warga emas, pembayar cukai PBT, penyewa rumah kerajaan di Selangor yang dibohongi oleh Pakatan Rakyat selama ini. Malahan penindasan seperti kebun-kebun penduduk di Gua Musang yang dirampas dan diberikan kepada syarikat yang kemudiannya dibeli oleh pimpinan DAP Perak iaitu itu Nga Kor Ming dan Ngeh Koo Ham, begitu juga dengan perampasan gaji pensyarah dan kakitangan KUIN untuk dibuat biaya operasi KUIN sedangkan kewangan KUIN bermasalah kerana diuruskan dengan begitu buruk oleh pimpinan KUIN yang dikuasai oleh PAS sekarang ini.

    Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin kau ni buta hati agaknye.. kau xnampak ape BN dh wt kt negara ni.. fitnah sane sini bukak aib org.. najib nk senaraikan 7 dosa PR dia sape? dewa? tuhan?

      Delete
    2. Betul helmy suruh dia dengar raja nazrin cakap dulu pas tu baru komen...org mcm katak bawah tempurung mcm tu la

      Delete
  2. Nasionalis MELAYU yg tengin!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau sekadar meracau, lebih baik tak payah, eloklah kau pergi ke hospital sakit mental dan sila dapatkan rawatan psikiatri di sana, kerana kau adalah golongan pengikut membuta tuli, hinggakan kesesatan pun dijunjung ke sana ke mari kerana taksub melampau kepada pimpinan perosak kamu semua itu.

      Sila ulaslah pasal komen saya di atas terutama isu tol di terowong yang hendak dibina oleh DAP itu, itu pun jika masih ada maruah lagilah, kalau jenis tak bermaruah, akan meracau seperti anon di atas sajalah.

      Oleh itu sedarlah rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Kau tu yg kena pegi hospital jiwa tanjung rambutan....dia yg giler pastu cakap org plak...hehehe...cian kau cai si mamat nasionalis....

      Delete
    3. Jangan terlalu emosi dgn kenyataan...en nasionalis....kita kena berfikiran terbuka....jika kita anggap salah....anggap lah itu pendapatnya....& en nasionalis pun perlu hormati pendapat penyokong2 PR....tak semua BN betul & sebaliknya.....anggaplah percambahan minda.....tak perlu taksub....jika kita anggap sesuatu parti itu betul ingin membawa kpd kpd kemakmuran & keredhaan.....sokonglah...

      Hamba Allah

      Delete
  3. 3 perkara orang mukminim/mukminat kena faham,01.NIAT 02.PERKATAAN 03. PERBUATAN tentunya kita terlanjur,tapi ikhtiar untuk berubah kejalan yg diredhai Allah swt. amatlah terbaik

    ReplyDelete
  4. mcm mana ni...hari hari media pecacai kena saman...x serik lg ke...
    tv3, utusan meloya, papagomo.... lepas ni nasionalis yg mengaku melayu...ha..ha..ha...

    ReplyDelete
  5. Wahai kawan2 pr..marilah kita sama2 membantu cek mamat..walaupun segala berita yg benar nampaknya dia masih x dpt hidayah..dia telah hanyut jauh dibuai kesesatan sehinggakan dia x sedar kebenaran walaupun diberi petinjuk..sabar lah wahai kwn2 pr..abu jahal dulu pun bersikap mcm ni..sama2 la kita berdoa agar cik mamat ini diberi hidayah dan petunjuk dr Allah..

    ReplyDelete
  6. Biru tetap Biru? Biru tetap jd pembangkang.

    ReplyDelete
  7. Mamat... jwp la post ni. Kenapa nak lawan titah sultan? Bkn suruh bentang hujah. Mamat ada blog? Takde kot ye. Nak jugak singgah...

    ReplyDelete
  8. mamat, aku pun dulu rumah biru kt sekolah....

    ReplyDelete
  9. Dah sah orang bodoh janganlah kisah sangat pasal biawak biawak tu. Benda kecik pun tak boleh buat ini pulak nak perintah negeri. Ingat tak Kilang Simen Perak hanjung. Kialng simen ameno dalam industri berkembang boleh rugi!!! Jual kat toke Cina YTL boleh pulak maju. Itu menunjuk betapa korupnya, betapa khianatnya ameno Perak!!!. Itulah dia kalau siBangsart diberi kuasa!!!

    ReplyDelete
  10. jgn la kutuk2 ameno..korang xphm ke ameno ni byk berjasa.berjasa mengabihkan dwet rakyat...org buta otak je yg sokong lagi...aku suka hijau...%

    ReplyDelete
  11. jgn la kutuk2 ameno..korang xphm ke ameno ni byk berjasa.berjasa mengabihkan dwet rakyat...org buta otak je yg sokong lagi...aku suka hijau...%

    ReplyDelete
  12. Udah ler jgn lg menghina amenongok,sebabnye deme memang bangsat,haram jadah

    ReplyDelete
  13. Mamat nasionalus konon tapi bangang

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...