Friday 29 March 2013

GEMPAR!!!! DAP CABAR DUA "TOKOH" AGAMAWAN UMNO BERDEBAT DALAM BAHASA ARAB ISU BAB HARAM SOKONG DAP!!!!!!



DAP pelawa secara hormat dengan bertulis KAMAL SAIDIN & ABDULLAH SAMAAH berdebat dalam Bahasa Arab bab HARAM SOKONG DAP..!!

'DAP Islam' bernama Syed Araniri Syed Ahmad Al-Idrus mencabar dua agamawan mesra Umno berdebat mengenai status umat Islam dihukum berdosa serta haram jika mengundi DAP pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) kelak.

Mereka berdua, Kamal Saidin (Pegawai Khas Agama Menteri Besar Terengganu) dan Abdullah Samaa
h (Pengasas Pondok Getting, Tumpat, Kelantan).

"Syed Araniri melalui satu surat cabaran debat bertarikh 26 Mac 2013 dipetik berkata, insiatif itu wajar bagi merungkai beberapa kenyataan yang dibuat oleh kedua-dua agamawan itu dalam siri ceramah politik masing-masing baru-baru ini.

"Saya, Pengerusi DAP Cawangan Taman Wira yang mana semua ahlinya adalah 100 peratus Melayu berasa terpanggil dan merasakan kenyataan saudara berdua adalah berunsur politik dan hanya sebagai fatwa murahan untuk kepentingan saudara berdua sahaja.

"Saya juga mencadangkan agar debat ini dilakukan secara terbuka di mana saja saudaraa inginkan dalam tempoh 14 hari," ujar pemimpin 'DAP-Islam' berkenaan dipetik dari Facebook.

Malah, 'DAP Islam' itu turut mencabar kedua-dua agamawan itu berdebat dalam bahasa Arab bagi membuktikan kewibawaan mereka dalam dunia agama.

TAUBAT LAHOM MENIKUS KECUT LARI MENCICIT LINTANG PUKANG SAMPAI TIDAK CUKUP TANAH DUA "TOKOH  BESAR" AGAMAWAN UMNO INI... GERENTI PUNYA...

JENIS BERLAGAK HEBAT CAKAP BESAR BERDEGAR-DEGAR DARI JAUH DEPAN KELOMPOK SENDIRI...ITU PUN PERANGAI UMNO DARI PEMIMPIN AGUNGNYA SAMPAILAH YANG BERTARAF CICAK MENGKARUNG!!!..

TAK PERCAYA?...JOM KITA BAGI TEMPOH 1 MINGGU DARI SEKARANG!!!

12 comments:

  1. kalu undi Dap haram, undi Mca, Mic dan PPP pun haram jugak.


    keza

    ReplyDelete
  2. nyayo ko dolah 50 sen (samah), kkecek nnayu pon dok bbutir molek, kkecek arab gak dok tahu laa...

    ReplyDelete
  3. Gigi ust 50 sen ni maca, orang kuat hisap rokok saja.........
    Berkarah

    ReplyDelete
  4. Lawan jangan tak lawan.. sedare berdua kan hebat.. kalau tak lawan sedare berdua sama aje dengan papa tulur

    ReplyDelete
  5. DAP islam? giler org pakatan ni. ketua DAP pun sah kafir atau nik aziz dah konfirm kafir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno Islam lagi gile!!!! Bunuh orang Islam (Memali), buang ustaz (termasuk buang mufti Selangor), roboh surau, rampas masjid smacam yahudi dan orang myanmar, kata hudud tak relevan!! Sah giler meroyan. Lepas tu pergi Mekah buat buang duit je. Ingat haji tu Allah swt terima kalau sepatah perkataan atau satu huruf Al Quran ditolak. Sendiri mau ingatla!!!

      Delete
    2. anon.anon.kau kafirkan TGNA.amat malang sekali makbapak hang kerana melahirkan hang.islam hang hingga la saat ini sahaja.lepas dari saat ini gugur lah tuntutan hukum Islam ke atas diri hang.melainkan hang kembali mengucap 2 kalimah syahadah,bertaubat nasuha dan memohon ampun pada TGNA.tak tau la pula jika hati hang sejenis dengan abu lahab.

      Delete
  6. Kalau ada debat ramai kena hadir dan dengar walaupun tak tahu bahasa Arab. Nak tengok jugak.......ameno tumbang macam babi hutan dibaham lori kat PLUS highway!!!!!!

    ReplyDelete
  7. debat bahasa arab??orang malaysia ke orang arab yg nak tgk debat ni?kenapa tak pakai bahasa melayu je.ngarut la org Dap ni.hahaha

    ReplyDelete
  8. wow ,,ada cawangan dap yg 100% islam?? hebat politik hari ini,,guan eng pon ok lah coz bagi duit kat budak hafal quran di penang,takda bukti langsung dia anti islam,,di johor pon orang kata dia pemimpin hebat dan adil,

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...