Friday 29 March 2013

TERBAIK!!!!.. MISI PAKATAN RAKYAT TAWAN SARAWAK MENAMPAKKAN HASIL!!!!!


Pakatan Rakyat sudah bersiap siaga untuk gempur dan leburkan Barisan Nasional di Sarawak di bawah rejim Taib Mahmud.

Kesatuan antara komponen Pakatan Rakyat kian hari semakin mantap, kukuh lagi padu. Suatu keadaan dan suasana yang tidak termimpi oleh sesiapa pun sebelum ini.

Lagi ditomah dan diadu domba lagi rapat dan mesra kesatuan terjalin.

Barisan Nasional kini sedang lemas terkapai-kapai.. rakyat secara umumnya sudah bersedia mau melakukan perubahan dan di Sarawak tidak terkecuali.

RAKYAT BANGKIT UMNO/BN PASTI SAKIT.

5 comments:

  1. menawan kerusi parlimen ada kemungkinan tapi kerusi DUN dah confirm milik BN walau pun BN kalah..kecualilah parti Taib Mahmud tu keluar dari komponen BN..Taib Mahmud menjadi satu2nya KM/MB yang dah selamat dari segi PRU.dari segi lain belum lagi.sama ada ada PRU atau tidak,Taib Mahmud dah kekal menjadi KM.

    ReplyDelete
  2. mana janji taib kata nak lepaskan jawatan km? aku rakyat sarawak dah sangat2 benci dengan seorang penipu ni. songlap duit rakyat. semua tanah di sarawak milik taib taik ni. jangan mimpilah taib taik ni nak menang. semua rakyat sarawak akan bunuh taib taik ni dgn mengundi PR.

    ReplyDelete
  3. Apabila Rakyat Sarawak telah mempunyai kemampuan cara berfikir secara rasional, kritis dan kreatif maka akan timbul kesedaran politik di kalangan rakyat. Pada masa itu, hanya tinggal orang yang gila kuasa, pangkat dan harta(projek) akan menyokong Barisan Nasional. Rakyat Sarawak harus sedar bahawa Negeri Sarawak tidak memerlukan pemimpin yang tidak melaksanakan amanah yang diberikan oleh rakyat dengan adil dan jujur serta sering memperbodohkan rakyat.Kali ini kita harus buktikan bahawa Rakyat Sarawak bukan mudah diperbodohkan.

    ReplyDelete
  4. Rasanya dah banyak tanah2 pusaka pribumi sarawak ini yang telah dijaja oleh raja anai2. Umpama anai2 yang merosakkan dari dalam....nampak cantik dari luar tiba2 runtuk dek perbuatan anai2. Tolak taib, awg tgah, jabu, masing... org sarawak perlu merefomasikan keadaan di sarawak. Iboh malar kenak bulak si taib ya...buta na mata kitak org ya...selama 32 thn dah dibulak idup2. Padah kemudahan makin bagus... jalan makin teruk aku tangga... memalukan!

    ReplyDelete
  5. google; senarai harta kekayaan ketua menteri sarawak. pasti terkejut beruk.Kekayaannya RM 46 billion. Keluasan tanah milik dia dan keluarga;357,980 hektar atau 3,579.8km. persegi. Cuba bandingkan dgn keluasan Spura; 626.4 km persegi. Selama 32 tahun, dia mohon, dia lulus. Anak dan keluarga mohon, dia lulus. Kuasa ditangannya. 10 keturunanpun tak habis. Anda di Sarawak print dan sebarkan, biar rakyat buka mata. Jangan diperbodohkan. Tak perlu undi dia /kroni BN. Undi pakatan rakyat utk perubahan.Google; kekayaan Mahathir.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...