Monday 18 March 2013

RAKAMAN GAMBAR DI KUALA LUMPUR SELANGOR CHINESE ASSEMBLY HALL, KL, YANG BAKAL BUAT UMNO,PERKASA DAN TIBAI BOLEH KENA SERANGAN ANGIN AHMAR!!!!


Punyalah hebat sambutan yang diberikan...Dewan The Kuala Lumpur Selangor Chinese Assembly Hall, Jalan Kg Attap, Kuala Lumpur malam ini, penuh sesak sampaikan para hadirin terpaksa mengikuti ceramah diluar dewan.

Ingatkan apabila Tian Chua sudah diheret ke Mahkamah atas pertuduhan dibawah Akta Hasutan 1948 dan demo ganas baling telur dan ganggu kacau oleh puak-puak UMNO dan PERKASA maka rakyat akan menjauhkan diri dengan apa jua program yang melibatkan Tian Chua mengenai isu Pencerobohan Lahad Datu, namun persespi dan ramalan UMNO amat meleset sekali.

Lagi diserang dan ditekan para pemimpin Pakatan Rakyat dengan pelbagai fitnah dan undang-undang, lagi bertambah ramai rakyat menyokong Pakatan Rakyat...Ini adalah hakikat yang UMNO tidak boleh nafikan.

Malam ini seekor kelibat Pemuda UMNO dan PERKASA pun tak nampak.

RAKYAT KESELURUHANNYA DAH TAHU SIAPA PENGKHIANAT NEGARA YANG SEBENARNYA.

13 comments:

  1. ha le lo yah! mari kita bersama2 dap memperjuangkan agenda kristianisasi! semoga father anuar dan sister nurul merahmati pengikut pr semua


    -melayu pr-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eleh, jeles lettew. Hihihi. Kesian.

      Delete
    2. Kecian orang upahan umno ni. Habis hujah terus jadik kafir.

      Bersih warrior

      Delete
  2. Macai umngok dedected!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. tomboy pakai baju kurang n insaf lepas dirogol ramai2 kot?? Lihat lihat

    ReplyDelete
  4. Lu bangsat la ...komen

    ReplyDelete
  5. en.mohamad>pak alii>keza> skrg da jadi lak melayu pr? dah abis modal ke? bape income arini? bape posting x 50 sen? bazir duit rakyat je....

    ReplyDelete
  6. muzium padi gunung kheyang18 March 2013 at 23:26

    mampuih be end kali ni...
    parti laknatullah yang perlu
    dilenyapkan dari bumi malaysia....

    ReplyDelete
  7. anom 2306.....depa belum ready lagi nak komen dok tengah compile statement untuk hentam balik...sabar yee.....kikiki

    ReplyDelete
  8. anom 1045, baik depa gi iqtikaf kat masjid dan muhasabah diri...lagi byk faedah...

    ReplyDelete
  9. gaji ari ni blm dpt sbb tu cik mamat pengkhianat negara blm bgi komen.

    ReplyDelete
  10. Bukan gaji ari ni bro... tp gaji mggu lepas...agaknye dh kena kencing hancing la tu... aduhh...cmne tu, anak bini nk makan apa...?? Dulu dacing, skrg dacing...tiap hari kena kencing...hehehe....

    ReplyDelete
  11. Serangan Angin Ahmar datang atas keizinan dari Allah SWT, bukan datang dari ko bongok, mudah2an Angin Ahmar datang dan melanggar ko secara ghaib kerana ko memandai nak ambil tempat Tuhan.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...