Thursday, 21 March 2013

JOM TENGOK!!!!...KOLEKSI RAKAMAN GAMBAR KULIAH MAGHRIB YAB TGNA DI STADIUM SULTAN MUHAMMAD IV, KOTA BHARU, KELANTAN!!!!!!...PASTI NAJIB DAN UMNO BERTAMBAH PENING KEPALA....TIADA HARAPAN NAK TUKAR KERAJAAN KELANTAN!!!!


Sebentar tadi 21 hb Mac 2013 mulai jam 7.30 malam di Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu, Kelantan telah berlangsunya Kuliah Perdana YAB TGNA atas tajuk 'WASIAT UNTUK ANAK MUDA KELATE" dan bual bicara bersama Ustaz Azhar Idrus serta penam[ilan istimewa dari Ustaz Syed Norhisham dan Ustaz Haslin Bollywood.

Lihat sendiri koleksi rakaman gambar yang sudah pasti buat Najib Razak dan keseluruhan pimpinan UMNO khususnya UMNO Kelantan pimpinan Tok Pa pening kepala betapa misi Tukar Kelantan dari PAS/PR ke UMNO pada PRU 13 nanti adalah misi terlalu sukar untuk dicapai.

Majoriti rakyat Kelantan jika dilihat pada rakaman gambar-gambar, diatas masih mau mengekalkan kerajaan Pakatan Rakyat yang sedia ada.

ANAK MUDA KELATE BERMARUAH.

34 comments:

  1. Kerana ipad mini gadis dirogol bergilir-gilir 3 lelaki? Lihat lihat

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi bangang.orang tulis pasai ceramah perdana yang hang komen pasai ipad kenapa.sbb tu tak berani tulis nama cuma guna anonymous.bengong betoi.

      Delete
  2. Tu dia ore kelate... Ingatkan masa game bola TRW jer penuh stadium... masa ceramah mcm nih lagi melimpah ruah rakyat kelantan...

    Allahuakhbar....

    ReplyDelete
  3. This Is Kota Bharu, macam dalam cerita '300'.

    "This. is. SPARTA!!!"

    Gempak beb, Kelantan kubu terkuat PAS dulu, kini, selamanya, ekekekekekekek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beb janganlah nak bolot sorang je!!! Negeri-negeri lain pun nak jugak jadi KUBU KUAT PAS!!! Ramai juga yang bukan orang Kelantan sayangkan ulamak-ulamak macam TGNA. Pakat-pakat share laaa!!!

      Delete
  4. Alhamdulillah..syukur kepada tuhan..Negeri yang makmur dan aman serta rezeki melimpah ruah berkat rakyat dan pemimpinnya mentaati Allah s.w.t..

    ReplyDelete
  5. Tok mat.si awang dan si luncai ada hati lg nk rampas kelantan.mimpi disiang hari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siang mana boleh mimpi!!! Ini mesti kes telan pil kude atau minum air ketum. Orang ada duit tak kan minum air ktum!!!

      Delete
  6. Syabas kpd Pas dengan program dilaksanakan...Program Ilmiah secara lngsung dapat m'ggalakkan jatidiri rakyat yg baik...Pas bole jadi contoh kepada Umno Barisan Nasional yg selalunya program dgn konsert artis yg sia-sia...Ini kalilah...:)

    ReplyDelete
  7. Negeri lain pun dah bukak pintu lebih luas kepada PAS! APA KEJADAHNYA orang Kelantan nak tukar pada umno pulak????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abih dah pening minum air ketum!!!!

      Delete
  8. Chai2 bn..mcm mna..tgk la..tgk la wahai chai2 umno bangang..haha..x payah pngil k pop n psy mcm bn bodo buat..beza kan..kalau umno banyak buat program maksiat..PAS buat program ilmiah..moga2 mamat nasionalis akan dpt hidayah..jgn la berterusan hidup penoh noda...ye cek mamat ye..

    ReplyDelete
  9. Salam kebenaran pd semua pejuang2 cyber PR!!!! Kcuali nasiononok mamat bisul, keza kera belaan umnonok n yg se spesis dgn nya, salam talkin pd mereka!!! Alhmdlh wataci rsa banga yg teramat sgt pd rkyt kelate yg utuh n teguh pd prnsip n jati diri anatano smua...kerna nmpk dan terus nmpk umnonok yg bagero, penyendal hak rkyt, membodoh bodoh kn fkyt, pemfitnah pd fkyt, bermodal kn duniawi utk memerintah n mengaku berbangsa melayu yg konon nya islam tpi berprinsip kn cara yahudi....ya allah slmt kn la negara yg berdaulat ini dri kehancuran!!!!!

    ReplyDelete
  10. Kpd "kerana ipad mini gadis dirogol bergilir gilir 3 lelaki"..wataci tau anata ni adalah spesis nyamuk yg dibyr 10 sen satu abjad...anata ni kelulusan mungkin xde...ilmu cetek...pengetahuan pun hnya sedalam sejengkal jari...so kehadiran anata dlm blog ni hnya ibarat angin kentot berlalu yg x memberi kesan pd pejuang2 kebenaran sb pacaindera sudah di lindungi dgn peluru kebenaran....maka pkir2 kn la si bengong yeee!!! Tu pun klau ble pkir la yoiii...klau pala otak dah mmng spesis kat lutut...mkna nya mmng spesis lembu la....

    ReplyDelete
  11. Bila ustaz syed norhisham brtanya hadirin yakni anak2 muda kel. Sebentar tadi;
    Are you ready for tok guru...Yeees brgemuruh stadium.
    Bila dtanya are you ready for TUKAR...Nooo.
    Takbir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tempat yg betul utk bertanya soalan yg betul, baru x malu ke diri bukan mcm stgh 2 org tu

      Delete
  12. Ramainyer macai2 Parti Ajaran Sesat berkumpul kat stadium..

    ReplyDelete
  13. Huh ? ajaran sesat? apa kes la ...

    ReplyDelete
  14. Anonymous 22 March 2013 04:11 bodoh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan marah. Abu Lahab yang lahir di Mekah pun lawan nabi, ini kan pulak penyokong ameno!!!!!

      Delete
  15. kepada anonymous 22 march 2013 04:11.....semoga Allah BUKA mata dan hati mu yang telah BUTA dek taburan duit2 haram. TAKBIR!!!!

    ReplyDelete
  16. sbenarnya anon 04;11..badan je manusia tpi hati setan...org lagu ni x dpt petunjuk pn x pe...

    ReplyDelete
  17. Semayang hajat agar Tok Guru N Ajis lambat mampos ker? Jawatan Menteri Besar nak bawak kubur? Syabaz!! Hopefully PAS Menang lagi! Kalau tak tak dapat bezakan negeri Islam mundur ngan negeri Islam yang maju!
    Terbaikk!! Takebeer!!

    ReplyDelete
  18. Anon 14:00 kamu ni trlalu bodoh..siapa kamu nak mnprsoalkan kepimpinan TGNA?
    Nabi Muhamad s.a w berjuang hingga keakhir hayat kita umatNya mesti mncontohi n wajib brjuang utk islam.pejuang islam x ada hak n tempoh.
    Kami x rela brketua seorg pminpin zalim rasuah pnipu dll walauun hanya utk sehari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabi memperjuangkan kerusi menteri besar ker BONGOK?

      Delete
  19. semua yg datang tu dah dibayar dan disediakan nasik bungkus sorang satu, t-shirt dan topi, macam parti yang sebelah sana tu biasa buat.

    ReplyDelete
  20. الله اكبر ! الله اكبر ! الله اكبر !

    FRom Kelate With Love....

    ReplyDelete
  21. ANON 14:00. Kalau nak laksanakan hukum islam, perlu ada kekuatan politik. bukan mcm UMNO, nama je parti melayu islam, tapi sikit pun tak ingin kpd al quran dan hadis. islam tempelan je...bodoh la sapa sokong UMNO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ameno parti melayu bukan parti Islam!!!!

      Delete
  22. Rasuah yer? Mana si N AJIS tu amik duit buat sekolah Juta Juta tu yer? Belum citer keta, rumah etc?

    ReplyDelete
  23. N AJIS tu boneka DAP je.. Islam konon.. Ppuuihhh.. Amik kau ludah aku. PAS bacul, takut ngan DAPig.. Sanggup gadai agama utk jaga hati DAPig.. Silap2 kalo DAPig mintak nak main ngan bini korang pun PAS mesti sanggup bagi punya.. Kalo ngan aljuburi dia bg bontot je..

    ReplyDelete
  24. biase le o nge kito lagu mano pun misti o nge pakai ketayap perintah bia maju ko tok maju ko baru lah isle namo nyo bukan gitu pok nik. infra tak cukup tu hok pusat punyo tanggungjawab baru bijak namo nyo ibarat lembu punyo susu sapi dapat namo. lagi bagus kalau kojo nanti pakai ketayap pakai jubah pakai kain pelikat hok yang kojo talikom tu bawak/pakai sekali masa repair tiang letrik tu.. lagi hebat dunia & akhirat sekali beramal. (kali ini bn dapat 1/2 kelate ... tak caya''' tunggu...)

    ReplyDelete
  25. Orang klau dah BODOH dan BEBAL memang susah nak nasihat...........
    Cara yg terbaik tengok anak pemimpin krn mereka adalah hasil didikannya

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...