Monday, 25 March 2013

JANGAN TIDAK PERCAYA BEB!!!!...SUDAH KANTOI TERBURAI!!!.. PARA PENYOKONG KUAT UMNO/BN SEMUA JENIS DUDUK ATAS POKOK!!!!!


Tak percaya para penyokong, pendokong dan ahli UMNO/BN adalah spesis yang duduk atas pokok.

Cuba lihat, baca dan teliti gambar yang dimuat naik...Bukankah dibelakang papa tanda yang tertulis ayat.. " AWAS PEMBANGKANG INI KAWASAN BN!!!! " hanya  pokok-pokok dan tiada langsung rumah atau bangunan pun terdapat,

Setahu Omak kau spesis yang tinggal atas pokok ialah, monyet, beruk, kera, siamang, orang utan, baboon dan lain lain yang seangkatan dengannya.

Adakah juak-juak UMNO kini sudah mengaku mereka dari spesis ini?...Tapi memang pun jika diambil kira beberapa insiden kebelakangan ini bila juak-juak UMNO sering ganggu kacau ceramah Pakatan Rakyat yang tidak menunjukkan sifat manusia sedikit pun.

10 comments:

  1. muzium padi gunung kheyang25 March 2013 at 20:56

    puak umno be end memang kera...
    ada otak tak dak akai....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kemenangan pd smua pejuang2 kbnaran PR!! Wataci rsa la kn, mmng cacai umnono ni spesis otak budk xcukup umur, sb hnya thp otak cm tu ble ckp.."woi! Ini kwsan aku! Ko org msin jauh2"atau spesis along juga samseng kmpung pinang.." hei! Lu org jgn kcau ini kwsan wa"..klau najib tngk gmbr ni sure nangis n brkata,"aku penat spin sna spin sini..pencacai aku punya bodoh bangang tulis ayat mcm ni!!! abis spoil game aku..piang punya pencacai...oiii cacai angkat najis umnonok!! Ko org ingat bumi mlysia ni mak bpk ko org punya sje ke!!! Tpi pndai laung perkataan 1M la, demokrasi la, keadilan la, tu la ni la...mmng dasar otak letak kat longkang...puiii!!!!

      Delete
    2. BN....kan BEROK NEGARA..!

      Delete
    3. Pandai mat ketayap putar belit.Tarok papan tanda sempadan hutan konon nya sempadan kawasan BN supaya semua tertipu dan memberokkan BN wal hal kerja ini di lakukan oleh berok ketayap.

      Delete
  2. lembu adalah ameno dan ameno adalah lembu... 2x5..5x2..bodo dulu kini dan selama2nya

    ReplyDelete
  3. korg ni gila ke bodoh, sepandok pon jd hal ape la benggong.

    ReplyDelete
  4. Memang betul pun..PAKATAN masuk kampung orang nak pecah belahkan penduduk aje kerjanya. Dulu aman.

    -Zas-

    ReplyDelete
  5. VEN. ASHIN INDAKA: CROOK”DIRTY SEX” OF MYANMAR BUDDHIST MONKS
    http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    Kepada rakyat Malaysia yang hormati,
    Suka-lah kita memberitahu bahawa Sami Negera Myamnar kebanyakannya ajaran sesat, banyak permikirannya yang tak betul, main perempuan, tipu wang orang ramai dan lain-lain.

    Seorang Myanmar Sami Buddha (VEN. ASHIN INDAKA) bertinggal SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) yang sama jahat.

    Harap orang ramai, khasnya rakyat Malaysia mesti jauhkan sami Myanmar ini. kami harap juga Kerajaan Malaysia lebih mengambil perhatian Sami Buddha yang di upah dari luar Negeri, supaya rakyat Malaysia dan Nagera dapat di selamatkan. Sekian, Terima Kasih

    Respect to people of Malaysia,
    Likely, we are told that the Myanmar monks mostly false teaching, many impress notions which are not right, play girl, cheating of the public money and others.

    Myanmar Buddhist Monk (VEN. ASHIN INDAKA) stayed at SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) as same bad.

    Hope all people; especially Malaysians must far away Myanmar's monks. We hope more Malaysia’s Government also noted that the wages of Buddhist monks from the other countries, so that the Malaysian and country can be saved. Thank you

    尊敬的马来西亚人民,
    我们想告知,缅甸僧侣多半是假的教学,观念是不正确的,玩女人,谎言,欺骗金钱………

    缅甸佛教的僧侣 (VEN. ASHIN INDAKA) 住在 SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK ” MCA GOMBAK” PRESIDENT) 同样糟糕。

    希望所有的马来西亚人, 都应该注意远离缅甸的僧侣。我们更希望马来西亚政府注意,外来的僧侣. 谢谢

    EVRERYONE CLICK HERE TO SEE MORE INFORMATION: http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    “VEN. ASHIN INDAKA (MYANMAR): CROOK OF MYANMAR BUDDHIST MONKS (MUST WATCH)”

    ReplyDelete
  6. Dah kemaruk betul sampai kerapun dilibatkan dengan politik!!!!

    ReplyDelete
  7. apa la.........bodohnya bangang babi punya org PR benda mcm tu pon nak jadi isu..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...