Sunday 31 March 2013

BN JOHOR SUDAH GOYANG!!!!!!...PR MAMPU RAMPAS JOHOR PADA PRU 13 INI!!!!


Ramalan Johor bakal tumbang ketangan Pakatan Rakyat bukan cerita rekaan syok sendri tetapi ini adalah realiti.

Sokongan rakyat Johor kepada Pakatan Rakyat sejak diumumkan Naib Presiden PAS YB Salahuddin Ayub dan Pengerusi DAP YB Lim Kit Siang bakal bertanding di Johor amat diluar dugaan sama sekali.

Sokongan melebihi jangkaan...Rakyat kini sudah menunjukkan sokongan kepada Pakatan Rakyat secara terbuka dan berani terutamanya dari golongan kaum Tionghua yang amat terkenal sebagai rakyat yang sukar mau menonjolkan sokongan secara terang-terangan.

Ceramah malam tadi 30hb Mac 2013 anjuran DAP di Bakri Muar sebagai satu contoh yang baik untuk membuktikan apa yang Omak kau cakapkan ini.

Ribuan penduduk tempatan datang memberikan sokongan.

Mereka sama-sama melaungkan kata-kata keramat.. INI KALILAH TUKAR....JOM UBAH!!!!!!

2 comments:

  1. Takkan nak kena tipu sampai empat generasi. Celiklah sikit. Orang Johor yang pandai dan orang umno johor yang kaya mana nak duduk kat JB. Duduk di KL lah beb, dah kaya raya!!!!

    ReplyDelete
  2. Nampaknya semua ceramah DAP ramai org Cina aje yg datang. Ceramah PAS kurang sambutan. Takpelah, kena terima hakikat DAP akan cari calon DAP melayu jadi calon MB....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...