Saturday 30 March 2013

INI KALILAH TUKAR!!!!!!... RIBUAN RAKYAT TEMPATAN PELBAGAI KAUM HADIR CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT DI BANDAR BARU SENTUL PARLIMEN BATU!!!!!!


Mood rakyat kini maukan perubahan...Itu yang dapat Omak kau gambarkan apabila ribuan rakyat Sentul perlbagai kaum hadir di Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat malam tadi 29hb Mac 2013 di Bandar Baru Sentul dalam Parlimen Batu.

Penceramah terdiri dari bakal PM ke-7 DSAI, Timbalan Presiden PAS Hj Mohamad Sabu dan Ahli Parlimen Batu, YB Tian Chua yang telah pun diistiharkan akan mempertahankan parlimen Batu pada PRU 13 nanti

Ingatkan setelah UMNO dengan kerjasama PERKASA dan beberapa NGO rasis mesra ketat UMNO membuat demo bakar bendera, baling telur dan kayu mengenai kisah YB Tian Chua sebagai pengkhianat negara sampai diheret ke Mahkamah Sesyen Jalan Duta Kuala Lumpur atas pertuduhan di bawah Akta Hasutan 1948 maka sokongan rakyat terutamanaya dari kaum Melayu akan merudum dan mengucup namun sangkaan itu meleset sama sekali.

Makin diserang dan difitnah makin ramai rakyat mau menyokong Pakatan Rakyat.

Fitnahlah.. seranglah... balinglah batu dan telur...berdemolah sepuas-puasnya...repot lah ke Balai Polis sebanyak mungkin tapi rakyat tetap bangkit dan tumbangkan kerajaan zalim, korup, penakut, boros UMNO/BN dibawah pimpinan Najib Razak dengan mendapat nasihat dari Mursyidul Am UMNO/BN Tun Dr Mahathir Mohamad.

Perubahan Ins'yAllah bakal berlaku...kemahuan rakyat sudah tidak mampu disekat dan dihalang oleh UMNO/BN.

INI KALILAH TUKAR.....JOM UBAH.... SELAMATKAN MALAYSIA....PAS GANTI UMNO.... PR GANTI BN... UMNO IS DEAD!!!!

2 comments:

  1. where aaaaaarreeeeee uuuuuu

    ReplyDelete
  2. "Siapa itu"...
    "Cuba teka"..
    "Mari sini"..
    "Jangan marah"........!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...