Saturday 23 March 2013

RAKAMAN GAMBAR YANG BUAT PEMIMPIN UMNO DAH TERBAYANG UMNO BAKAL TUMBANG!!!!!


Inilah salah satu rakaman gambar yang pasti buat para pemimpin UMNO jalan terhoyang hayang, tidur tak boleh lelap, mandi tak kuyup dan makan langsung tidak ada selera.

Manakan tidak beb!!!.. Apabila sudah ada warga kita yang tinggal diluar negara berjiwa merdeka turut sama aktif berkempen menyeru semua rakyat kita yang menjadi pengundi berdaftar tinggal diluar negara yang disahkan oleh SPR balik ke Malaysia dan  tunaikan tanggung jawab mengundi.

Sudah pun menjadi rahsia umum, warga Malaysia yang berada diluar negara melebehi 85% meluat dan menyampah kepada kerajaan rejim UMNO 1M'sia pimpinan Najib Razak dan menyokong padu jitu Pakatan Rakyat pada PRU 13 nanti.

JOM BALIK MENGUNDI...INI KALI LAH...JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

3 comments:

  1. Kami PENJILAT DAN PENCACAI TEGAR UMNGOK kesal kerana Anwar Ibrahim telah menghasut dan membayar rakyat malaysia yg berada di luar untuk balik mengundi PR!!!

    Ketua kami en. mohamad dan keza ada butiran yang sangat mantop dan haprak lagi hampeh tentang dakwaan tersebut...hehe...

    Stay tune...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya syeeh....gaji en mohamad nasionalis.... bln ni dah bayar ke belum ... kesian ni lah sumber pendapatannya..

      Delete
    2. ye ker...hebohkan ler...jgn pulak nak kene saman nanti...kater bukan saya....bukan saya.....nanti byklah pulok roti canai tak dak teloq kat mesia nie...hihihihihihi

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...