Sunday, 31 March 2013

MEDIA MILIK UMNO SEDANG LIGAT MEMPROMOSIKAN NAJIB BERKOPIAH SEBAGAI ALAT PROPAGANDA MERAIH UNDI ORANG MELAYU!!!!!!


Rakaman gambar Najib Razak selepas berpolitik di Masjid Jamek, Sri Petaling semalam, dengan berkopiah dan berkain pelikat kini dijadikan sebagai alat propaganda murahan media milik dan kawalan UMNO untuk membuat promosi kononya Najib Razak berjiwa Islamik.

Dari semalam lagi stesen-stesen TV terutamanya TV3 dan RTM asyik saja berulang lagi menanyangkan wajah Najib sedemikian rupa.

Tujuannya tidak lain tidak bukan sebagai alat mengemis undi dari warga Melayu/Islam dinegara ini pada PRU 13 nanti.

UMNO ni ingat orang Melayu kita ni jenis bangang bin bahalol...Dia ingat sekadar tonjolakj pemimpin agungnya berkopiah dan berkain pelikat sudah dianggap berjiwa Islam dan merendah diri.

Tapi satu yang Omak Kau cukup setuju dengan rakaman gambar diatas cara Najib duduk...BERSIMPUH....Cukup sopan dan bergaya sekali...Amat sesuai cara duduknya sebagai Menteri Wanita...

36 comments:

  1. Haha, betul, gaya dia duduk memang macam perempuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa ha ha ha.....ayu gitu ah jib gor...first class actor....

      Delete
  2. Patutnya beliau pakai topi koboi baru kena dgn kain pelikat tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa ha ha ha......topi koboi?????....pocah perot den golak....:D

      Delete
  3. Dear PM Najib, tak kisahlah anda pakai kain pelikat & kopiah ke, pakai selipar jamban ke, duduk atas padang rumput sesama dgn rakyat mcm dsai semalam kat pahang ke, kak rosmah pakai tudung litup purdah sampai nampak 2 bijik mate ke.....sumenya dah terlambat.....most of the people nak TUKAR, UBAH...jimatkan lah tenaga anda, tak pyh susah2 nak berlakon...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasi dah jadi bubur....UBAH

      Delete
  4. lah... sembahyang berjemaah pun dihina? tapi bila seorg ahli pkr kantoi melancap dpn komputer akibat dianiaya rakan pkr sendiri penyokong pkr tak kata apa2 pulak. lps tu tuduh ni semua salah umno. ni lah budaya lucah pkr, sanggup menjatuhkan rakan sendiri


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa lum tgk najip sembahyang atas padang lagi.... najip hirup kuah laksa..... najib tidur...... macam nik aziz buat.....

      Delete
    2. keza memang suka bab2 seks ni...

      Delete
    3. pandang atas macam jantan.perut bawah macam darai.sah 2 alam.satu kepala penyamun tarbus dan lagi satu alam hehe he sendiri mau ingat

      Delete
    4. Keza lgi....cmner dia ni taip komen..setahu aku dia buta...(hati)

      Delete
  5. Dekat election ni...banyak watak kena main...kena pandai berlakon...pelakon harapan tahun 2013

    ReplyDelete
  6. Setakat pakai kopiah alahai bang Jibbor....mana songkok UMNO yang tinggi..dah tukar kulit ker

    ReplyDelete
  7. PRU13, pemimpin bernafsu buas (pr) vs pemimpin berkhemah (bn). siapakah pilihan anda?


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni lah antara contoh lembu ternakan keluarga kak ijat..

      Delete
    2. mestilah pemimpin yang berkhemah...tp yg pastinye bkn dari (bn).

      Delete
    3. aku pilih adik pompuan ko..perghh..cam miyabi wa cakap lu..mak ko ade kat sebelah mase aku ngah jimak ngan adik ko keza..ko tak nak video die? Mak ko yang tolong rakam..

      Delete
  8. Bang najib boleh dicalonkan untuk watak pelakon harapan tambahan 2013...tapi too late nak melakonkan watak baik begitu....orang dah tahu watak sebenar bang najib

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa betulllllll...dah terburai perangai sebenar.....

      Delete
  9. apabila ditanya anuwar berkenaan vid dia sdg bermesra dgn mahasiswa, dia suruh umno beristighgar! tak ke pelik tu? dia yg buat maksiat tp dia suruh org lain istighfar



    keza

    ReplyDelete
  10. al jubori pon tak pakai kopiah..ha ha ha...tahniah najib..hang buat org PKR meroyan..korang dah tgk ker video ahli majils perbandaran sungai petani (PKR) lancap depan webcam..he he..

    http://muncitituseksi.blogspot.com/2013/03/episode-3-anwar-tekam-mahasiswa.html

    ReplyDelete
  11. http://theflyingkick.blogspot.com/2013/03/jom-baca-macam-mana-mamat-pkr-ni-kena.html ( Ahli Majlis Sg Petani PKR )

    ReplyDelete
  12. Aku teringat di zaman rasulullah dulu. Masa dalam perang ada goolongan MUNAFIK mengangkat al-quran konon utk berdamai. Tapi, sebenarnya rasulullah kata meraka itu didalam hati mereka ada dengki dan kesumat untuk memusuhi nabi allah. Jadi, bila aku tengok gambar tu, tak ubah macam orang2 MUNAFIk kerana nywa UMNO dah di hujung tanduk, berlagak baik tapi sebenarnya untuk mencari undi.

    Masjid petaking tu dengar kata masjid orang2 Tabliq. Betul ke?

    ReplyDelete
  13. Harap Tn Najib dpt nasihat Soi Lek...Program seksi kemain, hangpa ingat nak jadikan Malaysia ni negara apa ha??...Malula skit, budaya melayu mana BN bawak pun aku tak tau...

    ReplyDelete
  14. Dulu mrk cukup fobia dgn kopiah putih.skrg??

    ReplyDelete
  15. berkopiah sunat bagi lelaki, perempuan betudung WAJIB

    ReplyDelete
  16. kah.kah kah.betul kata mamak pandekutti.yang tinggal dalam umporno yang bodo,bengap,baghal dan semua nya yang hina dina.pemimpin bn yang berkhemah?kah kah kah.bodoh nya.berkhemah tu erti nya...bukak kamus DBP.sah lah kata kata mamak kutti.pemimpin bn berkhemah untuk melihat filem porno.logik gak.keza@kera pencacai tua umporno tukang jilat najisb yang teramat limau purut 3 serangkai.ha ha ha ha

    ReplyDelete
  17. Kopiah tu kena check tgk. Cap dacing atau cap bulan

    ReplyDelete
  18. ingat....kakitangan kerajaan jgn pakai mcm ni.... nanti kena tindakan.

    ReplyDelete
  19. Aku nak minta Omak kau, klu blh jgn beri keza join dlm n3ni. muak aku baca kisah jubur, melancap, menjilat...apa dia ingat org PR ni gila sek ke?

    Bagi ingat sama KEZA, kita mahu TUKAR...TAK MAHU DACING LAGI...
    CUKUPLAH 56 TAHUN RAKYAT DITIPU HIDUP-HIDUP... JOM TUKAR...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den pon samo tak nak si Keza tu kat sini.....menyomak dan menghabihkan boreh jo....tp nak buek cemano, kono sabar dan tengok je la dia meroyan kat sini...

      Delete
  20. Bukak dl rantai leher tu ah jib oi..

    ReplyDelete
  21. Bukan ape... najib ni dah berangan2. Lepas kalah PRU13 nanti aku nak masuk PAS lah. Selamat aku beb!

    ReplyDelete
  22. aku pelik la dgn najib ni. setiap kali kalo duduk bawah mesti dia duduk mcm perempuan. dia takleh bersila ke? ke dia ni mmg pondan? muakakakaa...

    ReplyDelete
  23. VEN. ASHIN INDAKA: CROOK”DIRTY SEX” OF MYANMAR BUDDHIST MONKS
    http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    Kepada rakyat Malaysia yang hormati,
    Suka-lah kita memberitahu bahawa Sami Negera Myamnar kebanyakannya ajaran sesat, banyak permikirannya yang tak betul, main perempuan, tipu wang orang ramai dan lain-lain.

    Seorang Myanmar Sami Buddha (VEN. ASHIN INDAKA) bertinggal SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) yang sama jahat.

    Harap orang ramai, khasnya rakyat Malaysia mesti jauhkan sami Myanmar ini. kami harap juga Kerajaan Malaysia lebih mengambil perhatian Sami Buddha yang di upah dari luar Negeri, supaya rakyat Malaysia dan Nagera dapat di selamatkan. Sekian, Terima Kasih

    Respect to people of Malaysia,
    Likely, we are told that the Myanmar monks mostly false teaching, many impress notions which are not right, play girl, cheating of the public money and others.

    Myanmar Buddhist Monk (VEN. ASHIN INDAKA) stayed at SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) as same bad.

    Hope all people; especially Malaysians must far away Myanmar's monks. We hope more Malaysia’s Government also noted that the wages of Buddhist monks from the other countries, so that the Malaysian and country can be saved. Thank you

    尊敬的马来西亚人民,
    我们想告知,缅甸僧侣多半是假的教学,观念是不正确的,玩女人,谎言,欺骗金钱………

    缅甸佛教的僧侣 (VEN. ASHIN INDAKA) 住在 SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK ” MCA GOMBAK” PRESIDENT) 同样糟糕。

    希望所有的马来西亚人, 都应该注意远离缅甸的僧侣。我们更希望马来西亚政府注意,外来的僧侣. 谢谢

    EVRERYONE CLICK HERE TO SEE MORE INFORMATION: http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    “VEN. ASHIN INDAKA (MYANMAR): CROOK OF MYANMAR BUDDHIST MONKS (MUST WATCH)”

    ReplyDelete
  24. Tiba je musim pilihanraya..org politik leh jadi pelakon..aku malu dgn apa yg jadi kat malaysia..media pembohong nak tonjolkan najib seorg yg alim..cukup2 la woiii...buat sakit hati je tgk..duit berjuta2 masuk poket korang smp rakyat pun ramai lg yg miskin..pastu nak tunjuk alim..Ini kali lak kasi bungkus UMNgok sampai mampus

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...