Monday 18 March 2013

KENYATAAN MUHYIDDIN YASSIN BUAT UMNO NAIK DARAH !!!!... MUHIYIDDIN AKUI UMNO KINI AMAT LEMAH.. TIDAK MUSTAHIL PRU 13 UMNO AKAN REBAH !!!!!



PUTRAJAYA, 18 Mac — Punca kelemahan Barisan Nasional (BN) bukan sahaja datang daripada kelemahan Umno, tetapi juga akibat daripada kelemahan parti komponen yang hampir lumpuh akibat tewas dalam Pilihan Raya 2008, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Timbalan Perdana Menteri itu berkata parti komponen seperti MCA, MIC, dan Gerakan mengalami kekalahan besar dalam pilihan raya umum ke-12 akibat kehilangan besar beberapa kerusi kepada pembangkang dan perkara itu turut memberikan kesan kepada kedudukan BN.

“Kelemahan bukan sahaja Umno, tapi komponen parti yang ada masalah besar ... kita perlu buat sesuatu untuk kukuhkan parti mereka,” kata Muhyiddin (gambar) dalam pertemuan bersama 250 ahli Mubarak Wilayah Persekutuan, Veteran Umno Wilayah Persekutuan, dan  Kelab Umno Pesara Kanan Kerajaan Wilayah Persekutuan di Perbadanan Putrajaya di sini.

Jelas ahli Parlimen Pagoh itu lagi, dengan kelemahan beberapa parti itu dan kekalahan dalam PRU 12, semangat ahli akan luntur dan tanpa sebarang tindakan, BN akan mengalami kekalahan yang lebih besar dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13).

“Cuma proses penambahbaikan itu mengambil masa yang lama ... kalau kita langsung tak buat apa-apa, maka rakyat tentu akan menolak kita,” katanya lagi.

DEPAN AHLI VETERAN UMNO YANG TAHU KEDUDUKKAN UMNO SEBENAR...MUHYIDDIN YASSIN BERKATA BENAR DENGAN MENGAKU UMNO CUKUP LEMAH DAN BOLEH REBAH SEMBAH TANAH PADA PRU 13 NANTI.

DEPAN AHLI-AHLI, PENYOKONG, PENDOKONG UMNO YANG SUKA KHAYAL DAN SYOK SENDIRI, DIA KATA UMNO HEBAT DAN MAMPU SAPU BERSIH SEMUA NEGERI YANG DIPERINTAH PAKATAN RAKYAT.


INI DINAMAKAN PEMIMPIN BERLIDAH BIAWAK...CAKAP BERBELIT-BELIT...DEPAN ORANG LAMA BERMAKLUMAT DAN TAHU KEDUDUKAN SEBENAR DIA BERKATA BENAR DAN JUJUR.. DEPAN MEREKA YANG DUNGU DIA AKAN MENIPU.

44 comments:

  1. La ni dok nampak Barisan Nasi onal diterajui oleh umno.perkasa.jati,mana pi gerakan,mca,mic,dan parti apa tah...entah wujud ke tidak....

    1malaysia ke apa bangsa lain macam tak minat ajer...

    cik mamat tolong ulas tengok...jenaka apa hari ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudahlah, biasalah Pakatan Rakyat akan putar belitkan itu dan ini, ini adalah lumrah politik jijik Pakatan Rakyat selama ini, tak apa saya faham.

      Dalam keadaan Barisan Nasional sekarang ini, semua parti telah ambil perhatian dan gerak kerja untuk menyelongkar segala kebiadapan dan kejahatan Pakatan Rakyat telah banyak diusahakan supaya rakyat sedar akan permainan politik jijik Pakatan Rakyat selama ini.

      Malahan bagaimana pula dengan kenyataan Harun Taib, Ketua Dewan Ulama PAS yang menyangkal kenyataan PKR bahawa dia akan mengimamkan solat hajat di rumah Anwar, apahal Omak Kau !!!!!! tak terkinja-kinja pasal isu ini?

      Sudahlah Pakatan Rakyat, rakyat sebenarnya dah jelak dan meluat dengan politik jijik dan liar Pakatan Rakyat selama ini. PRU 13 akan menyaksikan Pakatan Rakyat akan terperosok ke dalam longkang kerana rakyat sudah tidak boleh bersabar lagi dengan golongan pengkhianat dan golongan komunis zionist jahiliyah seperti Pakatan Rakyat ini.

      Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. dacing dah senget..dah nampak penipu nya

      umno is dead..bn go to hell..sayonara

      Asal Bukan Umno pru 13

      -wak jengkoll-
      tempe melayu


      Delete
    3. Wak Jengkol, jangan nak berdrama lagilah, Pakatan Rakyat tak berani untuk mendedahkan berkenaan kedudukan hudud dan negara Islam yang sekarang ini telah dibuang dari agenda Pakatan Rakyat, malahan dalam menifesto PRU 13 Pakatan Rakyat yang pembohong baru-baru ini pun, tak ada penekanan khusus berkenaan hudud dan negara Islam. Sedarlah semua ahli PAS sekalian bahawa kamu semua dibohongi oleh PAS sahaja selama ini di mana pimpinan PAS menjaja pasal hudud dan negara Islam, tetapi PAS sendiri tak berani untuk perjuangkan hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat kerana sekarang PAS adalah pecacai kepada DAP dan PKR sahajalah dalam Pakatan Rakyat selama ini.

      Oleh itu, sedarlah wahai rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia, Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. kesian....> A.B.U

      Delete
  2. Barah dah sampai keusus..x da ubat dah talkinkan ajer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakatan Rakyat yang dah teruk, terutama sekali PAS, tunggulah PRU 13 nanti, protes besar-besaran oleh ahli PAS akan berlaku, malahan sekarang ini pun sudah ada protes di sesetengah tempat yang buat tak kisah pun pasal kempen PAS, malahan jentera peti undi pun macam malas nak berfungsi saja, bendera-bendera PAS tak seberapa di pasang, sebabnya jentera PAS sudah lemah di akar umbi, mereka meluat dengan pimpinan PAS yang menjadi pecacai suruhan kepada DAP hinggakan agama pun diperdagangkan oleh PAS sekarang ini. Malahan ramai ahli PAS melihat PAS sudah dikuasai oleh DAP, semua kehendak DAP akan dituruti oleh PAS tanpa banyak soal, termasuklah memecat Dr. Hasan Ali dari PAS dan memecat Ustaz Nasharuddin Mat Isa dari Majlis Syura sedangkan kedua-duanya begitu konsisten memperjuangkan Islam, tapi tetap diainaya oleh PAS kerana PAS menerima arahan dari DAP selama ini.

      Jangan nak berdramalah, sebenarnya PAS hanya menempah kehancuran apabila mereka bersekongkol dengan DAP selama ini, malahan kedudukan PAS dalam Pakatan Rakyat adalah tidak ubah seperti pecacai suruhan yang hanya dipergunakan demi kepentingan politik sekular DAP selama ini.

      Malahan orang-orang Melayu dalam PKR juga sudah mula meluat dengan PKR yang tak ubah seperti parti keluarga, Anwar melantik dirinya sendiri menjadi ketua umum, kemudian Wan Azizah dilantik jadi Presiden, kemudian Azmin kawan rapat Anwar jadi Timbalan Presiden selepas Zaid Ibrahim ditindas hingga beliau keluar dari PKR akibat tidak tahan tekanan demi tekanan kepadanya yang bertanding melawan Azmin dalam pemilihan PKR. Begitu juga Nurul Izzah jadi Naib Presiden. Memang PKR adalah parti kroni, PKR adalah Parti Keluarga dan Rakan-rakan.

      Tetapi DAP telah berjaya mempergunakan Melayu PKR dan PAS untuk kepentingan politik mereka. Agenda sekular DAP telah berjaya diperjuangkan oleh Melayu PKR dan PAS melalui siri-siri demontrasi yang bertopengkan hak asasi manusia. Lihatlah Ambiga yang menyokong LGBT, dia mengadakan seksualiti merdeka, tetapi bila dia buat BERSHIT 3.0, berduyun-duyun puak PAS dan Melayu PKR jadi pecacai, sedangkan geng-geng DAP hanya memerhatikan dari jauh puak PAS dan Melayu PKR bertindak ganas terhadap petugas keselamatan yang juga sebangsa dengan mereka.

      Oleh itu sedarlah rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  3. Se elok2 nya ditanam utk menghilangkan pencemaran bau.ABU

    ReplyDelete
  4. Aikk..baru2 ni hang menyalak kat masjid bkt sentosa kate BN semakin kuat hinggakan pembangkang nak wat huru hara pada PRU nanti..ni citer lain plak..lemah da ke....???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah nak putar belitlah, bila lagi PAS nak jemput 'Ostazah' Janice Lee untuk beri tazkirah di masjid? Sampaikan ternganga mulut puak PAS mendengar kempen politik DAP dalam masjid. Mereka lebih mempercayai 'Ostazah' Janice Lee daripada mufti. Lihatlah mufti yang bertindak menegur pimpinan PAS yang dah songsang akan dimaki hamun oleh puak-puak PAS yang taksub. Tetapi sejak akhir-akhir ini, di dapati bahawa ahli-ahli PAS sendiri sudah meluat dengan pimpinan PAS, lihat jentera parti sudahlah, jentera parti PAS di kawasan peti undi makin lesu, ramai makin meluat dan tak mau berkempen seperti sebelum ini, malahan dalam ceramah-ceramah PAS, sudah terpaksa import dari luar para penontonnya kerana orang ramai setempat dah makin meluat dengan segala pembohongan demi pembohongan serta hasutan demi hasutan jijik PAS selama ini.

      Sekarang ini ramai ahli PAS sudah sedar bahawa DAP telah berjaya menguasai kepala pimpinan PAS, kepala pimpinan PAS termasuk Nik Aziz dan Hadi Awang telah berjaya dipegang dan disekeh oleh DAP sesuka hati supaya mengikut segala kehendak DAP sekarang ini.

      Sedarlah PAS, dalam PRU 13 nanti, tragedi PRU 1986 di mana PAS hanya menang 1 kerusi parlimen akan bertambah buruk di mana PAS berhadapan bahaya di mana akan kalah di semua kerusi parlimen termasuklah di Pengkalan Chepa dan Kubang Kerian yang merupakan kubu PAS selama ini, malahan Nik Aziz sendiri berhadapan dengan risiko tumbang di DUN Chempaka berdasarkan keadaan politik semasa sekarang ini.

      Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Encik Mohan Amed18 March 2013 at 20:07

      Leh goreng skit pasal bn buat solat hajat n bacaan yasin buat yb kalamanatan di ulu selangor masa prk aritu?

      Delete
    3. Pandai-pandai saja puak Pakatan Rakyat ni nak menipu, kalau ada buat bacaan yasin dan solat hajat pun, bukannya Y.B. P. Kalamanathan yang imamkan, tapi orang Islam juga.

      Bukannya macam Pakatan Rakyat, selalu ajak 'Ostazah' Janice Lee untuk beri ceramah politik dalam masjid dan surau, takkan dalam PAS dan PKR dah tak ada orang yang boleh beri tazkirah kot sampaikan terpaksa panggil 'Ostazah' Janice Lee beri tazkirah politik pula?

      Jangan nak bermain wayanglah, Pakatan Rakyat memang sudah caca marba, mengelirukan dan menyesatkan masyarakat.

      Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  5. biasa dia ni asyik melalak...dgn sombong..nya,,mungkin perisik2 jentra pilihanraya dia dh bagi taklimat kut...tu sbb ttiba je x brmaya...dia ni klu dlm filem melayu klassik ssuai blakon jdi org jahat je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah nak berdrama lagilah, sekarang ini PAS yang paling bahaya dalam Pakatan Rakyat, bukannya membahayakan Barisan Nasional, tetapi PAS dalam keadaan bahaya kerana ramai ahli-ahli PAS sudah makin meluat dengan PAS sekarang ini.

      Ahli PAS mahu tahu apakah kedudukan hudud dan negara Islam di dalam Pakatan Rakyat, mereka mahu tahu apakah Pakatan Rakyat memperjuangkan hudud dan negara Islam? Maka Pakatan Rakyat patut adakan forum untuk ahli-ahli PAS bertanyakan bekenaan hal ini, sila adakan di Dataran Merdeka, malahan RTM dan TV3 mungkin akan benarkan siaran selama 5 jam untuk menyiarkan siaran langsung ini. Malahan panel sila minta Nik Aziz, Hadi Awang dan Nasruddin Tantawi bagi pihak PAS, manakala dari DAP pula Lim Kit Siang, Lim Guan Eng dan Karpal Singh, manakala di pihak PKR pula Anwar, Nurul Izzah dan Azmin.

      Apakah Pakatan Rakyat berani berhadapan dengan soalan dari ahli-ahli PAS ini? Malahan jemput sekali ahli PKR dan DAP untuk tanya soalan berkaitan hal ini, ada berani ke?

      Saya berkeyakinan 99.9% sebagaimana ketulenan video kelakuan tak senonoh seorang pimpnan Pakatan Rakyat itu bahawa Pakatan Rakyat tak akan berani untuk mengadakan forum sebegini kerana sudah jelas bahawa Pakatan Rakyat sudah lempar dan buang hudud keluar dari agenda Pakatan Rakyat selama ini di mana perjuangan Pakatan Rakyat adalah Malaysian Malaysia DAP yang dijenamakan baru dengan nama Negara Kebajikan.

      Saya mencabar pimpinan PKR, DAP dan PAS untuk mengadakan forum sebegini untuk membuktikan apakah sebenarnya yang berlaku kepada hudud dan negara Islam sebenarnya. Jangan asyik main wayang sahajalah.

      Oleh itu, sedarlah wahai rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Pendana Menteri Yang Umno kat parti dan Islam kat I.C tu pun dari dulu sampai kini tak menjalankan undang2 ISLAM ( HUDUD), tapi penyokong nya mcm en. mohamad ni sibuk dok tagih hukum hudud dari PAS supaya di jalankan di negara ini, Arah kat Najib tu la mangang.., dia ada power dan boleh buat maaa..Saya Cabar Anda pergi cakap kat PM jalankan segera perintah ALLAH ni..!

      dari kami Rakyat Malaysia Yang Dah Sedar..dengan Pembohongan Umno dan Be- End.

      Delete
  6. Tak Payah berdrama UMNO...Oops...maaf pakcik Nasionalis, biru mmg warna biru pun??...huhu...mcm2 la pakcik Nasionalis...sbgai pnyokong biru pasti suka dgn pakcik b'Nasionalis tinggi...Tp muhyidin ckap len pulok...:(

    ReplyDelete
  7. hudud umno bila pulak?tggu soi lek k.o. Ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO selalu bagi tahu bahawa nak buat hudud, perlu kefahaman kepada masyarakat. Pengetahuan kepada masyarakat perlu sebelum buat hudud supaya kebenaran dapat dipertahankan. Oleh itu, pendidikan secara perlahan-lahan untuk masyarakat menjadi baik perlulah diutamakan sebelum buat hudud kerana jika masyarakat masih tak memahami hudud dan ada yang tak berapa reti agama, di manakah keadilannya jika buat hudud hukum orang yang tak faham hudud? Inilah yang kerajaan buat dengan memberikan pendidikan, membanyakkan pusat pengajian Islam supaya umat Islam lebih faham akan hudud selain penerangan demi penerangan oleh Ulama Muda UMNO yang memberikan penerangan kepada bukan Islam mengenai hudud.

      Perlu sedar bahawa dalam keadaan yang tak sesuai bila buat hudud, bila jadi masalah, ia akan memburukkan nama baik Islam. Kita lihat contoh ini, seorang Islam di mencuri di kedai bukan Islam di sebabkan kemiskinan di Kelantan kerana PAS tak tahu membangunkan negeri, apakah perlu kita potong tangan pencuri itu kerana dia mencuri sebab dia miskin dan dalam keadaan darurat? Siapakah yang bertanggungjawab dalam isu ini? Jika dilepaskan sahaja pencuri itu, maka apakah pandangan pekedai bukan Islam itu kepada ajaran Islam yang dia akan anggap menggalakkan orang mencuri di kedainya? Apakah hendak menghukum Nik Aziz yang hanya tau berpolitik siang malam tapi tak pedulikan pembangunan negeri?

      PAS sendiri tidak dapat menjelaskan isu di atas, malahan perkara ini telah diterangkan oleh Tun Dr. Mahathir dalam suratnya kepada Nik Aziz pada tahun 1994, tapi Nik Aziz menyeleweng pula, tuduh Tun Mahathir ugut dan tangkap dia jika dia buat hudud sedangkan Tun Mahathir hanya menasihatkan Nik Aziz supaya lihat dengan mendalam supaya kezaliman dapat di elakkan dan supaya maruah Islam tidak dipandang serong oleh bukan Islam, itu yang sebenarnya kandungan isi surat Tun Mahathir itu.

      Jika tak percaya sila suruh Nik Aziz bacakan surat itu di khalayak ramai di Stadium Sultan Muhammad IV untuk membuktikan kebenarannnya. Sedarlah, bertaubatlah, jangan nak menipu kerana politik jijik lagi.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. selagi Malaysia ni masih mengharapkan dan membayar penasihat dari Yahudi APCO untuk mentakbir negara juga menggunakan dana rakyat utk di seleweng, selagi itulah kerajaan pimpinan UMNO BN akan di laknat Allah dan Rakyat jelata.. sedarlah En.Mohamad , hati anda gelap dan di tutup dari kebenaran sebenar.

      Delete
    3. betul tu...peristiwa 9/11pn dkhuatiri konspirasi yahudi/us hingga kini masih d siasat,sbagai alasan tuk mnyerang afghnistan dn iraq..begitu jga masa perang arab-isreal..yahudi buat konspirasi mngebom kplperang usa dkt terusan suez..pas tu mereka tuduh mesir yg bom...jahatnya mereka..bayangkn betapa besar bahaya jika brkawan dgn mereka melalui apco...

      Delete
  8. pakcik Nasionalis bengap...masih ingatkah najib kata ' umno tak akan laksana hudud! " kenapa org umno mudah lupa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan nak membohonglah, sebenarnya bukannya Perdana Menteri kata tak mau buat hudud buat selama-lamanya, tetapi UMNO perlukan keadaan yang sesuai untuk mengadakan hudud supaya keadilan dapat dilaksanakan dengan sebaiknya. Perlu lihat keadaan negara yang berbilang bangsa. Saya beri contoh jika satu kumpulan perompak terdiri dari orang Cina, India dan Melayu Islam merompak kedai dan mereka ditangkap, apakah orang Cina dan India akan dipenjarakan dua tiga tahun sedangkan orang Islam berkenaan dipotong tangannya? Bagaimanakah pula jika orang Islam itu tak belajar agama, apakah kena potong tangan juga sebab dia tak tahu pasal hudud?

      Dalam isu ini pun PAS tak dapat jelaskan dengan jelas bagaimana hendak melaksanakan hukum bagi kes seperti di atas, kerana PAS hanya semberono buat itu dan ini mengikut nafsu serakah tanpa menilai kesan dan akibat di kemudian hari.

      Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. da nk msk 56 tahun der!!!??
      x cukup masa lg ker??
      Hukum Islam x leh nk pikir lojik der..
      dah tu, kalo ada air semayang, pastu terkentut..??
      naper nk kena amik smula air semayang..x bleh
      ker dgn basuh bontot ajer der..kan tu da kira ok??
      x yah lah bg contoh2 ler kalo setakat abih ngaji sekolah kebangsaan jer..
      x leh ikut lojik der hukum Allah..
      Brunei tu ar yg merdeka skali dgn Sabah dan Sarawak pun
      da nk proceed..
      ker..mungkin najibijan tunggu kucing bertanduk la plak, br bleh..??
      Najibijan nk bubar parlimen pun cuak..!!
      ada apa der..??

      Akula..

      Delete
  9. seluruh jentera kerajaan ditunggang semata-mata nak meramaikan majlis umno.... tak malukah pakcik nasionalis... dasar muka tebal.. ditampal kulit babi 14 inci....

    ReplyDelete
  10. Masyaallah..encik mamat nasionalis.cara pemikiran cik mamat ini adalah salah satu perancangan yahudi untuk menghalang kebangkitan islam..yahudi menggunakan agama sbg podium utk melemahkan islam dgn menerapkan cara pemikiran spt cik mamat..yahudi juga akan mendominasi pihak berkuasa dgn agama islam utk menghalahkan yg haram..lihatlah bgaimana mereka mngunakan ahli agama dlm rantau asia tengah khususnya lubnan untuk menghancurkan hizbullah..nampaknya propaganda yahudi di malaysia ini telah berjaya.mereka membawa pemikiran negetif tntang sesuatu parti atau pertubuhan islam dgn menggunakan kerajaan yg berkuasa utk menghasut pemikiran rakyat..cik mamat adalah salah sorang kejayaan mereka..kawan2 pr..berwaspadalah dgn pemikiran spt ini..jagalah kluarga dan org2 keliling kita agar tak terpengarau dgn hujahan org spt cik mamat ni yg sebenarnya di dalangi oleh perancangan jahat..insaf la cik mamat..marilah kita brsama2 memartabatkan islam dgn mmberi skongan kpd PAS..kwn2 pr sesiapa leh bg borang PAS kat cik mamat kita.mngkin hatinya akan berubah..saya fham cik mamat buat smua ni kerana wang..kwn2 dlm pr klu ada job tlong bg kat cik mamat..bantu lah dia dan keluarga dia dr trus hanyut dibuai dosa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya Pakatan Rakyat yang menggunakan cara Yahudi untuk menang politik dengan mengamalkan politik membohong, menghasut dan berdemontrasi liar.

      UMNO dan parti komponen majoriti Islam seperti PBB di Sarawak sentiasa memartabatkan Islam untuk kesejahtaraan ummah, tapi PAS tetap menuduh yang bukan-bukan juga kepada Barisan Nasional.

      Lihatlah apakah yang PAS di Kelantan untuk memajukan masyarakat? Tak ada sangat, pentadbiran PAS di Kelantan mirip golongan Taliban yang ini tak boleh itu tak boleh, tapi bila ada keuntungan politik boleh pula. Macam isu Musabaqah Al-Quran, dulu PAS kata suara wanita adalah aurat, tapi PAS boleh pula biarkan penceramah politik di kalangan Muslimat PAS berceramah di khalayak ramai, malahan ada yang menggunakan perkataan yang tak sepatutnya, itu boleh pula, tapi bila Musabaqah Al-Quran, PAS kata tak boleh, sebab suara wanita aurat, tapi bila berceramah politik, PAS kata boleh pula, suara wanita bukan aurat jika berceramah politik bagi pihak PAS pula.

      Oleh itu sedarlah corak politik PAS yang suka memutar belitkan agama untuk politik jijik mereka selama ini.

      Dulu PAS tuduh haram kerjasama politik dengan parti bukan Islam, PAS tuduh kerjasama UMNO dengan MIC dan MCA sebagai haram, berdosa malahan kata kafir, tetapi sekarang ini PAS bukan setakat kerjasama dengan DAP dan PKR, tapi PAS dah jadi pecacai kepada DAP dan PKR, sudah jadi halal pula bila PAS bersekongkol dengan DAP, sekarang PAS kata dia jadi pecacai DAP kerana tahaluf siyasi, nak tarbiah DAP, tetapi apa yang berlaku sekarang ini PAS yang sudah dikuasai oleh DAP hinggakan segala kehendak DAP dituruti oleh PAS dengan penuh tekun, tapi apa saja kehendak PAS perlu dapat keizinan DAP terlebih dahulu.

      Tuan-tuan dan puan-puan boleh nilailah harga diri PAS sekarang ini yang hanyalah pecacai suruhan kepada DAP untuk dipergunakan bagi politik ultra sekular DAP sahajalah sekarang ini.

      Oleh itu, semua rakyat Malaysia perlu sedar akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  11. Bangsa Yahudi ni memang satu bangsa yg cerdik. Lihatlah bagaimana mereka membuat org arab jd bodoh. Kini kat Msia pun dah ramai yg bodoh. Cuba cara yahudi buat filem... tp kantoi. Kemuadia gunakan cik mamat utk pengaruhi umat islam kat Msia... ap nak jadi ni cik mamat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan nak berdramalah, sebenarnya Pakatan Rakyat adalah sekutu Yahudi untuk memporak perandakan Malaysia. Lihatlah bagaimana Yahudi menipu orang Arab untuk menentang Turki Uthmaniyah dengan menggunakan isu perkauman dan hak asasi manusia, selepas itu Yahudi merampas Palestin dari Arab selepas Turki Uthmaniyah dimusnahkan sepenuhnya oleh Kamal Attarturk.

      Jika kita lihat, dari mana Pakatan Rakyat dapat dana untuk mengadakan siri demotrasi liar mereka selama ini, belanja untuk setiap demontrasi liar itu saya anggarkan mencecah belasan hingga puluhan juta ringgit untuk satu demontrasi liar yang begitu besar merangkumi logistik, pakaian, malahan belanja makan minum, belanja promosi dan macam-macam lagi, malahan bukan sekali Pakatan Rakyat buat demontrasi liar mereka itu, berkali-kali, mungkin melibatkan kos ratusan juta ringgit termasuk untuk bayar kepada orang-orang berkenaan bagi hadir ke program tersebut terutama golongan muda.

      Pakatan Rakyat tidak mendedahkan dari mana mereka ambil dana bagi setiap demontrasi berkenaan, malahan Anwar Ibrahim yang menyewa jet mewah untuk ke sana ke mari dengan kos sewaan sebanyak RM 97,000 sekali penyewaan sebagaimana dia ke Sabah dengan kawan-kawannya sebelum ini, dari mana dapat dana untuk semua itu?

      Rakyat perlu jelas bahawa sebenarnya Pakatan Rakyat adalah pecacai golongan zionist yang mahu merosakkan Malaysia kerana selama ini Malaysia adalah antara negara yang begitu konsisten menentang kezaliman rejim Israel Zionist di Palestin.

      Jika di lihat temu bual Anwar dengan wartawan di luar negara, bila melibatkan isu zionist, Anwar akan gelabah dan akan tersasul cakap malahan dia juga membela negara perompak Israel sebagaimana yang dilaporkan oleh Wall Street Journal di mana Anwar menyokong keselamatan Israel walaupun Israel adalah negara perompak yang mencuri negara penduduk Palestin.

      Juak-juak Pakatan Rakyat boleh buat fitnah macam-macam terhadap saya dan pihak kerajaan, tetapi hakikat tetap hakikat dan kebenaran akan mucul juga untuk memusnahkan golongan pembohong yang suka merosakkan masyarakat seperti Pakatan Rakyat ini.

      Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  12. PAKATAN RAKYAT aku masih rindu dgn pemerintahaan mu,,belum puas rasanya menikmati pemerintahaan mu yg cukup adil yg x pernah berlaku slama ni,,sebelum ni puak puak mereka hnya mmentingkn perut tombolok kaum kerabat je sbb tu mereka tumbang...kuatkn semangat teruskn perjuangan mu mnghadapi dugaan tgn tgn yg sentiasa mahu mencekam..mereka akn mlakukn apa je tuk menidakkn kebaikan dn ketulusan mu..HIDUP PAKATAN..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan nak membohonglah, kezaliman Pakatan Rakyat menyebabkan ramai orang makin meluat dengan Pakatan Rakyat sekarang ini. Kejahatan dan penipuan Pakatan Rakyat terbongkar satu demi satu, hingga kebenaran terserlah yang Pakatan Rakyat adalah golongan komunis zionist jahiliyah yang suka menindas masyarakat.

      Sedarlah bagaimana kezaliman Pakatan Rakyat terhadap kanak-kanak tadika di Selangor yang mana mereka dinafikan hak untuk mendapat RM 50.00 sebulan sejak tahun 2008.

      Malahan ibu tunggal juga ditipu, bantuan bulanan kepada ibu tunggal juga dirompak oleh Pakatan Rakyat sejak tahun 2008.

      Warga emas juga dibohongi oleh Pakatan Rakyat di mana insuran takaful RM 2500.00 seorang kepada warga tua tidak dibuat dan dirompak oleh Pakatan Rakyat sejak tahun 2008 lagi.

      Malahan kedai-kedai bumiputera dan india di Penang dirobohkan sedangkan pusat maksiat yang juga pusat hiburan yang tak berlesen dibiarkan berleluasa.

      Di Kedah, sebuah madrasah yang juga sebuah surau yang dibina atas tanah wakaf khas yang telah berusia lebih 100 tahun telah dirobohkan kerana Pakatan Rakyat nak buat shopping complex seolah-olah sudah tiada tanah lain di Kedah untuk buat shopping complex. Lihatlah kezaliman PAS yang merobohkan Madrasah Salihiah ni, malahan perlu ingat tapaknya adalah tanah wakaf khas untuk kegunaan institusi Islam, tapak berkenaan bukannya milik PAS untuk dibuat shopping complex.

      Di Kelantan, tanah di mana penduduk Kelantan teroka untuk pertanian sebagaimana kata Nik Aziz bahawa tak apa tanah adalah hak Allah, boleh teroka sesuka hati, tapi selepas puluhan tahun tanah itu diusahakan, kemudiannya tanah mereka dirampas dan diberikan kepada sebuah syarikat yang kemudiannya syarikat itu dibeli oleh pimpinan DAP Perak, malahan dari mana pimpinan DAP Perak iaitu Ngeh Koo Ham dan Nga Kor Ming dapat wang untuk beli syarikat itu pun tak tahulah, tapi apa yang pastinya tanah penduduk dirampas dan diberikan kepada syarikat yang dah jadi milik pimpinan DAP Perak sekarang ini.

      Di Kedah, Pakatan Rakyat merampas sebahagian gaji pensyarah dan kakitangan untuk biaya operasi KUIN disebabkan kedudukan kewangan KUIN yang dah teruk dikerjakan oleh Pakatan Rakyat Kedah. Lihatlah, dulu kata nak berikan pendidikan percuma, tapi lihatlah sekarang ini, pensyarah dan kakitangan KUIN pula yang ditindas, malahan pengurusan KUIN juga caca marba hingga pengajian pelajar jadi tunggang langgang.

      Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. jgn nk menidak reality le ck mamat lihat je program2 pr akhir akhir ni sentiasa penuh sesak...tnpa duit pocket,tnpa duit tambang dn tnpa cabutan brtuah..kami dtg dgn semangat kerjasama yg jitu..lain le puak puak sbelah tu smua dpt,,,aku pn prnah hadir tinjau2 je mcm2 dpt he..he..he...brpijak le dbumi yg nyata..ulasan2 awk ni dri na awk ceduk rtmtv1,tv3/4 tau utusex...xya pakai le ck mamat dh 6 kli de tumbang kes mahkamah...

      Delete
  13. TPM kata umno/bn dah bersiap sedia untuk pru13....eloklah dah expired pun... strategy dah atur, kempen sana sini dah buat, duit banyak dah habis...tunggu apa lagi, umumlah pru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya sekarang ini Pakatan Rakyat yang dah gelabah, mereka ketakutan kerana rakyat sudah marah pada Pakatan Rakyat, lihatlah Khalid Ibrahim, dia kata pada 25 Februari 2013 dia nak umumkan tarikh bubar DUN Selangor, tapi hingga kini tak umum, takut nak bubarkan DUN kerana Pakatan Rakyat dah lihat bibit kemusnahan mereka di Selangor dan di negeri-negeri lain yang ditadbir mereka yang akan kembali kepada pentadbiran Barisan Nasional dalam PRU 13 nanti, insyaAllah.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  14. cik mamat masuk jer...reza & pak ali lesap....huhuhuh. cik mamat jaga JASA bhg mana ni?...huhuhuhuh

    ~matkampau~

    ReplyDelete
  15. Dah tahu lemah pergilah urut? Kalau malu nak urut belilah viagra. Takkan takde duit!!!

    ReplyDelete
  16. Sekurang-kurangnya ada 3P yg perlu diberi penekanan dlm manifesto sesebuah parti yg bertekad utk meneraju tampok pemerintahan negara. They are as follows : [1] Perutism - pastikan tiada rakyat yg mati kebuluran; harga barangan keperluan asas tidak melambong dll yg berkaitan dgn sistem pencernaan [2] Pocketism - pastikan keperluan kewangan rakyat dipermudahkan dari segi peluang pekerjaan, peluang perniagaan, peluang pinjaman kewangan, peluang pelaburan, peluang kenaikan gaji, peluang menjana pendapatan tambahan dsbnya dan {3] P******** (Yg ni segan sikit nak sebut coz ada kaitan dgn organ wanita - pastikan profesion yg telah wujud sejak bermulanya kewujudan manusia, sentiasa dikawal rapi supaya tidak berleluasa dan mengundang bala kpd negara.

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. Aku, klu pk ali senget tu ke, keza tempang tu ke,x kisah sgt sb cite pendek je so x la byk sgt tong dosa dia tpi klu si mamat mulut bisul tu la..punya la pnjang trjela..satu kapal tu pnya dosa...klu nk cri komisen pun tpi x brkat wat pe yoiiii..jgn2 perut pun boncit kut.

    ReplyDelete
  19. Astagfirullah...En. Mohamad ni kena byk belajar lagi....byk sgt perkara yg masih jahil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya kau yang jahil, tak tahu menilai, sedarlah diri, jangan terpengaruh dengan dakyah sesat Pakatan Rakyat ini, banyakkan berjalan dan tambahkan pengalaman, kau akan lihat betapa jijiknya Pakatan Rakyat yang hanya tau berceramah tapi tak tau nak bangunkan negara, kemudian bila jadi masalah semuanya dituduhkan pada UMNO saja, inilah sifat jahiliyah komunis zionist Pakatan Rakyat yang sangat jijik ini.

      Lihat ini:

      Jangan nak membohonglah, kezaliman Pakatan Rakyat menyebabkan ramai orang makin meluat dengan Pakatan Rakyat sekarang ini. Kejahatan dan penipuan Pakatan Rakyat terbongkar satu demi satu, hingga kebenaran terserlah yang Pakatan Rakyat adalah golongan komunis zionist jahiliyah yang suka menindas masyarakat.

      Sedarlah bagaimana kezaliman Pakatan Rakyat terhadap kanak-kanak tadika di Selangor yang mana mereka dinafikan hak untuk mendapat RM 50.00 sebulan sejak tahun 2008.

      Malahan ibu tunggal juga ditipu, bantuan bulanan kepada ibu tunggal juga dirompak oleh Pakatan Rakyat sejak tahun 2008.

      Warga emas juga dibohongi oleh Pakatan Rakyat di mana insuran takaful RM 2500.00 seorang kepada warga tua tidak dibuat dan dirompak oleh Pakatan Rakyat sejak tahun 2008 lagi.

      Malahan kedai-kedai bumiputera dan india di Penang dirobohkan sedangkan pusat maksiat yang juga pusat hiburan yang tak berlesen dibiarkan berleluasa.

      Di Kedah, sebuah madrasah yang juga sebuah surau yang dibina atas tanah wakaf khas yang telah berusia lebih 100 tahun telah dirobohkan kerana Pakatan Rakyat nak buat shopping complex seolah-olah sudah tiada tanah lain di Kedah untuk buat shopping complex. Lihatlah kezaliman PAS yang merobohkan Madrasah Salihiah ni, malahan perlu ingat tapaknya adalah tanah wakaf khas untuk kegunaan institusi Islam, tapak berkenaan bukannya milik PAS untuk dibuat shopping complex.

      Di Kelantan, tanah di mana penduduk Kelantan teroka untuk pertanian sebagaimana kata Nik Aziz bahawa tak apa tanah adalah hak Allah, boleh teroka sesuka hati, tapi selepas puluhan tahun tanah itu diusahakan, kemudiannya tanah mereka dirampas dan diberikan kepada sebuah syarikat yang kemudiannya syarikat itu dibeli oleh pimpinan DAP Perak, malahan dari mana pimpinan DAP Perak iaitu Ngeh Koo Ham dan Nga Kor Ming dapat wang untuk beli syarikat itu pun tak tahulah, tapi apa yang pastinya tanah penduduk dirampas dan diberikan kepada syarikat yang dah jadi milik pimpinan DAP Perak sekarang ini.

      Di Kedah, Pakatan Rakyat merampas sebahagian gaji pensyarah dan kakitangan untuk biaya operasi KUIN disebabkan kedudukan kewangan KUIN yang dah teruk dikerjakan oleh Pakatan Rakyat Kedah. Lihatlah, dulu kata nak berikan pendidikan percuma, tapi lihatlah sekarang ini, pensyarah dan kakitangan KUIN pula yang ditindas, malahan pengurusan KUIN juga caca marba hingga pengajian pelajar jadi tunggang langgang.

      Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  20. Hehe...yela...bab kata kak ros.....kita la yg jahil...encik mat je yg betul....hehe...

    ReplyDelete
  21. Saya cabar En. Mohamad berdebat dgn Morsi, kalau x berani En. Mat bukan anak jantan...

    ReplyDelete
  22. berani ke cik mat?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...