Wednesday 27 March 2013

LEBIH 2,000 PENDUDUK SKUDAI, JOHOR HADIR CERAMAH LIM GUAN ENG!!!!

LOKASI: FOOD COURT TANG REN JIE, TAMAN UNGKU TUN AMINAH, SKUDAI, JOHOR BAHRU JOHOR.
TARIKH/WAKTU:    26hb Mac 2013 jam 9.00 malam


Tidak kurang 2,000 penduduk Skudai, Johor Bahru, Johor hadir untuk mendengar ucapan dan amanat dari Ketua Menteri Pulau Pinang merangkap Setiausaha Agung DAP YAB Lim Guan Eng..Tanpa dipaksa dan diangkut .. Tidak ada cabutan bertuah maupun makanan dan minuman percuma, malahan hadirin diminta menyumbang wang ringgit bagi mengisi dana untuk misi menumbangkan UMNO/BN pada PRU 13 ini.

Mood rakyat kini cukup jelas... mau melakukan perubahan... mau PAS ganti UMNO dan PR ganti BN.

TANYA SAMA NAJIB MENGAPA KAU SENYAP... NANTI JAWAP NAJIB JOHOR NAK LESAP!!!!!!!

4 comments:

  1. Kami PENCACAI PARTI SARKAS UMNGOK... menyalahkan ANWAR IBRAHIM kerana tidak menyediakan BAS TSHIRT NASI BUNGKUS DAN DUIT ROKOK untuk penyokong yg menghadiri ceramah.

    Tengok parti sarkas kami....pengangkutan disediakan. Penginapan disediakan. Tshirt dan topi disediakan. Makanan dan duit pun turut diberikan!!!

    Itu pun yang datang tak seramai mana!!! Kui kui kui..hehehe

    ReplyDelete
  2. Goyang...Pasti goyang...

    Nyanyi sikitla...
    Tanya sama Najib,
    Apa sebab goyang (bubar),
    Nanti jawab Najib,
    BN nak hilang...

    ReplyDelete
  3. DAP perintah, lebih baik dari BN. Kampung buah Pala, nyaris terlepas kalau BN perintah. Nasib baik DAP perintah sekarang,jika tidak habis tanah kena rampas. 55 thn dibawah BN, tanah org melayu tinggal seciput, krn sudah tergadai/terjual. UMNO BN suka rampas tanah rizab melayu, sejak Mamak Kuty pinda undang2 tanah rizab melayu. Kekebalan Sultan juga dipinda. Parti pakatan Rakyat perlu perbaiki semula undang2 tanah rizab melayu dan undang2 pengawalan tanah supaya tidak boleh dimiliki warga asing sewenang-wenangnya. Kita tidak mahu anak cucu kita org2 melayu jadi melukut ditepi gantang gara2 pemimpin melayu yg tidak ambil kesah hal ini.

    ReplyDelete
  4. The Pakatoons motto ‘UBAH’ is very interesting indeed. I support 100% that we must UBAH immediately!

    UBAH – kerajaan di bawah Pakatoons for MUNGKIR JANJI! JANJI DI BONTOTI!

    UBAH – N.ajis for holding on to power sampai nak mampus! Ular mak mungkir janji adalah sifat2 MUNAFIK dan confirm masuk neraka jahanam!

    UBAH – LKS for being the mastermind of 13 Mei as proven by Dato Zul Noordin in Parliament.Check out hansard for proof.

    UBAH – LGE for the CEC voting fiasco which was racist at its ugliest best. Dont talk crap about race based politics from now on. you are just making yourself look more arrogantly stupid!

    UBAH – B.A.B.I. for being a sex pervert. Nabi SAW pun tak mengaku umat inikan pulak pengikut2 bangang dan bodoh Pakatoons yang menyokong membabi buta!

    UBAH NOW FOR THE FUTURE OF MALAYSIA!

    PAShit a.k.a. DAPshit

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...