Tuesday, 26 March 2013

RAHSIA MENGAPA TARIKH LAHIR PAPAGOMO BERBEZA-BEZA MENGIKUT PENDAFTARAN MYKAD DENGAN KAD KUASA POLIS TERBONGKAR TERBURAI TERBARAI!!!!!!



KEADILAN sebelum ini telah mendedahkan bagaimana seorang individu yang bernama Wan Muhammad Azri Wan Deris mempunyai 2 pendaftaran di dalam daftar mengundi – satu menggunakan kad pengenalan biasa dan satu lagi menggunakan kad pengenalan polis.

Pendaftaran mengikut kad pengenalan polis individu tersebut (yang juga dikenali sebagai Papagomo) telah dipadamkan dari daftar pengundi serta-merta apabila KEADILAN menimbulkan perkara ini.

Namun, tindakan pantas SPR itu tidak meredakan syak wasangka mengenai kepincangan daftar pengundi yang dikelolakan oleh SPR.

Ramai yang bertanya kenapa tarikh lahir Papagomo adalah berbeza-beza mengikut pendaftaran kad pengenalan biasa dan polis, seperti yang ditunjukkan mengikut paparan skrin di bawah:

Semakan KEADILAN dengan rekod imigresen Papagomo mengesahkan bahawa tarikh lahir Wan Muhammad Azri di bawah kad pengenalan polis dan kad pengenalan biasa adalah sama, iaitu 21 Januari 1983.

KEADILAN telah berjaya mendapatkan paparan skrin rekod imigresen Papagomo yang menggunakan passport antarabangsa bernombor A20485305, seperti diatas

Ini menimbulkan tanda tanya yang amat serius – apakah kesilapan nama dan tarikh lahir di bawah kad pengenalan polis yang sedikit berbeza adalah disengajakan untuk menyukarkan ia dikesan? Sebuah badan seperti SPR tidak mempunyai alasan tidak dapat menangani maklumat yang ringkas seperti tarikh lahir, apabila jabatan-jabatan kerajaan lain dengan mudah sahaja merekodkan tarikh lahir yang tepat.

Penafian mudah Pengerusi SPR kini tidak boleh diterima bulat-bulat begitu sahaja. Beliau perlu menjelaskan apakah kegagalan menangani perkara yang mudah ini adalah sebahagian dari perancangan terancang untuk mengelirukan rakyat dalam usaha mengekalkan pengundi hantu di dalam daftar undi?

RAFIZI RAMLI
Pengarah Strategi

23 MAC 2013

CLEVER CLEVER SQUIRELL JUMPING, AT LAST FALL ON THE GROUND ALSO!!!!!..


19 comments:

  1. pendedahan Dokumen sulit terbaru papagoma? Lihat sini

    ReplyDelete
  2. kenapa nama papagomo tiba2 hot kat blog ni.... apa salah dia kat tuan blog ni..... takkan sal gambar balas jantan tu abang nuar dh gelabah biawak....... suruh cybertooper PR serang balas kat papagomo.... betul ke papagomo yg edarkan gambar tu.... setahu aku itu bukan gambar abang nuar, tapi gambar aku..... perut aku ngan perut pelakon dlm gambar tu sama ngan aku..... ahak ahak ahak

    ReplyDelete
  3. boleh ke dokumen sulit didedahkan.. terang2x perkataan sulit ada kat paparan skrin tu.. blog ni boleh didakwa nanti.

    ReplyDelete
  4. Blog ni blog gay.. eeeiii menyesal aku buka..puii

    ReplyDelete
  5. Xamanah la kalau cam ni, hmmm sama lah dengan pemimpin yang diagung2kan itu..hmmmm

    ReplyDelete
  6. utusan n tv3 kompom x akn cerita penipuan ini.yolah ...takut kalah. menipulah cara yg mudah nak monang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lau cam tu.... pru13 ni dh tentu BN menang...... tahniah utk BN kerana memenagi PRU 13.... ahak ahak ahak

      Delete
  7. Wataci setuju diatas detail detection yg brjya...pr kali ni prlu lbh brhati2 trhdp umnonok yg mmng da dikenali oleh majoriti rkyt diatas prinsip mlysia wa punya lu rkyt nanti lu...pr tlh byk belajar dri pengalaman yg lalu...segala penipuan wajib diselongkar barai demi negara, agama n rkyt kerna tanahair adalah rkyt punya bukan pemimpin punya!!! Syabas pr!!! Wataci adalah ahli berdaftar yg pertama dlm pkr dari mula ditubuh kn dan alhmdlh berdiri teguh hinga skrg danseterus nya..tidak prnh jemu bberjuang mencari keadilan dan ketrlusan...

    ReplyDelete
  8. Kenapa sibuk2 nak dedahkan siapa papagomo? Kenapa tak jawab je soalan papagomo tu? Betul ke anwar ibrahim dalam video tu? Bodo la lu ni rafizi jambu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa dah kecut bro.... cuba divert cerita lain.... apom omak dh jadi masam......

      Delete
    2. Jawab dlm saman lah BODOH!!!

      Delete
  9. Anonymous26 March 2013 17:13,

    kamu ni bodoh ke bengap!

    kan ke papabodo cabar anwar suruh saman, tapi bila anwar saman dia tak mengaku dia papabodo.....lari....kecut....dayus. Itulah sebabnya rafizi membuat pencerahan siapa papabodo tu!

    apa soalan papagomo???
    kalau dia bawa kes ke mahkamah.....apa maknanya,
    org UMNO ni memang BODOH

    ReplyDelete
    Replies
    1. MACAI UMNGOK NI MCM X ADA CERITA LAIN TTG PAPA KEDANA TU... SEX..SEX..LIWAT..LIWAT.. ORG MCM PAPA KEDANA NI NAK DIJADIKAN IDOLA...PEIII JALAN DAH. DASAR JANTAN TAK PUNYA HARGA DIRI.. PUKUL ISTERI..RASUAH...KAKI FITNAH...KAKI MABUK.. SUDAH-SUDAHLAH PECACAI.. CARILAH CERITA PAPA KEDANA SEMBAHYANG KAT MASJID... PAPA KEDANA TENGAH BERSIHKAN KUBUR KE...

      Delete
  10. biarkan depa suka citer2 dalam kain ni...aku berharap, sapa yang suka sangat dok fitnah ni tumbuh punai kat dahi...haru jadi ni...

    ReplyDelete
  11. Kah.kah.kah... Macai yg bodo... Baham Bodoh sokmo... Puok Umno memang tadok Otak... Kih.kih.kih.... PTR. Tentera Rakyat

    ReplyDelete
  12. kah kah kah.aku suka.nak tengok brapa banyak punai papagomo @papaliwat ni ade.cuba bayang bila papagomo@papaliwat kena pakai spendet kat kepala hotak dia sebab nak tutup punai dia.ha ha ha ha ha he he he he hi hi hi hi

    ReplyDelete
  13. eleh... rahsia papagomo korang cari, rahsia lelaki sodok jubor jantan yg bernama anwar berahi korg sembunyikan... lahanat la korg ni...

    ReplyDelete
  14. VEN. ASHIN INDAKA: CROOK”DIRTY SEX” OF MYANMAR BUDDHIST MONKS
    http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    Kepada rakyat Malaysia yang hormati,
    Suka-lah kita memberitahu bahawa Sami Negera Myamnar kebanyakannya ajaran sesat, banyak permikirannya yang tak betul, main perempuan, tipu wang orang ramai dan lain-lain.

    Seorang Myanmar Sami Buddha (VEN. ASHIN INDAKA) bertinggal SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) yang sama jahat.

    Harap orang ramai, khasnya rakyat Malaysia mesti jauhkan sami Myanmar ini. kami harap juga Kerajaan Malaysia lebih mengambil perhatian Sami Buddha yang di upah dari luar Negeri, supaya rakyat Malaysia dan Nagera dapat di selamatkan. Sekian, Terima Kasih

    Respect to people of Malaysia,
    Likely, we are told that the Myanmar monks mostly false teaching, many impress notions which are not right, play girl, cheating of the public money and others.

    Myanmar Buddhist Monk (VEN. ASHIN INDAKA) stayed at SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) as same bad.

    Hope all people; especially Malaysians must far away Myanmar's monks. We hope more Malaysia’s Government also noted that the wages of Buddhist monks from the other countries, so that the Malaysian and country can be saved. Thank you

    尊敬的马来西亚人民,
    我们想告知,缅甸僧侣多半是假的教学,观念是不正确的,玩女人,谎言,欺骗金钱………

    缅甸佛教的僧侣 (VEN. ASHIN INDAKA) 住在 SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK ” MCA GOMBAK” PRESIDENT) 同样糟糕。

    希望所有的马来西亚人, 都应该注意远离缅甸的僧侣。我们更希望马来西亚政府注意,外来的僧侣. 谢谢

    EVRERYONE CLICK HERE TO SEE MORE INFORMATION: http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    “VEN. ASHIN INDAKA (MYANMAR): CROOK OF MYANMAR BUDDHIST MONKS (MUST WATCH)”

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...