Tuesday 23 July 2013

BIAR BETUL!!!!... PERKASA, PEKIDA, GPMS DAN MAJLIS BELIA MALAYSIA SERU RAKYAT KUALA BESUT SOKONG PADU CALON PAS!!!!!!

Apakah PERKASA, PEKIDA, GPMS dan MBM sudah bertukar arah dalam sokongan politik?

Dulu cukup terkenal secara terbuka memberikan sokongan padu kepada UMNO...Ini berdasarkan kepada risalah yang dijumpai diedarkan di Kuala Besut.

Risalah yang berbunyi "REALISASIKAN Semangat Melayu Bersatu UMNO & PAS....INILAH MASANYA 16 : 16... 1 KERAJAAN...Seruan Kami NGO Melayu...PERKASA GPMS MBM PEKIDA"
kini telah tersebar luas di DUN N01 Kuala Besut.

Dari bunyi risalah tersebut jelas sekali menyeru rakyat Kuala Besut menyokong padu calon PAS sehingga mencapai kemenangan.

Sehingga kini tiada penafian pun dari pihak Perkasa, GPMS, MBM dan Pekida bahawa risalah diatas bersangkut dengan mereka.

10 comments:

  1. Jijaaaah...jam omega aku manaaaaaa?!!!...(sambiil guling guling atas jalan).... Ahahahaha....

    ReplyDelete
  2. Bom c4 satoooo...Jumpa menteri pertahanan amik..

    ReplyDelete
  3. najibbb...gelang tangan zamrud aku mane lagi..cincin berlian aku mane.x cukup ni...ada lagi yg besar .....cari cepat!!!(sambil guling atas red carpet)...kah..kah...

    ReplyDelete
  4. Sapa punye kerja ni. Kawe tak suka melayu bersatu. Gila mu nak bersatu dengan UMNO. kawe nye DAP canmne? mereka lebih islam dari UMno. Lagipun sembahyang orang umno tak dapat pahala tau.Sebahagian ahli parlimen DAP cina ada yang berlatih dan mencuba berpuasa tau. Demo ada yang pakai songkok. Demo DAP derma masjid taw. Takkan kawe nak buang mereka ni. Mati hidup balik jadi zombie pun kawe tak leh terimo penyatuan melayu ISLAM ni..

    _TGNA_

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita boleh berkawan dengan DAP sebab dia tolong kita dan dia ada kata boleh langkah mayat dia kalau nak buat negara Islam, tapi kita tak boleh kawan sama UMNO sebab dia kawan dengan orang kafir macam MCA. Jadi kalau orang DAP mati, kita dapat peluang langkah mayat dia nanti......kwang kwang kwang!!!
      -TGNA-

      Delete
  5. Menangkan PAS Trengganu,naikkan nama Husam Musa sbg batu Asas Beliau utk menjadi Presiden PAS.

    ReplyDelete
  6. habis mat sabu nak letak mana?? hidup mat sabu dan segala puji pujian ke atas ahlulbait..

    ReplyDelete
  7. Ya Hayyu Ya Qayyum....selamatkan Negara ini daripa serangan penyakit akhlaq.

    ReplyDelete
  8. MEREKA TU SEMUA BARUA UMNO ,TU SEBAB MELAYU DARI DULU KIN DAN SELAMANYA MUNDUR

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...