Tuesday 16 July 2013

JOM KITA BANTU POLIS UNTUK KESAN, JEJAK DAN TERTANGKAPNYA SEORANG PEGAWAI POLIS BERPANGKAT INSPEKTOR!!!!



NAMA PEGAWAI POLIS:  INSPEKTOR HARE KHRISNAN A/L K.SUBRAMANIAM

DIKEHENDAKI BERSABIT DENGAN TUN H.S. LEE RPT 18468/13

Kes ini dipercayai ada kaitan dengan kes dimana tiga anggota polis dari Cawangan Siasatan Jenayah Berat D9, Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur telah dituduh di Mahkamah atas pertuduhan membunuh dibawah Sek 302 Kanun Keseksaan yang membawa hukum gantung sampai mati jika disabitkan kesalahan

Seorang pegawai polis berpangkat Inspektor masih bebas... Mungkin inilah pegawai polis yang dikehendaki itu.

Tiga anggota polis yang telah didakwa adalah Jaferi Jaafar, Mohd Nahar Abd Rahman, Mohd Haswadi Zamri Sahari, dengan yang pertama berpangkat sarjan dan kedua-dua lagi berpangkat koperal.

1 comment:

  1. pelik gak kes nie.bila dah tahu ada kes kematian tahanan maka tentu nya akan ader suspek.maka tak perlu ler suspek suspek ditukar jabatan.seharus nya terus ditahan untuk soalsiasat sapertimana orangawam diperlakukan.apa istimewa nya inspektor ini yg tidak ditahan lebih awal untuk soalsiasat.pelik kan.mereka yg seharus nya menjadi pelaksana undang undang membelakangkan undang undang dlm tindakan mereka hingga menganggu tugas menegakan keadilan.siapa yg harus bertanggungjawab?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...