Tuesday 23 July 2013

CALON BN PRK DUN N01 KUALA BESUT SANGGUP BERLAKON DEMI MERAIH UNDI PENDUDUK TEMPATAN!!!!

Punyalah terdesak UMNO/BN nak kan undi penduduk Kuala Besut yang bekerja sebagai nelayan dan pembuat keropok.

Sanggup calon BN dan isterinya berlakon tolong menyiang ikan bersama sama dengan pembuat keropok dikawasan penempatan nelayan di Kuala Besut.

Cara calon UMNO/BN menyiang ikan dah tahu yang sebelum ini boleh diktafsirkan tidak pernah pun menyiang ikan sampaikan gelagat isterinya yang mencangkung disebelah boleh menceritakan segala-galanya.

Tiada langsung sifat ikhlas pada UMNO untuk tambat dan pikat hati rakyat.

Niat nak pikat hati rakyat tetapi hasilnya rakyat bertambah meluat!!!!

5 comments:

  1. Molek sikik awang, muu tuu dokrajeng jamoh pisaa tuh, nok geroh nye hirih jari telunyok gak 24 aribule payoh nok celok dale boto mogo tepek plasta ye jadi besaa dok masok mulok boto tuh

    Tebeng cocoh nok wi masok teringat hoh dahi licing
    Aee punoh lagu ni

    ReplyDelete
  2. Calon PAS adalah calon yang paling hebat sekali. Taraf pendidikan SPM pun boleh jadi kaya raya. Tak perlu kemahiran jurutera dan sebaginya. Lagipun sembahyang Ahli PAS lebih diterima oleh ALlah daripada sembahyang ahli UMNO. Ingat pesan TGNA. Jangan sesekali kita bersengkongkol dengan ahli UMNO.
    Pendudk Kuala Besut lebih mengetahui Che Long.Lebih mudah didekati penduduk . Dia boleh menukar serta merta taraf kehidupan penduduk besut menjadi lebih senang dan kaya. Diceritakan oleh jirannya Che long mmungkin bertaraf WALI. Pernah dia menukar kayu dan pokok menjadi timbunan duit yang banyak sekali. Inilah kekusaan ALLAH. Jadi..undilah Che LOng.

    ReplyDelete
  3. nape gok mung anon 12.28.meraban je keje....fitnoh dok sudoh.

    ReplyDelete
  4. Mung memang otak.jamban anon 12:28

    ReplyDelete
  5. fitnah pala otak mu. nih TGNA yg ckp. memang che long calon yang paling baik. kewaliannya tesebar luas..
    Hidup PAS! pujian-pujian ke atas ahlulbait..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...