Tuesday 30 July 2013

RAKAMAN GAMBAR DSAI DIHALANG DARI MELAWAT PENGERUSI MYWATCH YANG SEDANG DIRAWAT DI HOSPITAL SERDANG, TERSEBAR LUAS DI INTERNET!!!!



Heboh satu dunia betapa pihak polis dari Ibu Pejabat Polis Dearah Kajang telah tidak membenarkan DSAI melawat mangsa tembak percubaan bunuh Pengerusi MyWatch Saudara Sanjeevan di Hospital Serdang petang tadi.

Apa alasan yang diberikan tidaklah diketahui.... Yang pasti pihak polis hanya membenarkan keluar terapat mangsa saja yang melawat beliau.

DSAI sebagai pemimpin yang berjiwa besar dan merendah diri akur akan kemahuan dan larangan pihak polis.

22 comments:

  1. DSAI tu sape ha? Serahkan pd Polis. Tak payah nak ngada2b...bukan buleh selasaikan ape pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serah pada polis lah yg banyak kejadian jenayah berlaku!!

      Delete
    2. betui tu...

      Delete
    3. Serah pada relalah klu gitu...atau serah pd pemuda umno babi? Kena rasuah lepas .

      Delete
    4. Kalau Rosmah melawat, agak2polis tu bagi x!???

      Delete
  2. DALAM ISLAM MEMANG DISARANKAN UNTUK MELAWAT PESAKIT. TETAPI KENALAH MENGIKUT PERATURAN YANG ADA. SEHARUSNYA DOKTOR LAH YANG BERHAK UNTUK MEMUTUSKAN SAMADA PESAKIT ITU BOLEH DILAWATI ATAU TIDAK. LEBIH BAIK LAGI PENGUMUMAN TERBUKA OLEH PIHAK HOSPITAL TENTANG LAWATAN INI SUPAYA TIADA KEKELIRUAN. INILAH AKIBATNYA BILA BIDA'AH DIAMALKAN DALAM HIDUP HINGGA HILANG PUNCA MENCARI KEBENARAN.

    ReplyDelete
  3. pesakit tu adalah seorng pengerusi mywatch yang latarbelakangnya meragukan dan masih disiasat oleh pihak polis atas hubungan dia dgn kumpulan kongsi gelap dulu2. mamat ni juga adalah pemuda pkr yg menjadi idola kaum islam di N9..kihkih

    ReplyDelete
  4. ...'kalau aku dpt pungkok polis ni sedap ni.kata DSIAL dlm hati nya yang berjiwa dan nafsu besar itew..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taklah...najib kata bagi kat aku biar aku paku pungkok dsi...lepastu aku bunuh dan letupkan...abis cerita kan22.

      Delete
  5. Tak habis habis dgn kata kata lucah,jaga lah mulut tu sikit,bulan puasa pula tu,siang puasa,malam mengata lucah kat org,sia sia je puasa seharian kalau tak di jaga mulut tu,tak berbaloi....nti org lain pula mengata lucah kat diri sendiri,baru engkau terasa..!

    ReplyDelete
  6. NASIB KITA DI AKHIRAT DAPAT DIKETAHUI DENGAN AMALAN KITA SEKARANG DI DUNIA. MUDAH SAHAJA. JIKALAU KITA TIDAK DAPAT MENJAGA MULUT MAKNANYA HATI KITA JUGA KOTOR. SYURGA HANYALAH UNTUK ORANG-ORANG YANG BERSIH HATINYA DAN BERSIH AMALAN NYA DARI PERKARA-PERKARA YANG SYIRIK DAN BIDA'AH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2337 adakah hanya dengan kata2 jer kerrrr
      Bagaimana dengan perbuatan mungkar????apakah itu x di kira bagi puak2 ko????
      Cer citer ckit????

      Delete
  7. Sebagai seorang islam tak takut ke bro dgn balasan diakhirat!

    ReplyDelete
  8. mana pak jib>>>busy sign contract ker?? Since when police doing doctor job??

    ReplyDelete
  9. kalau lucah sah UMNO berani kerat jari...

    ReplyDelete
  10. Banyak yg komen mengunakan Anonymous. dan yg pasti semuanya melayu tetapi KAFIR. bukan islam.s ebab kalau mereka islam mereka tak taip ayat ayat sebegitu. mungkin ibu mereka buat dgn bangsa kafir kot tu yg jadi cam tu. semuanya BACUL tak berani gunakan nama. MELAYU MELAYU MELAYU. bapok lagi berani dari KO orang la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala bang kesian kat diaorang bang 1perkataan 30sen pastu print screen collect duit.. tul tak macai puaka sekelian?kih kih kih tak pun paling koman SB nyamar lolz puihh.

      Delete
    2. ko pun sama jamilkucing oii.. mmg mak hang boh nama hang jamilkucing ka? mai ic aku nak tengok.. BACUL..

      Delete
  11. 10 akhir ramadhan ni ubah sikap tu,puasa bkn hanya tahan lapar dahaga ja..lidah,tutur kata pun kena jg jgk..p masjid dengar kuliah,dengar ustaz baca kitab..tak faham tanya,jgn pandai2 buat hukum sendiri..al-quran ngan hadis ada tmpt buat rujukan..bulan puasa ni tmbh pahala bkn tmbh dosa..memang ramai saudara MELAYU yg komen diruang ini,tapi biar lah beradap..tu pun kalau MELAYU tu seorg ISLAM.Sbb zaman skrg ni byk MELAYU yg ugamanya blm tentu ISLAM..

    ReplyDelete
  12. anwar melawat x blh,klu najib melawat siap masuk tv lg.

    ReplyDelete
  13. BEKAS banduan nak melawat pengerusi mywatch yg membanteras jenayah? memang la india tu yg tak mau bekas banduan tu jumpa dia.;)

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...