Tuesday 23 July 2013

EDISI KANTOI!!!!..BEKAS CALON PKR TAK JADI NAK SAMAN PRESIDEN PAS BUAT KENYATAAN MEDIA DI KUALA BESUT!!!!


Nampak sangat ada taik disebalik kentut!!!!...Mengapa perlu buat kenyataan nak saman TGHA di Kuala Besut yang ketika ini sedang rancak berkempen untuk PRK DUN N01 Kuala Besut pada 24hb Julai 2013?

Peliknya mengapa dia yang terasa hati sedangkan TGHA dalam ucapannya tidak sebut pun siapakah calon PKR itu?

Ternyata mamat melaon sekor ini sudah pun berada dalam kem UMNO/BN...Tepat juga tindakan pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat tidak izinkan beliau masuk bertanding.

6 comments:

  1. Kepada semua sahabat PR. Mari kita ramai-ramai cepat busukkan nama Samshul ni. Kita ckp dia telah dibeli oleh puak UMNgok. Kita kena nyatakan bahawa mamat ni telah lama dibeli oleh umno.Kita anggap dia telah dibeli oleh umno dalam bulan 6 la.senang cerita.lepas abis PRU. Jgn ada yg salah tulis pulak.Kita bantai dia dlm alam maya ni supaya para blogger UMNO tak jadikan isu moral ini menghantui parti PKR.
    Kita pernah buang sorang ahli pkr yg melancap dulu tapi terlambat perang saraf tu sehingga kita kalah kat kedah.
    ayuhh.kita hentam samsul sekarang ni. dia jd beban..

    ReplyDelete
  2. ya Betul. Mohd Shamsul ini telah dibeli oleh UMNO selepas PRU ari tu. tarikh tak ingat.

    ReplyDelete
  3. Ibgat keadilan ..jgn sokong nafsu

    ReplyDelete
  4. Maaf mencelah cuma bagi pendapat ,Menjual pil kuda adalah satu kesalahan jenayah. Hadi Awang perlu mendedahkan siapa yang dimaksudkan olehnya. Sekiranya beliau tidak berbuat demikian beliau haruslah didakwa dimahkamah sebagai seorang pemimpin yang melindungi penjenayah.Sampai sekarang tidak ada bukti yang menunjukkan ada calon edar pil kuda.Ini adalah fitnah semata-mata.sekiranya ada sila hadi awang buktikan dengan seberapa segera,kerana yang menuduh perlu buktikan manakala yang dituduh perlu membela diri.Persoalan kenapa dibesut mungkin dibesut ada piliharaya sebab hadi awang juga cakap semasa pru13 itu juga piliharaya,rasanya adil. kenapa baru saman mungkin beliau kurang cerdik masa itu,dan sekarang mungkin ada orang yang bagi penerangan tentang-tentang saman ini."chan yee assosiate&co"



    ReplyDelete
  5. Omakkau berani dalam blog boleh la.. Jumpe terus mohd shamsul tu.. Kalau nak jumpe aku boleh uruskan.. Siapa mohd shamsul? Pelajar maahad tahfiz salah sebuah sekolah tghh penaung yer. Aku kenal dia sangat2 sebab 1 sekolah.. Sebab dia pkr ahli pas kianat dia.. Klau dia tanding tiket pas 100% orang pas skong dia.. Tghh lagi teruk masa pru 13 3 penjuru kenapa x bising..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...