Wednesday 10 July 2013

PASANGAN CINTAN 1 MINGGU YANG PALING POPULAR KINI SUDAH PUTUS APABILA VIDEO KLIP TERSEBAR LUAS!!!!


Akhirnya apabila video klip saya sayang awak sampai bila-bila selepas seminggu cercinta habis tersebar luas yang mengundang kritikan dan teguran pedas dari perlbagai pihak, kini pasangan lelaki yang dikenali sebagai Huzairie Yahya atau nama glamernya Ery telah membuat keputusan drastik untuk memutuskan perhubungan dengan tukang buat video klip Puteri Awani Ahmad.

Beliau dalam laman sosial FBnya mezahirkan rasa kesal serta meletakkan segala kesalahan kebahu dan kepala Puteri Awani Ahmad... Sila baca pengakuan beliau diatas.

Secara peribadi Omak Kau cukup bersimpati dengan nasib dan dugaan yang sedang dihadapi Puteri Awani Ahmad yang baru nak berjinak-jinak dengan suasana kasih sayang.

Anggaplah ada hikmahnya disebalik kejadian ini.. Tumpukan sepenuh waktu muda ini dalam pelajaran memandangkan adik Puteri Awani dikatakan seorang bpelajar yang cemerlang bergiat aktif sebagai pedebat sekolahnya.

Pengalaman kadangkala terpaksa ditimba melalui cara yang pahit dan perit lagi memedihkan.

All the best to you adik PUTERI AWANI AHMAD... Jangan ulangi kesilapan yang sama...Semoga pengalaman pahit ini akan mempercepatkan kematangan adik untuk menghadapi masa-masa mencabar mendatang... Be cool and stay calm.

2 comments:

  1. Yah be cool and stay calm...

    ReplyDelete
  2. Umno parti setan iblis. Undilah PR parti malikat kata madey karela paria.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...