Saturday 20 July 2013

JOM TENGOK MUKA-MUKA PEJUANG MELAYU TULIN YANG HANTAR NOTA BANTAHAN WAKIL VATICAN CITY DI KUALA LUMPUR SEMALAM!!!!


INILAH WAJAH-WAJAH PEJUANG MELAYU TULIN YANG DIKETUAI IBRAHIM ALI, HASAN ALI DAN ZUL NOORDIN YANG BERARAK MENGHANTAR NOTA BANTAHAN KE PEJABAT WAKIL VATICAN CITY DI KUALA LUMPUR SEMALAM...

PERGH!!... MEMANG MEREKA TERDIRI DARI MELAYU TULIN 110%...TAK CAYA?..TENGOK SENDIRI RAKAMAN GAMBAR-GAMBAR DIATAS!!!!

APA YANG JELAS..MEREKA YANG TUKANG HANTAR NOTA BANTAHAN INI IALAH DARI GOLONGAN YANG KALAH PRU DAN LANGSUNG TAK DIPILIH MENJADI CALON PRU.

Kumpulan pendesak Melayu PERKASA dan Jalur Tiga (JATI) hari ini menghantar nota bantahan ke pejabat wakil Vatican berhubung sokongan wakilnya terhadap penggunaan kalimah Allah dalam kitab Bible berbahasa Melayu sebelum ini.

Nota yang diserahkan presiden PERKASA Datuk Ibrahim Ali di pondok pengawal kedutaan Vatican itu mendesak Ketua Biskop Josep Marino memohon maaf kepada rakyat Malaysia secara terbuka melalui media dan bukan kepada Wisma Putra sahaja.

"Saya ingin umumkan yang Joseph Marino adalah duta persona non grata di Malaysia.

"Beliau tidak dikehendaki di sini dan perlu meninggalkan Malaysia," katanya selepas menampal tiga helaian nota itu di pondok pengawal kedutaan petang tadi.

Nota bantahan yang ditandatangani bersama Ibrahim Ali dan Hassan Ali turut menuntut agar pihak Vatican City sendiri menarik kenyataan Marino dan mengemukakan permohonan maaf.

8 comments:

  1. excuse me gelaran "Datuk" kepada IBRAHIM ALI telah ditarik balik oleh Sultan Kelantan kayy? dia ta layak terima gelaran tuu

    harap pembetulan dan lain kali ta perlu letak kay sesetengah orang dengar meluat. peace

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berahem datuk katak puru.

      Delete
  2. nasib baik ada juga org islam yg prihatin kat tanah melayu ni. nak harapkan pas dan kelompok syiahnye...usah harap la.telur tarak

    ReplyDelete
  3. Seingat aku bila MAHATAIK menghina hudud dulu, sekor haram pun takder pemimpin waima ahli biasa UMNO bersuara membantah kata-kata MAHATAIK@MAHASIT. Dalam umno ni politiking jer lebih! tang perjuangan, HAPRAK!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAHATAIK TAIK DIA HITAM PEKAT LIKAT...MUAAH KUI KUI KUI

      Delete
  4. jumpa dr. Hassan di masjid jamek semalam terawih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun jumpa dia. Aku tengok muka dia dah naik lebam. Jalanpun dah macam orang mabok todi. Tapi yg bagusnya dia ni suka cakap tutup mulut ngan tangan dah sekarang ni. Aku tengok2 dari dekat rupa2nya gigi depan dia dah rompong..patutlah.

      Delete
  5. apalah nak gaduh pasal agam. bila la korang semua nak sedar yang agama takde satu pon betul. semua ciptaan manusia sendiri

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...